Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Verspreid het woord!  (gelezen 2016 keer)

Verspreid het woord!
« Gepost op: 2010/05/17, 16:09:44 »
Om Ubuntu nog meer bekendheid te geven leek het mij handig om eens te bellen met de PR van de Fonty's Hogescholen ICT opleiding.

2 telefoontjes met de bereidwillige aardige mevrouw van de PR, even een stukje netjes knippen/plakken en wat bewerken en zie hier het resultaat  :) http://fhict.fontys.nl/Lists/Tips/DispForm.aspx?ID=80

Dit lijkt me een goed voorbeeld van hoe je met vrij weinig moeite doelgericht een grote hoeveelheid ICT studenten kunt informeren over de Ubuntu release party.  :rolleyes:

Duzz... als er nu bij jouw plots nog ideeën binnen schieten... Verspreid het woord! =D ;)

Re: Verspreid het woord!
« Reactie #1 Gepost op: 2010/05/17, 16:13:15 »
Top, prima initiatief! :D

Offline xubxub

  • Lid
Re: Verspreid het woord! + gratis erbij zetten
« Reactie #2 Gepost op: 2010/05/17, 16:56:34 »
Het zou een goed ideetje om er aan te voegen:

maak vrijblijvend kennis met Ubuntu. De entree tot het evemenement is gratis. Gratis hulp van enthousiaste vrijwilligers, die u graag te woord staan met uw vragen met betrekking tot de installatie en configuratie van Ubuntu op uw laptop of PC

xubxub

Re: Verspreid het woord!
« Reactie #3 Gepost op: 2010/05/18, 10:35:01 »
Gisteren kwamen 15 van de 86 bezoekers van www.releaseparty.eu van de fontys website. Dat is zo'n 18%. Dit werkt dus echt heel goed. :)

Offline elendil

  • Lid
Re: Verspreid het woord!
« Reactie #4 Gepost op: 2010/05/18, 10:46:43 »
Wow Thomas. This is good man! :)


-=[ Not all those who wander are lost ]=-

Offline Bobbie

  • Lid
Re: Verspreid het woord!
« Reactie #5 Gepost op: 2010/05/18, 15:53:03 »
Heb intern in het ziekenhuis st antonius diverse E-Mail's verstuurt met de link van de release party.
Even nog wat nieuws, op de poli's zijn ze Lucid Lynx aan het testen en de verwachting is dat één dezer maanden aldaar 800 desktops worden over gezet naar Ubuntu  ^-^

Re: Verspreid het woord!
« Reactie #6 Gepost op: 2010/05/19, 11:47:28 »
Ik heb ook even op Helpmij een bericht geplaatst!!

Goed voor 9% van de bezoeken van www.releaseparty.eu gisteren. :)

Gaat goed zo. :D
« Laatst bewerkt op: 2010/05/19, 11:49:13 door Thomas de Graaff »

Re: Verspreid het woord!
« Reactie #7 Gepost op: 2010/06/08, 16:27:05 »
15 van de 86 mensen... Wow!:D

Dat had ik dus niet verwacht! Ik zou al blij zijn geweest als er al 1 student op kwam dagen  ;)

Super! =D

Edit: Thomas & Xubxub nog bedankt voor de extra toevoegingen. Afgezien van het feit dat ik ze deze keer niet geïntegreerd had kan ik (en eventueel anderen) ze volgende keer mooi gebruiken ;)
« Laatst bewerkt op: 2010/06/08, 16:29:49 door Technopauluz »