Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Einde Silverlight  (gelezen 4715 keer)

Online Bloom

  • Lid
Re: Einde Silverlight
« Reactie #25 Gepost op: 2015/07/08, 10:21:50 »
Ziggo is kennelijk een van de bedrijven (en ik ken er zo verschillende) die beslisten om hun website om te bouwen naar Silverlight nadat Microsoft had aangekondigd ermee te zullen stoppen. Dat Ziggo het doet nadat Microsoft allang de stekker eruit trok is wel heel erg grof.

Andere boosdoener: Logitech. Blijft volharden in de boosheid. Alles wat je nodigt hebt om een Logitech Harmony universele afstandsbediening te updaten is ofwel een Windows programma dat niet onder Wine draait ofwel een webdienst met... Silverlight!

Offline RikRik

  • Lid
Re: Einde Silverlight
« Reactie #26 Gepost op: 2015/07/08, 11:25:26 »
Ziggo is kennelijk een van de bedrijven (en ik ken er zo verschillende) die beslisten om hun website om te bouwen naar Silverlight nadat Microsoft had aangekondigd ermee te zullen stoppen. Dat Ziggo het doet nadat Microsoft allang de stekker eruit trok is wel heel erg grof.

Andere boosdoener: Logitech. Blijft volharden in de boosheid. Alles wat je nodigt hebt om een Logitech Harmony universele afstandsbediening te updaten is ofwel een Windows programma dat niet onder Wine draait ofwel een webdienst met... Silverlight!
Volgens mij heeft Ziggo hun website niet omgebouwd naar  Silverlight, Ziggo heeft alleen HorizonTV overgenomen van UPC.
 

Re: Einde Silverlight
« Reactie #27 Gepost op: 2015/07/12, 13:21:27 »
Citaat
Volgens mij heeft Ziggo hun website niet omgebouwd naar  Silverlight, Ziggo heeft alleen HorizonTV overgenomen van UPC
Citaat

Ziggo heeft helemaal niets overgenomen, Ziggo is door UPC overgenomen maar door de slechte naam dat UPC hier in Nederland heeft hebben ze de naam Ziggo aangehouden en de naam UPC laten varen.

Het gaat dus alleen om de naam, dus over een jaar ofwat heeft Ziggo dezelfde reputatie als UPC. 😜


Re: Einde Silverlight
« Reactie #28 Gepost op: 2015/07/12, 15:49:53 »
Als of de naam van Ziggo zo goed was..
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.

Offline RikRik

  • Lid
Re: Einde Silverlight
« Reactie #29 Gepost op: 2015/07/12, 16:11:58 »
Als of de naam van Ziggo zo goed was..
Ik heb tot nu toe geen klachten over Ziggo, alleen HorizonTV gebruikt jammer genoeg Silverlight..
@steef76, je hebt gelijk..

Re: Einde Silverlight
« Reactie #30 Gepost op: 2015/07/14, 23:12:30 »
Ik wel van vrienden die aan Ziggo gekleefd zitten..Omdat ze alleen maar de gewone kabel hebben..
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.