Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST] thunderbird show remote content  (gelezen 749 keer)

Offline ivo

  • Lid
[OPGELOST] thunderbird show remote content
« Gepost op: 2011/09/25, 10:00:45 »
Besten,

Hoe kan ik Thunderbird wijsmaken dat ie alle remote content automatisch mag tonen zodat ik net elke op die knop hoef te drukken?
Ik vind o.a. dit

http://kb.mozillazine.org/Privacy_basics_%28Thunderbird%29

maar daar word ik niet veel wijzer van. Waar moet ik die about:config intikken???

En ook:
http://www.groovypost.com/howto/geek-stuff/allow-thunderbird-3-to-download-and-display-images-automatically/

maar onder mijn Tools menu heb ik geen Options.......

Wie heeft de clue?
« Laatst bewerkt op: 2011/09/25, 10:46:45 door ivo »
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

Re: thunderbird show remote content
« Reactie #1 Gepost op: 2011/09/25, 10:05:47 »
Preferences moet je hebben ;)
En de eerste zou ik niet weten, volgens mij heeft TB helemaal geen about:config.
Desktop:
Processor: Intel® Core™2 Quad CPU Q8300 @ 2.50GHz × 4, Geheugen: 3.9Gb, GPU: nVidia 220GT OS: Windows 7 64 bit / Ubuntu 12.04 64 bit
Notebook:
Processor: Intel® Core™ i7-4700MQ, Geheugen: 8Gb, GPU: nVidia GTX765m (met Optimus) OS: Windows 8 64 bit / Elementary OS Luna 64 bit

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: thunderbird show remote content
« Reactie #2 Gepost op: 2011/09/25, 10:19:39 »
Wanneer b.v. foto's niet standaard worden getoond in Thunderbird, dan kan je kiezen om deze alsnog te laden.
Boven het tekstveld staat een blauwe regel, om de "uitzondering" altijd uit te voeren voor deze afzender, klik dit aan en het zal altijd geladen worden.
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Offline ivo

  • Lid
Re: thunderbird show remote content
« Reactie #3 Gepost op: 2011/09/25, 10:38:22 »
Wanneer b.v. foto's niet standaard worden getoond in Thunderbird, dan kan je kiezen om deze alsnog te laden.
Boven het tekstveld staat een blauwe regel, om de "uitzondering" altijd uit te voeren voor deze afzender, klik dit aan en het zal altijd geladen worden.

Dan zit ik dus nog steeds ergens op te klikken.
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

Offline ivo

  • Lid
Re: thunderbird show remote content
« Reactie #4 Gepost op: 2011/09/25, 10:46:26 »
Gevonden!!

http://www.philoking.com/2010/03/27/get-thunderbird-to-show-remote-images-by-default/

Maar i.p.v. Tools -> Options moet je starten met Edit -> Preferences

There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: [OPGELOST] thunderbird show remote content
« Reactie #5 Gepost op: 2011/09/26, 05:22:14 »
Puur uit nieuwsgierigheid: waarom zou je dit willen?
Ik snap best dat het handig kan zijn om plaatjes die ergens op het internet staan meteen te kunnen zien, maar die methode wordt door spammers en marketingbedrijven gebruikt om je te volgen.
Om die reden staat het standaard uit en laat ik het op mijn eigen computer ook uit staan.

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: [OPGELOST] thunderbird show remote content
« Reactie #6 Gepost op: 2011/09/26, 09:45:02 »
Wanneer b.v. foto's niet standaard worden getoond in Thunderbird, dan kan je kiezen om deze alsnog te laden.
Boven het tekstveld staat een blauwe regel, om de "uitzondering" altijd uit te voeren voor deze afzender, klik dit aan en het zal altijd geladen worden.

Dan zit ik dus nog steeds ergens op te klikken.
Maar dat is per afzender (die je vertrouwd) maar één keer !
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.