Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: word steeds gekker....  (gelezen 1302 keer)

word steeds gekker....
« Gepost op: 2007/11/19, 18:01:51 »
Het word steeds maller met mijn laptop. Hij zegt nu dat ie verbonden is met het wired network maar geeft hele verkeerde ip adressen enz en als ik de stekker eruit trek ehm de utp kabel dan blijf ik gewoon verbonden. snap er helemaal niks meer van. Had ook een wifi kaart maar die heb ik uitgezet in de bios, ik dacht mischien komen die rariteiten daar wel door maar nee hoor. Meer mensen met dit vage gedoe ?
Ik praat niet te snel, je luisterd te langzaam ;-)

word steeds gekker....
« Reactie #1 Gepost op: 2007/11/19, 18:51:35 »
Leest ende huivert..... http://forum.ubuntu-nl.org/message/174580#p174580
Lijkt wel wat op jou probleem.
Ik heb het nu gemeld als bug maar na de eerste reacties blijft het nu wel erg stil.

Volgens mij ben ik op dit moment de enige ubuntero die tamelijk structureel op Windows werkt....pffffff een waar genoegen.
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

word steeds gekker....
« Reactie #2 Gepost op: 2007/11/19, 19:01:38 »
heel vaag, nu reset ik het modem en de router en voila het doet het weer :S snap er niks van, lijkt wel een router probleem ofzo.
Ik praat niet te snel, je luisterd te langzaam ;-)

word steeds gekker....
« Reactie #3 Gepost op: 2007/11/19, 21:07:15 »
kabouters....


nee geintje...
dit is wel raar ja... weet je zeker dat het geen corrupte hardware/software is

word steeds gekker....
« Reactie #4 Gepost op: 2007/11/20, 21:28:52 »
nou om eerlijk te zijn denk ik dat het aan de router ligt aangezien ik die gratis heb gekregen op mijn werk en het is een etech ofzo en hoorde van mijn collega dat die dingen niet echt zuiver zijn haha na hier het bewijs dus... ff beter naar de winkel gaan en een andere kopen maar.
Ik praat niet te snel, je luisterd te langzaam ;-)

Offline kiersie

  • Lid
    • http://www.gboek.nl
word steeds gekker....
« Reactie #5 Gepost op: 2007/11/20, 23:29:23 »
heb tot voor kort ook een etech gehad verder nooit problemen mee gehad, maar nu een dlink omdat ik ook draadloos erbij in wou hebben

Sanity

  • Gast
word steeds gekker....
« Reactie #6 Gepost op: 2007/11/25, 14:28:38 »
Hoi, ik kan mt zekerheid zeggen dat dit een router/modem probleem is.
Het is altijd (indien ingesteld op DHCP) de router/modem die ip's etc afgeeft. Niet de pc tenzij zelf ingesteld.
Uit eigen ervaring vind ik dat E-tech niet een goed merk is omdat ze er soms zomaar meeophouden of gewoon kapot gaan.
Ik gebruik al jaren Linksys en Cisco apparatuur voor lan party's en dat bevalt! Het kost opzich wel wat maar dan heb je weinig/nooit problemen! Tenzij je ze zelf maakt natuurlijk ;)

Groeten Stephan