Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: MySpace mediaspelers in super slowmotion met Gutsy !!!  (gelezen 737 keer)

Danny_Joris

  • Gast
MySpace mediaspelers in super slowmotion met Gutsy !!!
« Gepost op: 2007/10/22, 00:24:41 »
Ik heb net een (automatische) upgrade gedaan naar Gutsy en nu blijkt dat de profilesongs en videobestanden van MySpace in SUPER SLOW MOTION afspelen! Dat is niet alleen vreemd,  het klinkt bovendien extreeeeem creepy !!! ;) Het toeval wil dat ik wel een liefhebber ben van experimentele muziek en soundscapes -dus ik vind het wel grappig- maar ik zou toch graag hebben dat het weer normaal afspeelt... :)

update: Ik zie net dat hetzelfde probleem zich voordoet op YouTube: beeld en geluid in super slow motion.

update 2: en ik zie ook net dat het zich ook voordoet bij wma video bestanden.

update 3: ook bij mijn gewone videobestanden op mijn harde schijf komt dit probleem voor. hier is enkel het geluid vertraagd, niet het beeld.

Danny_Joris

  • Gast
MySpace mediaspelers in super slowmotion met Gutsy !!!
« Reactie #1 Gepost op: 2007/10/23, 23:42:29 »
Dit probleem heeft zichzelf opgelost na een reboot de volgende dag. Ik blijf het vreemd vinden...

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
MySpace mediaspelers in super slowmotion met Gutsy !!!
« Reactie #2 Gepost op: 2007/10/24, 02:34:06 »
Schakel de desktop effects eens helemaal uit. Dat lost bij mij in ieder geval een heleboel problemen op.
Na een tijdje neemt compiz bij veel gebruikers veel te veel geheugen in beslag, waardoor alles ontzettend traag gaat.

Danny_Joris

  • Gast
MySpace mediaspelers in super slowmotion met Gutsy !!!
« Reactie #3 Gepost op: 2007/10/24, 09:54:41 »
Dat kan het inderdaad geweest zijn, johan. Ik heb de desktop effects toen een minuutje opgezet en daarna weer af omdat het nog niet heel vlot ging. Ik denk dat het probleem zich erna begon voor te manifesteren.
Na een reboot de volgende dag was het weer opgelost.

bedankt!