Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: bedankt voor alle hulp  (gelezen 508 keer)

bedankt voor alle hulp
« Gepost op: 2013/08/01, 11:48:21 »
Hallo allemaal,

Als ik een probleem met de computer heb word ik boos, reageer ik met "alweer" en wil het probleem alleen maar kwijt, liefst zonder er moeite voor te doen.
Het drong net tot me door hoe prettig het is dat je hier een vraag beantwoord krijgt, dat je je probleem zodoende op kunt lossen.
Allemaal hartelijk bedankt voor de adviezen die ik gekregen heb sinds ik met (x)ubunt werk.
Ik ken jullie niet persoonlijk maar ken wel veel namen en al ben ik maar een dummie, ik waardeer jullie kennis en zeker jullie hulpvaardigheid.

Prettige dag allemaal en tzt zal ik me wel weer melden met een of ander akkefietje dat voor mij natuurlijk een heel groot issue is.   ;-)
Aldegonda
In hoeverre zijn wij computergebruikers mede verantwoordelijk voor (toekomstige) kernrampen.
Computer is interessant en indrukwekkend maar...http://www.hoedoe.nl/natuur-milieu/milieu/hoe-verklein-ik-mijn-mondiale-voetafdruk

Offline Nollie

  • Lid
Re: bedankt voor alle hulp
« Reactie #1 Gepost op: 2013/08/01, 13:29:38 »
Heel apart zo'n gemeenschap. Het blijft wennen voor ex.windows gebruikers. Al heb ik ooit veel gevraagd op helpmij.nl

BTW... heb een toevoeging gedaan over je Thunderbird verhaal. Aangezien jezelf hierin ook kennis hebt opgedaan. Delen zonder iets kwijt te raken, zeg maar.
Ubuntu 18.10 en Win10 op Intel Core i5-3350P, 3,8 Gb Ram.