Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Dropbox: niet verwijderd worden  (gelezen 3717 keer)

Offline Jos

  • Lid
Re: Dropbox: niet verwijderd worden
« Reactie #25 Gepost op: 2014/08/14, 13:43:32 »
Frederik,
Dank voor het bekijken en becommentarieren van mijn checklist. Ik had zo'n opmerking al verwacht en erbij willen zetten:

Zie deze checklist als een aanwijzing die weliswaar geen fouten mag bevatten, maar geregeld aangepast moet worden aan de ontwikkelingen en daardoor nooit helemaal bij de tijd is. Ook kunnen aanwijzingen per Ubuntu distributie verschillen.

Ik schrijf veel en mijn streven daarbij is om tekst inhoudelijk zo correct mogelijk te schrijven maar ook zo bondig mogelijk. Daardoor moet ik een middenweg bewandelen tussen volledigheid en correctheid enerzijds, en bondig en leesbaar anderzijds. Allebei kan in mijn ogen niet en ik bedenk daarbij dat mensen al zo vreselijk veel moeten lezen. Het zal je niet verbazen dat ik de lijst in de loop der jaren al wel honderd keer heb gecorrigeerd.

Offline Jos

  • Lid
Re: Dropbox: niet verwijderd worden
« Reactie #26 Gepost op: 2014/08/14, 13:58:51 »
Femke98,
Je schreef: "Niet iedereen is zo doorgewinterd als jij of ik.....  ;)"
In alle bescheidenheid maar voor de duidelijkheid, ik ben doorgewinterd.

Offline Jos

  • Lid
Re: Dropbox: niet verwijderd worden
« Reactie #27 Gepost op: 2014/08/14, 14:21:53 »
Het spijt me maar ik kan je niet volgen.

Offline ToineM

  • Lid
Re: Dropbox: niet verwijderd worden
« Reactie #28 Gepost op: 2014/10/19, 23:52:29 »
Voor mensen die zoals ik dropbox probeerde te installeren en (ook) in een oneindige loop terecht kwamen;
Start ubuntu in recovery mode op in het grub menu (het eerste scherm wat u ziet voor ubuntu werkelijk start)

kies dan om gebroken paketten te repareren. Als u na dit proces de cursor ziet knipperen druk dan op control alt delete.
Start weer in recovery mode op en kies dan ruimte vrij maken. Na dit proces computer opnieuw opstarten, klaar!
Dropbox is weg en uw systeem is weer vrij.