Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: T-Dose  (gelezen 999 keer)

Offline TonH

  • Promotieteam
T-Dose
« Gepost op: 2015/11/12, 21:06:23 »
Op 28 en 29 november is er weer een T-Dose in Eindhoven. Een bijeenkomst geheel in het teken van open souce. Kijk hier voor meer informatie: http://www.t-dose.org/
Er is gevraagd of Ubuntu NL daar ook aanwezig wil zijn. De vraag is op het forum ook al eerder gesteld en voor de zaterdag zijn er inmiddels 3 personen die een stand willen bemannen. Voor de zondag nog steeds 1 persoon. Dit is niet veel, meer mensen zijn welkom.
Wie gaat er ook naar de T-Dose en wil meewerken aan een stand?

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: T-Dose
« Reactie #1 Gepost op: 2015/11/13, 11:48:33 »
Ik kan er zaterdag bij zijn. Zondag ben ik helaas verhinderd.

Re: T-Dose
« Reactie #2 Gepost op: 2015/11/13, 12:33:05 »
Sowieso zou ik het, gezien mijn gezondheid, niet aankunnen om heel de dag daar te staan, maar ook i.v.m. 1 van mijn medicijnen zou ik niet al om 10:00 aanwezig kunnen zijn aangezien Ehv niet om de hoek ligt :P
Wél zou ik naar de evt. forummeeting kunnen komen, zoals in het andere topic ook werd voorgesteld :)

Offline TonH

  • Promotieteam
Re: T-Dose
« Reactie #3 Gepost op: 2015/11/14, 13:55:33 »
Ik kan er zaterdag bij zijn. Zondag ben ik helaas verhinderd.

Goed om te horen, dan is de zaterdag nu redelijk ingevuld. Zijn er nog mensen die zondag kunnen?

Offline TonH

  • Promotieteam
Re: T-Dose
« Reactie #4 Gepost op: 2015/11/14, 13:56:19 »
Sowieso zou ik het, gezien mijn gezondheid, niet aankunnen om heel de dag daar te staan, maar ook i.v.m. 1 van mijn medicijnen zou ik niet al om 10:00 aanwezig kunnen zijn aangezien Ehv niet om de hoek ligt :P
Wél zou ik naar de evt. forummeeting kunnen komen, zoals in het andere topic ook werd voorgesteld :)

Voor de forum meeting heb ik op jouw na geen enkele respons gekregen. Blijkbaar is daar geen belangstelling voor.

Re: T-Dose
« Reactie #5 Gepost op: 2015/11/14, 14:36:37 »
Sowieso zou ik het, gezien mijn gezondheid, niet aankunnen om heel de dag daar te staan, maar ook i.v.m. 1 van mijn medicijnen zou ik niet al om 10:00 aanwezig kunnen zijn aangezien Ehv niet om de hoek ligt :P
Wél zou ik naar de evt. forummeeting kunnen komen, zoals in het andere topic ook werd voorgesteld :)

Voor de forum meeting heb ik op jouw na geen enkele respons gekregen. Blijkbaar is daar geen belangstelling voor.

Maar nu in het Algemeen staat, een plek waar het meer zichtbaar is voor een grotere groep mensen, komt er wellicht meer respons. Daarnaast zal ik het ook even delen op onze sociale media.

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: T-Dose
« Reactie #6 Gepost op: 2015/11/16, 22:01:19 »
Sowieso zou ik het, gezien mijn gezondheid, niet aankunnen om heel de dag daar te staan, maar ook i.v.m. 1 van mijn medicijnen zou ik niet al om 10:00 aanwezig kunnen zijn aangezien Ehv niet om de hoek ligt :P
Wél zou ik naar de evt. forummeeting kunnen komen, zoals in het andere topic ook werd voorgesteld :)

Voor de forum meeting heb ik op jouw na geen enkele respons gekregen. Blijkbaar is daar geen belangstelling voor.
Ik heb ook belangstelling voor de meeting; ik ben dan toch in Eindhoven. :)

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: T-Dose
« Reactie #7 Gepost op: 2015/11/16, 23:41:25 »
Eindhoven is voor mij te ver, dat red ik niet, heen en weer in een dag.
Het is voor mij  2 uur rijden (minimaal) en dat dus 2 keer ..........
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: T-Dose
« Reactie #8 Gepost op: 2015/11/17, 14:58:30 »
Gaan jullie overigens ook mee met het social event?

Offline TonH

  • Promotieteam
Re: T-Dose
« Reactie #9 Gepost op: 2015/11/21, 16:48:44 »
Ook nu maar 3 mensen voor meeting. Laten we dan maar afspreken bij de stand.
Nog mensen die op zondag komen?