Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Afbeeldingen toestaan in signatures  (gelezen 5773 keer)

Offline profoX

  • Lid
    • wesley
    • Lionslink
Afbeeldingen toestaan in signatures
« Reactie #25 Gepost op: 2008/06/28, 14:19:25 »
Citaat van: SeySayux
Zou het niet mogelijk zijn om het op te lossen zoals in phpBB? Sta images in de sig gewoon toe, maar zet een optie in het profiel "Laat images in signatures zien". Als iemand dan die images om welke rede dan ook niet wilt zien (trage verbinding, of krijgt er gewoon hoofdpijn van), kan hij dat vinkje uitschakelen en ziet hij ze niet meer, terwijl andere gebruikers ze wel nog kunnen zien.
+1

ik vind kermis wel leuk :D
Human Knowledge Belongs To The World -- Antitrust (2001)
Nederlandstalige Ubuntu documentatie van Ubuntu-NL (wiki)

Afbeeldingen toestaan in signatures
« Reactie #26 Gepost op: 2008/06/29, 13:48:15 »
Eigenlijk ben ik ook wel tegen. Maar opzich ga ik wel mee met SeySayux. Dan kan ieder zelf kiezen wat hij wil.

Als de kermis gratis is en opensource dan wil vind ik het ook leuk hoor ;)

Offline lizardman

  • Lid
Afbeeldingen toestaan in signatures
« Reactie #27 Gepost op: 2008/06/29, 13:54:53 »
Citaat van: profoX
Citaat van: SeySayux
Zou het niet mogelijk zijn om het op te lossen zoals in phpBB? Sta images in de sig gewoon toe, maar zet een optie in het profiel "Laat images in signatures zien". Als iemand dan die images om welke rede dan ook niet wilt zien (trage verbinding, of krijgt er gewoon hoofdpijn van), kan hij dat vinkje uitschakelen en ziet hij ze niet meer, terwijl andere gebruikers ze wel nog kunnen zien.
+1

ik vind kermis wel leuk :D
+1
Kermis op afroep.... Vrijheid blijheid.
"Het is een teken van een ontwikkelde geest om met een gedachte te kunnen spelen zonder die te accepteren."

Aristoteles Grieks filosoof (384 v.C. - 322 v.C.)

Skilltone

  • Gast
Afbeeldingen toestaan in signatures
« Reactie #28 Gepost op: 2008/06/29, 23:24:45 »
je zou je natuurlijk kunnen afvragen wat een plaatje/banner echt handig is. IK bedoel, sommige irriteren aan een 10kb plaatje onder de naam. Daarnaast kan een plaatje afleiden, en zo misschien wel de gewenste overgenomen codes niet juist worden overgenomen, en het kan een rommeltje worden.

Ik ben er tegen, het geeft geen extra functionaliteit, klein beetje sfeer waar weer een hoop personen niet op zitten te wachten, met kans op een rommelige forum. zo wil je toch niet dat Ubuntu NL overkomt?

Offline Tom4

  • Lid
Afbeeldingen toestaan in signatures
« Reactie #29 Gepost op: 2008/06/29, 23:59:13 »
Tegen

Je moet ook is nadenken,wat gaat er dan in de sigs staan?
Ge-embedde profielen, Banners van verenigingen, favoriete sportteams, favoriete muziekgroepen.. Maar wat voor een meerwaarde geeft het aan dit forum ;) ?

Op een jongerenforum zouden deze dingen nog passen, maar op een forum die gericht is op een besturingssysteem zie ik niet echt mensen pronken met hun hobby door een fonkelend bannertje in hun sig.

Afbeeldingen toestaan in signatures
« Reactie #30 Gepost op: 2008/06/30, 00:51:27 »
Citaat van: batelje
Tegen

Je moet ook is nadenken,wat gaat er dan in de sigs staan?
Ge-embedde profielen, Banners van verenigingen, favoriete sportteams, favoriete muziekgroepen.. Maar wat voor een meerwaarde geeft het aan dit forum ;) ?

Op een jongerenforum zouden deze dingen nog passen, maar op een forum die gericht is op een besturingssysteem zie ik niet echt mensen pronken met hun hobby door een fonkelend bannertje in hun sig.
Hoe bedoel je ge-embedde profielen? Opzich zou het niet uitmaken wat iemand erin zet. Wel zou het handig zijn om een maximum aantal plaatjes te bepalen en een maximum grote. Maar het zou toch opzich leuk zijn om er een plaatje van bijvoorbeeld je mooie pctje te plaatsen? En die velen mensen die tegen zijn hoeven er helemaal geen last van te hebben, want (zoals voorgesteld) zou je dan die optie kunnen uitvinken,

Offline Dave

  • Lid
Afbeeldingen toestaan in signatures
« Reactie #31 Gepost op: 2008/06/30, 00:58:31 »
Van mij hoeft al die crap niet, zijn genoeg zaken hier waar je even aandacht bij wilt houden.

Offline dvdmeer

  • Lid
    • Python-RandR :: dvdmeer.nl
Afbeeldingen toestaan in signatures
« Reactie #32 Gepost op: 2008/06/30, 14:24:35 »
Ik vind de avatars genoeg, maar als er een optie in je profiel komt om het uit te zetten vind ik het prima.