Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Releaseparty?  (gelezen 2026 keer)

Releaseparty?
« Gepost op: 2008/10/05, 20:09:19 »
Komt er dit jaar nog één grote releaseparty in Amsterdam ofzo? Of blijven het kleine installparty's??

Releaseparty?
« Reactie #1 Gepost op: 2008/10/05, 20:13:09 »
Nee Tumie, het is de bedoeling dat er vanuit Ubuntu-nl alleen een grote party georganiseerd wordt met het uitkomen van een nieuwe LTS. Het organiseren van een grote party kost veel tijd en menskracht dus...... nu even niet.
Maar goed, het staat een ieder vrij ergens een party te organiseren.
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Releaseparty?
« Reactie #2 Gepost op: 2008/10/05, 20:14:17 »
Citaat van: laacque
Nee Tumie, het is de bedoeling dat er vanuit Ubuntu-nl alleen een grote party georganiseerd wordt met het uitkomen van een nieuwe LTS. Het organiseren van een grote party kost veel tijd en menskracht dus...... nu even niet.
Maar goed, het staat een ieder vrij ergens een party te organiseren.
jammer, ik zou graag iets doen, maar een zaal ofzo huren mag ik niet, ivm mijn leeftijd, ik zal kijken of ik naar een party zal komen..

Releaseparty?
« Reactie #3 Gepost op: 2008/10/05, 21:41:19 »
Citaat van: Tumie
jammer, ik zou graag iets doen, maar een zaal ofzo huren mag ik niet, ivm mijn leeftijd, ik zal kijken of ik naar een party zal komen..
Het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat je dit soort dingen zelf betaalt he.
Het is bv. handig als je een linux-groep of een computergroep aan het jasje trekt. Zij hebben nl. vaak wel de beschikking over een zaaltje etc.
Sponsors zijn ook altijd handig.
Maar goed, in je eentje moet je hier echt niet aan beginnen hoor, dat is te zwaar.
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Releaseparty?
« Reactie #4 Gepost op: 2008/10/05, 21:48:28 »
Maar hij kan natuurlijk wel ergens een helpende hand bieden !
Alle hulp is welkom, zoek op het forum waar bij jou in buurt (Noord-Brabant ?) iets gedaan wordt.
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.


Releaseparty?
« Reactie #6 Gepost op: 2008/10/06, 00:19:22 »
Citaat van: laacque
Het organiseren van een grote party kost veel tijd en menskracht dus...... nu even niet.
Nu zijn we ook al met 20 man voor al die kleine parties..

Mij lijkt een "grote"  party eens per 2 jaar (gekoppeld aan een LTS versie) wat mager.
Kunnen we niet jaarlijks 1 grote meeting organiseren?

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Releaseparty?
« Reactie #7 Gepost op: 2008/10/06, 08:34:33 »
Citaat van: Maarten123
Kunnen we niet jaarlijks 1 grote meeting organiseren?
Los van een release, misschien iets doen (jaarlijks) op de HCC-dagen of zo ?
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Offline jabuca

  • Lid
Releaseparty?
« Reactie #8 Gepost op: 2008/10/06, 10:05:14 »
Citaat van: Tumie
Komt er dit jaar nog één grote releaseparty in Amsterdam ofzo? Of blijven het kleine installparty's??
dit evenement vindt o.a. plaats in/bij
 
15-11-08 computerclub Pegasus
Kooikersplaats 35
7328 AX  Apeldoorn
Windows heeft de wereld veranderd, Linux heeft de wereld verbeterd!!

Releaseparty?
« Reactie #9 Gepost op: 2008/10/06, 16:48:59 »
als ik naar apeldoorn ga, moet ik vanaf het station, 2.2 km lopen, ik zou dan om 09:51 uur aankomen op Spoor 4.. als iemand mij dan zou komen ophalen, dan is het geregeld en kom ik na apeldoorn ;)
dan zou mijn trein terug om 16:14 gaan..

is het mogeiljk dat iemand mij van en naar het station kan brengen? want als ik 2.2 km moet lopen, moet ik een trein later pakken..

EDIT:
waarschijnlijk brengt mijn vader me, (uurtje rijden)., gaat hij wat doen in apeldoorn, en daarna haalt hij me weer op ;) oftewel:

ik ga naar apeldoorn, ik kan eventueel een EEE-PC met EEEBuntu meebrengen om te laten zien, enige wat ik nodig heb is dan een stroomvoorziening ;)

Releaseparty?
« Reactie #10 Gepost op: 2008/10/06, 17:49:06 »
@ Tumie: Je bent welkom! we hebben stroom en draadloos internet!

Releaseparty?
« Reactie #11 Gepost op: 2008/10/06, 19:33:52 »
Citaat van: Maarten123
@ Tumie: Je bent welkom! we hebben stroom en draadloos internet!
ik heb nog geen eee pc, maar die verwacht ik komende dagen,, :P

ik zal ook waarschijnlijk in een toepasselijke outfit komen,, maja, da merk je dan wel :P

Offline Soul-Sing

  • Lid
Releaseparty?
« Reactie #12 Gepost op: 2008/10/06, 20:15:52 »
Citaat van: Maarten123
Citaat van: laacque
Het organiseren van een grote party kost veel tijd en menskracht dus...... nu even niet.
Nu zijn we ook al met 20 man voor al die kleine parties..

Mij lijkt een "grote"  party eens per 2 jaar (gekoppeld aan een LTS versie) wat mager.
Kunnen we niet jaarlijks 1 grote meeting organiseren?
Nee, afgesproken is om een LTS uitgave te laten samenvallen met een echt grote party/event, juist omdat het heel, heel veel werk is, en de organisatoren erg belast.( Ook voor sponsors blijft het dan aantrekkelijk.)

Ik denk we heel blij mogen zijn met die ietwat kleinere meetings, erg leuk en vaak heel decentraal georganiseerd. Heel persoonlijk, heel laagdrempelig, kortom: super!!
Deze bijeenkomsten zijn georganiseerd vanuit de basis en leden, perfect. :)

Offline jabuca

  • Lid
Releaseparty?
« Reactie #13 Gepost op: 2008/10/07, 13:14:33 »
Citaat van: Tumie
als ik naar apeldoorn ga, moet ik vanaf het station, 2.2 km lopen, ik zou dan om 09:51 uur aankomen op Spoor 4.. als iemand mij dan zou komen ophalen, dan is het geregeld en kom ik na apeldoorn ;)
dan zou mijn trein terug om 16:14 gaan..

is het mogeiljk dat iemand mij van en naar het station kan brengen? want als ik 2.2 km moet lopen, moet ik een trein later pakken..

EDIT:
waarschijnlijk brengt mijn vader me, (uurtje rijden)., gaat hij wat doen in apeldoorn, en daarna haalt hij me weer op ;) oftewel:

ik ga naar apeldoorn, ik kan eventueel een EEE-PC met EEEBuntu meebrengen om te laten zien, enige wat ik nodig heb is dan een stroomvoorziening ;)
Vr.gr. jabuca
Daar is stroom genoeg!!!!!!
Windows heeft de wereld veranderd, Linux heeft de wereld verbeterd!!