Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Brightness toets werk niet wifi wel herkend maar geen verbinding  (gelezen 357 keer)

ik heb met succes xubuntu geïnstalleerd echter kom ik 2 problemen tegen waar ik nog even niet uit kom.

de knop met de functie schermverlichting werkt niet
en wifi driver van broadcom 802.11 a/b/g/n geinstalleerd met behulp van dit forum maar na het invullen van wachtwoord krijg ik geen verbinding.

hebben jullie beste mensen een oplossing

mvg
 

Re: Brightness toets werk niet wifi wel herkend maar geen verbinding
« Reactie #1 Gepost op: 2015/02/14, 13:20:12 »
Wifi probleem redelijk opgelost.
Alleen heb ik wel wat slecht bereik ook al zit er vlak naast de router is dit een software probleem of hardware?

Het probleem achtergrondverlichting van het scherm blijft wel bestaan deze is namelijk best wel fel.
Ik heb een geïntrigeerd intel hd chip als ik het zo goed omschrijf.
mijn computer is een HP stream 11x360 intel celeron n2840 2GB werkgeheugen 32 eMMc opslag

mvg

Offline EZ-man

  • Lid
Re: Brightness toets werk niet wifi wel herkend maar geen verbinding
« Reactie #2 Gepost op: 2015/02/14, 13:45:18 »
Je hebt een pc met adaptive brightness control. Ik zie op een windows instructie film dat je dat kan wijzigen in de settings voor Power Management. Kan je dat in Linux daar misschien aanpassen.

Iets anders is dat het misschien met een bios-update verholpen kan worden VersionF.02 A -  te installeren via windows :
    http://support.hp.com/us-en/product/HP-Stream-x360-11-p000-Convertible-PC/7439377/model/7610660/drivers?cc=us&lang=en   
        (ik weet het niet, kan weinig info krijgen over die update van eind vorig jaar)