Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Goed nieuws voor ons: System76 gaat verkoop in NL starten!  (gelezen 22108 keer)

Re: Goed nieuws voor ons: System76 gaat verkoop in NL starten!
« Reactie #100 Gepost op: 2011/10/31, 17:37:25 »
€3000 voor een pc is mij te gortig hoor. Wat de **** koop je dan wel niet voor een systeem?
openSUSE LEAP KDE
Kubuntu

Offline Pfoeh

  • Lid
Re: Goed nieuws voor ons: System76 gaat verkoop in NL starten!
« Reactie #101 Gepost op: 2011/10/31, 18:34:23 »
Citaat
Er komt $262,68 verzendkosten bij voor Nederland (gaat via UPS worldwide).

Pfoeh wat een geld zeg. Bij mijn werkgever versturen we voor dat geld een kilo of 40 per Fedex naar Noord Amerika.
Helaas heeft System76 nog niet zo'n heel grote inkoopkracht.
Gr
Jeroen
Linux Registered user 485465

Beperkingen voor het vervoer van gevaarlijke stoffen, genoemd onder Tunnelcategorie E in randnummer 1.9.5.2.2. van bijlage 1, gelden voor de ArenAtunnel, gelegen onder de Amsterdam ArenA, te Amsterdam.

Re: Goed nieuws voor ons: System76 gaat verkoop in NL starten!
« Reactie #102 Gepost op: 2011/10/31, 19:27:56 »
Citaat
Er komt $262,68 verzendkosten bij voor Nederland (gaat via UPS worldwide).

Pfoeh wat een geld zeg. Bij mijn werkgever versturen we voor dat geld een kilo of 40 per Fedex naar Noord Amerika.
Helaas heeft System76 nog niet zo'n heel grote inkoopkracht.
Gr
Jeroen

Tja je moet wat he. Maar dan nog ben ik goedkoper uit dan bij Paradigit dus het moge duidelijk zijn waar ik voor kies. UPS is duurder dan FedEX trouwens met versturen.
openSUSE LEAP KDE
Kubuntu

Re: Goed nieuws voor ons: System76 gaat verkoop in NL starten!
« Reactie #103 Gepost op: 2011/10/31, 20:01:24 »
Citaat
Er komt $262,68 verzendkosten bij voor Nederland (gaat via UPS worldwide).

Pfoeh wat een geld zeg. Bij mijn werkgever versturen we voor dat geld een kilo of 40 per Fedex naar Noord Amerika.
Helaas heeft System76 nog niet zo'n heel grote inkoopkracht.
Gr
Jeroen

Als je de basis besteld dus zonder aanpassingen, dan versturen ze vanuit de UK, dus dat is goedkoper. En volgend jaar hebben ze beloofd andere verzendmethoden erbij te gaan doen waardoor het ook goedkoper kan worden :)

Offline Pfoeh

  • Lid
Re: Goed nieuws voor ons: System76 gaat verkoop in NL starten!
« Reactie #104 Gepost op: 2011/10/31, 20:03:18 »
Het was eigenlijk meer een constatering en als je ergens een keuze voor maakt dan hangt dat niet (alleen) van de transportkosten af.

Gr
Jeroen
Linux Registered user 485465

Beperkingen voor het vervoer van gevaarlijke stoffen, genoemd onder Tunnelcategorie E in randnummer 1.9.5.2.2. van bijlage 1, gelden voor de ArenAtunnel, gelegen onder de Amsterdam ArenA, te Amsterdam.

Re: Goed nieuws voor ons: System76 gaat verkoop in NL starten!
« Reactie #105 Gepost op: 2011/10/31, 22:06:13 »
Citaat
Er komt $262,68 verzendkosten bij voor Nederland (gaat via UPS worldwide).

Pfoeh wat een geld zeg. Bij mijn werkgever versturen we voor dat geld een kilo of 40 per Fedex naar Noord Amerika.
Helaas heeft System76 nog niet zo'n heel grote inkoopkracht.
Gr
Jeroen

Als je de basis besteld dus zonder aanpassingen, dan versturen ze vanuit de UK, dus dat is goedkoper. En volgend jaar hebben ze beloofd andere verzendmethoden erbij te gaan doen waardoor het ook goedkoper kan worden :)

De basis voldoet niet aan mijn wensen daar ik nogal veeleisend ben op pc gebied (vandaar ook dat ik weiger om Windows te gebruiken).
openSUSE LEAP KDE
Kubuntu

Re: Goed nieuws voor ons: System76 gaat verkoop in NL starten!
« Reactie #106 Gepost op: 2011/10/31, 23:24:21 »
Citaat
Er komt $262,68 verzendkosten bij voor Nederland (gaat via UPS worldwide).

Pfoeh wat een geld zeg. Bij mijn werkgever versturen we voor dat geld een kilo of 40 per Fedex naar Noord Amerika.
Helaas heeft System76 nog niet zo'n heel grote inkoopkracht.
Gr
Jeroen

Als je de basis besteld dus zonder aanpassingen, dan versturen ze vanuit de UK, dus dat is goedkoper. En volgend jaar hebben ze beloofd andere verzendmethoden erbij te gaan doen waardoor het ook goedkoper kan worden :)

De basis voldoet niet aan mijn wensen daar ik nogal veeleisend ben op pc gebied (vandaar ook dat ik weiger om Windows te gebruiken).

Dat weet ik, ik vermeldde het alleen ter informatie ;)

Offline emiel1976

  • Lid
Re: Goed nieuws voor ons: System76 gaat verkoop in NL starten!
« Reactie #107 Gepost op: 2011/11/01, 00:27:20 »
€3000 voor een pc is mij te gortig hoor. Wat de **** koop je dan wel niet voor een systeem?

Een monster XD Nee ik stel hoge eisen en dan is de kast meestal de lelijkste die er is zodat je van buiten niet ziet wat er in zit.
Maar ik moet nu ook beeldschermen hebben en ik wil 2 a 3 van die grote hebben dus dat kost ook al wat plus 2 videokaarten er in hebben.
Dan kom je zo aan een hoog bedrag.
Ik weet alleen dat als ik nu niet met iets minder genoegen neem, dat die er voorlopig niet komt.

Maar ik kocht vroeger standaard pc's die duurder waren dan wat de rest hadden.
Vroeger was het nodig om te gamen en nu wil ik het wel voor het gamen hebben maar daar is het overkill voor, het gaat nu om renderen van dingen en dat ik sware 3D CAD modellen kan laden en laten berekenen op krachten en dergelijke.
Moet alleen kijken welke videokaarten het beste er voor zijn want eigenlijk moet ik een workstation ervoor hebben.
Wil thuis mijn oude vak voort zetten en dan moet ik wel een goed systeem hebben.
O zit wel Windows bij.