Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Prullenbak krijg ik niet meer rechtsonder in de hoek  (gelezen 783 keer)

Offline moxie

  • Lid
    • JackTummers
Prullenbak krijg ik niet meer rechtsonder in de hoek
« Gepost op: 2007/07/16, 09:32:11 »
De stroom was plotseling uitgevallen (door een overstromend koffiezetapparaat ;)) en bij herstart kreeg ik de melding 'prullenbak herladen of annuleren'. In de gauwigheid heb ik op annuleren geklikt. Daarna via de bureaubladopties de prullenbak teruggeplaatst, maar nu krijg ik hem niet meer rechtsonder in de hoek. De 4 bureaubladen staan daar nu, en links daarvan de prullenbak dus.
Geen 'big deal', maar ik zou hem toch graag terug willen hebben op zijn oude plek. Met 'verplaatsen' lukt het niet. Hoe wel?
JackTummers.nl

Offline Math.

  • Lid
Prullenbak krijg ik niet meer rechtsonder in de hoek
« Reactie #1 Gepost op: 2007/07/16, 09:33:54 »
Gewoon de icoontjes/objecten er voor losmaken van het paneel. :)

Prullenbak krijg ik niet meer rechtsonder in de hoek
« Reactie #2 Gepost op: 2007/07/16, 11:29:00 »
Citaat van: moxie
De stroom was plotseling uitgevallen (door een overstromend koffiezetapparaat ;)) en bij herstart kreeg ik de melding 'prullenbak herladen of annuleren'. In de gauwigheid heb ik op annuleren geklikt. Daarna via de bureaubladopties de prullenbak teruggeplaatst, maar nu krijg ik hem niet meer rechtsonder in de hoek. De 4 bureaubladen staan daar nu, en links daarvan de prullenbak dus.
Geen 'big deal', maar ik zou hem toch graag terug willen hebben op zijn oude plek. Met 'verplaatsen' lukt het niet. Hoe wel?
Rehtermuisknopklik op de werkbladen 'vastzetten op paneel' uitvinken, daarna kun je je prullenbak er wel rechts naast plaatsen. Niet vergeten het weer vast te zetten! (je prullenbak ook overigens)

Offline moxie

  • Lid
    • JackTummers
Prullenbak krijg ik niet meer rechtsonder in de hoek
« Reactie #3 Gepost op: 2007/07/16, 13:14:15 »
Zoooooo simpel ... dat ik dat zelf niet gezien heb :)....
JackTummers.nl