Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: error bestanden openen-mail kan niet verzonden worden of ontvangen..  (gelezen 832 keer)

marlinda

  • Gast
hallo, wat ik ook probeer, ik kan geen bestanden openen. als ik dus van de belastingdienst het vt 2008 wil openen met een programma dan doet hij het niet...of ik moet niet het juiste programma hebben, welke dan wel...
ik download overigens het programma met het linux systeem...
andere programmas krijg ik ook niet geopend. ik krijg dan een scherm met bad file error!!
sinds kort heb ik ook dat ik geen mail kan ontvangen of verzenden. hij geeft dan -ERR [AUTH] Invalid login/password pair
ik heb niks aan de instellingen veranderd.

Offline Dave

  • Lid
error bestanden openen-mail kan niet verzonden worden of ontvangen..
« Reactie #1 Gepost op: 2007/11/28, 19:12:47 »
Citaat
hallo, wat ik ook probeer,als ik dus van de belastingdienst wil openen .... ik krijg dan een scherm met bad file error!!
Das wel erg slim van Linux dus, klasse.

Maar zonder gekheid, over wat voor programa heb je het? (vt zegt me niks, ben belastingleek)
Als je het aangifte progje bedoeld moet je wel de goede hebben.
Dat is al behandeld op het forum dus ff forum zoekfunctie gebruiken.
Geen verwijt maar een tip voor de goede orde.

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
error bestanden openen-mail kan niet verzonden worden of ontvangen..
« Reactie #2 Gepost op: 2007/11/28, 19:52:23 »
Ik heb een tijdje geleden hier op het forum een korte handleiding geschreven over hoe je de software van de belastingdienst moet installeren. Even de zoekfunctie gebruiken en je hebt hem zo gevonden.

Over je mail: Kijk de instellingen voor je login naam en wachtwoord nog eens na. Misschien dat daar iets verkeerds staat?

marlinda

  • Gast
error bestanden openen-mail kan niet verzonden worden of ontvangen..
« Reactie #3 Gepost op: 2007/11/29, 11:48:30 »
dank jullie.... met vt bedoelde ik voorlopige teruggaaf.... :p een zeer belangrijk programmatje dus...

marlinda

  • Gast
error bestanden openen-mail kan niet verzonden worden of ontvangen..
« Reactie #4 Gepost op: 2007/11/29, 12:02:08 »
soms isa het overigens ook wel handig een link te plaasten in je post.. heb gezocht op handleidingen en belastingaangifte,maar niks.. of ben ik blond...