Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ati Catalyst 8.4  (gelezen 1356 keer)

neorejdv

  • Gast
Ati Catalyst 8.4
« Gepost op: 2008/04/18, 08:38:18 »
Heeft iemand al de nieuwe 8.4 drivers geprobeert onder hardy?
Ik heb in het verleden wel eens de ati driver met "de hand" geinstalleerd maar dat was drama qua performance.
Het probleem is wat ik nu heb is dat wanneer ik een 3d screensaver erop zet dat het beeld "knippert"
zou dit met de nieuwe nieuwe 8.4 opgelost worden? en zou deze ook via een update worden aangeboden?

Offline shappie

  • Lid
Ati Catalyst 8.4
« Reactie #1 Gepost op: 2008/04/18, 19:22:27 »
Citaat van: neorejdv
Heeft iemand al de nieuwe 8.4 drivers geprobeert onder hardy?
Ik heb in het verleden wel eens de ati driver met "de hand" geinstalleerd maar dat was drama qua performance.
Het probleem is wat ik nu heb is dat wanneer ik een 3d screensaver erop zet dat het beeld "knippert"
zou dit met de nieuwe nieuwe 8.4 opgelost worden? en zou deze ook via een update worden aangeboden?
Ik ben ook op zoek naar mensen die de 8.4 driver van ATi hebben geprobeerd. Ik draai zelf versie 8.3 en ben daar wel tevreden over maar volgens de meeste berichten verschilt 8.4 erg weinig van 8.3. Gelukkig is het installeren van de drivers bij mij wel altijd goed gegaan :).
- Intel i7 860 - ATi HD3580 - 4GB DDR3 - Intel X25-M 80GB - Dual Screen Samsung 206BW - Win7/Kubuntu dualboot -

Ati Catalyst 8.4
« Reactie #2 Gepost op: 2008/04/18, 20:06:29 »
Ik draai ook de 8.3
Ben eigenlijk nog niet gehaast om die 8.4 te installeren.  Het werkt nu allemaal behoorlijk, al moet ik wel Compiz uitzetten om Google-earth te draaien.  Vermits binnenkort Hardy uitkomt en zo, ga ik het allemaal nog wat afwachten.
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Offline shappie

  • Lid
Ati Catalyst 8.4
« Reactie #3 Gepost op: 2008/04/19, 19:26:59 »
Citaat van: Prosper
Ik draai ook de 8.3
Ben eigenlijk nog niet gehaast om die 8.4 te installeren.  Het werkt nu allemaal behoorlijk, al moet ik wel Compiz uitzetten om Google-earth te draaien.  Vermits binnenkort Hardy uitkomt en zo, ga ik het allemaal nog wat afwachten.
Zo denk ik inderdaad er ook over :). Het werkt nu allemaal goed en heb dus geen haast. Aangezien hardy eraan komt moet dan toch alles opnieuw dus heeft het weinig zin :P.
- Intel i7 860 - ATi HD3580 - 4GB DDR3 - Intel X25-M 80GB - Dual Screen Samsung 206BW - Win7/Kubuntu dualboot -

Rocco

  • Gast
Ati Catalyst 8.4
« Reactie #4 Gepost op: 2008/04/23, 20:41:09 »
als ik het dus goed begrijp lost de hardy de problemen met ati kaarten op?

Heb nmlijk net nieuwe pc Intel E2410 :) met ati x800 en kan sindsdien Eve online niet meer spelen.

IVM mijn steeds verder opbouwende fobie tegen windows, neem ik dat op de koop toe, ongeacht ik evengoed elke maand betaal voor de game...

Zou alles morgen werken?> 3d acceleratie, openGL en de Visualdesktop? zou graag weer willen spelen

Greetz Rocco

Offline mcgyver

  • Lid
Ati Catalyst 8.4
« Reactie #5 Gepost op: 2008/04/25, 15:05:54 »
Ik draai mijn ATI X1250 MET Compiz (met 8.04 EN 64 bit versie), is wel een klein beetje traag, maar niet hinderlijk. Heb trouwens maar 1 GB geheugen, Weet niet of het daar aan ligt.