Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: HCC!Linux themadag 2011  (gelezen 1895 keer)

Offline basd

  • Lid
HCC!Linux themadag 2011
« Gepost op: 2011/04/04, 09:40:06 »
Hierbij willen we je attent maken op het volgende HCC!Evenement:

Op zaterdag 21 mei 2011 vindt het grootste community-event op Linux-gebied plaats. De HCC!Linux themadag staat geheel in het thema van security. Letterlijk alles dat met veiligheid en Linux te maken heeft komt aan de orde. In een bomvol lezingenprogramma wordt ondere aandacht besteed aan: veilige verbindingen met SSH en DNSSEC, OpenSUSE, de Open Buildservice, Holland Open, Linux Forensics, de verse overheid, iptables, veilig browsen, de Open Generatiekloof, Spam, de OV-Chiphack, SELinux, CAcert en Cloud Security. Het volledige lezingenprogramma kun je hier zien http://groepen.hcc.nl/index.php?option=com_acymailing&ctrl=url&urlid=27&mailid=26&subid=206 en een plaats reserveren. De dag wordt afgesloten met een forumdiscussie met prominente deelnemers.

Naast dit uitgebreide lezingenprogramma is er in de grote hal een informatiemarkt waar iedereen, van beginner tot expert, iets van zijn gading kan halen. Enthousiaste HCC'ers en vrijwilligers van andere communities laten zien wat zij met Linux doen. Enkele partners laten zien wat zij de Linuxgebruiker te bieden hebben. Uiteraard is er ruimte voor gezelligheid en om te netwerken. Wat er verder allemaal nog te doen is kun je zien op de website: http://www.hcc-linux.nl. De HCC!Linux themadag belooft een fantastisch evenement te worden voor iedereen: jong en oud, beginner of gevorderde!
 
Met vriendelijke groet,


Bas van den Dikkenberg

Offline softbart

  • Lid
Re: HCC!Linux themadag 2011
« Reactie #1 Gepost op: 2011/04/04, 10:27:17 »
Programma ziet er goed uit. Heb me al ingeschreven voor een paar lezingen.

groet,

Theo

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: HCC!Linux themadag 2011
« Reactie #2 Gepost op: 2011/04/04, 10:41:51 »
Inderdaad! Ik heb me ook maar vast ingeschreven :)
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Offline Soul-Sing

  • Lid
Re: HCC!Linux themadag 2011
« Reactie #3 Gepost op: 2011/04/04, 14:20:23 »
Ik heb ook wel trek. Ziet er goed uit.

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: HCC!Linux themadag 2011
« Reactie #4 Gepost op: 2011/04/04, 15:31:45 »
Is hier niet al een topic over ???

« Laatst bewerkt op: 2011/04/04, 22:43:09 door Maarten123 »

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: HCC!Linux themadag 2011
« Reactie #6 Gepost op: 2011/04/05, 19:58:23 »
We gaan verder in het topic dat Maarten noemt :)