Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Computer monitor aansluiten op een dvd-speler  (gelezen 3569 keer)

Computer monitor aansluiten op een dvd-speler
« Gepost op: 2010/02/16, 07:48:33 »
Ik heb ooit een monitor gekocht van Samsung type 2053BW, met een DVI en RGB aansluiting. Kan ik dit op mijn dvd-speler aansluiten om er dan films op te kijken?
Cha-no-yu If man has no tea in him, he is incapable of understanding truth and beauty.  ~Japanese Proverb


Re: Computer monitor aansluiten op een dvd-speler
« Reactie #1 Gepost op: 2010/02/16, 08:00:08 »
Ik zou zeggen, test het eens uit. De kans bestaat dat het lukt, maar evengoed ook dat het niet lukt.

Re: Computer monitor aansluiten op een dvd-speler
« Reactie #2 Gepost op: 2010/02/16, 08:06:51 »
Ik denk dat ik dan eerst een kabeltje moet hebben, want mijn dvd speler heeft niet dezelfde uitgang  :rolleyes: Op mijn dvd-speler staat av, maar dat is toch hetzelfde als een scart uitgang?

« Laatst bewerkt op: 2010/02/16, 08:18:22 door Ginny Bionda »
Cha-no-yu If man has no tea in him, he is incapable of understanding truth and beauty.  ~Japanese Proverb


Offline jan11000

  • Lid
Re: Computer monitor aansluiten op een dvd-speler
« Reactie #3 Gepost op: 2010/02/16, 08:38:40 »
Gaat niet werken.
Ik weet niet of er een stekker/kabel bestaat om het signaal om te zetten.

Re: Computer monitor aansluiten op een dvd-speler
« Reactie #4 Gepost op: 2010/02/16, 08:52:11 »
Hmmm, dacht ik al, ik kon ook geen kabeltje vinden om het om te zetten... Jammer, dan moet ik wachten tot er ergens voor heel weinig een plat tv'tje in de aabieding komt....
Cha-no-yu If man has no tea in him, he is incapable of understanding truth and beauty.  ~Japanese Proverb


Offline peter10

  • Lid
    • Mijn Hyve
Re: Computer monitor aansluiten op een dvd-speler
« Reactie #5 Gepost op: 2010/02/16, 20:18:46 »
Ik heb zo'n kabeltje liggen, maar of dat ding het signaal omzet of gewoon doorleidt is de hamvraag. I.i.g. zit aan de ene kant een 15 pins D-sub en aan de andere kant een scart kabel. Als we enigszins in elkaars buurt hadden gewoond hadden we een poging kunnen wagen, maar dat is wat lastig in dit geval. En eentje nieuw kopen is vrij kostbaar, ik geloof dat ze al gauw twintig a dertig euro kosten dat soort kabels.