Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: De smartphone voorbij  (gelezen 2068 keer)

Re: De smartphone voorbij
« Reactie #25 Gepost op: 2017/12/24, 14:31:12 »
Ik zal er geen wasmachine bestellen.  =D
Kubuntu 20.04

Re: De smartphone voorbij
« Reactie #26 Gepost op: 2017/12/24, 14:51:30 »
Ik zal er geen wasmachine bestellen.  =D

En dus weet men gewoon weer waar je die wel besteld.  :evil:
En dus weet men gewoon precies hoe jij in elkaar steekt.

Weet je dat op deze ene simpele uitspraak ....

Dat zou verklaren waarom ik zoveel aanbiedingen uit China krijg.....  ;)

.... heel makkelijk al een marketinganalyse los gelaten kan worden? Sterker nog, zelfs al wordt. Ongeacht of hij klopt of niet (wat nog veel nadeliger zou zijn).
Ik zou er zo eentje kunnen maken maar dat doe ik toch maar niet omdat naar mijn inschatting analyses rondom "armoedig", "loyaliteit" en "goed burgerschap" e.d. toch niet prettig ontvangen worden.
Nou zeg eens, wat ontvang jij aan aanbiedingen uit eigen land? Mercedes of Hyundai?

Een simpel algemeen voorbeeldje over "prachtige aanbiedingen".
Hoeveel prachtige aanbiedingen zijn er wel niet geweest van tophypotheken en ander soort leningen, vanuit het advies "de rente is laag"?
En hoeveel zijn daar wel niet klakkeloos ingesprongen?
Ondertussen is de gemiddelde schuld van het nederlandse gezin €40.000 euro, tegen een paar duizend euro spaargeld op de zwaar negatieve balans. En nog een hele lijst van financiele ellende er achter. En zelfs met die schuld op hun nek roepen velen om ons heen dat er "niets aan de hand" is. Man, zelfs als de huizenmarkt ooit nog zo aan trekt is er geen euro winst meer te halen. En dan komt er de vergrijzing nog aan, wat nog meer huizen op de markt zal brengen terwijl velen nu al hun huis met verlies moeten verkopen. Al eens tot je genomen hoeveel erfgenamen vandaag de dag al verrast worden door dit soort verborgen en ontkende schulden?

Wow wat een goed advies was dat zeg! Wat was iedereen er toch blij mee destijds. En zulke adviezen vooral ondersteunen en in stand houden.
Die mensen weten ondertussen vaak al wel wat ik bedoel omdat ze het ondergaan. Al zijn de nodigen er uiterst verbaasd over (tjah, als je het eerst niet wilt geloven).
En daar komt dan ook nog even een pensioengaatje overheen.... we gaan een lange 'gezellige' tijd tegemoet.  :| (mark my words)
Tip. Sta er eens een keer wat meer voor open. Dan zul je verbaasd zijn over de mensen die ineens wel hun hart bij je durven luchten, en wat er rondom je al speelt.
Och man ik heb deze discussie al met zovelen gevoerd (met de beste bedoelingen mensen te behoeden voor financiele tegenslagen), maar als het ze uiteindelijk overkomt dan zijn ze ineens zielig en meteen vergeten dat ze gewaarschuwd waren.

Schrijnend gewoon allemaal dat het gebeurd. Maar we houden het in stand!! Gewoon blijven ontkennen!
En dit is geen sarcasme of bot. Ik baal er werkelijk van want ik had ook veel liever geleefd in een wereld waarin niet de overgrote meerderheid chagrijnig en vol zorgen is. Kijk eens rond als je in de winkelstraat loopt hoeveel er niet vrolijk kijken, en als jij wel lacht (zoals ik) krijg je helemaal prikkende blikken en ben je blij dat die niet kunnen doden. Want dat is hoe het er echt voor staat. Maar ja, ik blijft toch de vrolijkheid en gezelligheid nastreven.
Prettige feestdagen allemaal! Geniet er van. Ga ik ook doen. Proost.
« Laatst bewerkt op: 2017/12/24, 15:14:37 door partyrabbit »
- I ♥ Linux -
Bij irritatie, voeg hier 'partyrabbit' toe -> https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?action=profile;area=lists;sa=ignore

Re: De smartphone voorbij
« Reactie #27 Gepost op: 2017/12/24, 16:00:40 »
Het klinkt bot, maar ik heb niks met een ander z'n humeur. Zolang ik me maar senang voel. Ik merk het niet eens als mensen boos kijken. Voor mij heeft iedereen dezelfde gelaatsuitdrukking.
Kubuntu 20.04

Re: De smartphone voorbij
« Reactie #28 Gepost op: 2017/12/24, 16:42:04 »
Kenmerkend voor deze tijden.

Wat ik dan wel vaak vreemd vindt. Als ik tegen een bot iemand bot terug doe is het ineens nooit goed. Vreemd. ^-^
- I ♥ Linux -
Bij irritatie, voeg hier 'partyrabbit' toe -> https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?action=profile;area=lists;sa=ignore

Offline Ramana

  • Lid
Re: De smartphone voorbij
« Reactie #29 Gepost op: 2017/12/25, 09:40:29 »
e.e.a. wordt spannend en overtuigend beschreven in het laatste boek van Dan Brown!  :) of  :(,  that is the question!