Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Mijn nieuwe Ubuntu signature  (gelezen 9840 keer)

Re: Mijn nieuwe Ubuntu signature
« Reactie #25 Gepost op: 2009/11/09, 10:04:39 »
Na het installeren van GIMP bij mijn zusje, ben ik erachter gekomen dat de Mac OS X versie eigenlijk de Linux versie is.
Klopt, aangezien GTK+ niet werkt op OS X en ook niet goed werkt op Windows (daarom is Gimp op Windows zo onstabiel en traag als wat).
Serieus, ik installeer die .DMG bestand bij haar, start GIMP op, en ik krijg een pictogram van X11 in het Dock, met als resultaat een GIMP die nauwelijks luistert.
Maar Avidemux is op Windows ook in GTK+ (en Qt) form, en daar werkt het een heel stuk beter op.

Re: Mijn nieuwe Ubuntu signature
« Reactie #26 Gepost op: 2010/02/17, 20:35:58 »
mooi

 =D
NetBookRemix @ Pentium T4300 (2,1 Ghz), 2x2 Gb DDR2, 320 Gb HD, 1Gb GeForce GT220

Offline peter5

  • Lid
Re: Mijn nieuwe Ubuntu signature
« Reactie #27 Gepost op: 2010/04/28, 19:49:13 »
Hoi iedereen,

Hartelijk bedankt voor de complimenten en sorry dat ik niet gereageerd heb (schaamt zich :P)
Ik wist niet meer dat ik dit gepost had! Maar ik zal het in de creatief wiki zetten :D Het is echt met gimp gemaakt, ik zal er ook een tutorial van maken met filmpje en zo :P

Nogmaals bedankt!! :D
Ubuntu 10.04 voor homeserver en werk pc - iPhone - iPad Wifi 16GB - Packard Bell Dot S met Ubuntu 10.10.

Ubuntu Center! Mijn interpretatie van iTunes (open source, wordt nog aan gewerkt): https://bitbucket.org/peterwilli/ubuntu-center

Re: Mijn nieuwe Ubuntu signature
« Reactie #28 Gepost op: 2010/04/28, 22:07:42 »
Met gimp wordt je vanzelf wel creatief,erg aanstekelijk als je ermee aan de slag gaat,en ik ben zelf niet zo'n knutselaar  ;)
Kubuntu 20.04

Offline peter5

  • Lid
Re: Mijn nieuwe Ubuntu signature
« Reactie #29 Gepost op: 2010/04/29, 13:59:45 »
Met gimp wordt je vanzelf wel creatief,erg aanstekelijk als je ermee aan de slag gaat,en ik ben zelf niet zo'n knutselaar  ;)
Wat erg helpt vind ik zelf is als je een tutorial voor gimp volgt maar dan er zelf een eigen draai aangeeft door knopjes proberen etc daar krijg je echt veel inspiratie van :D
Ubuntu 10.04 voor homeserver en werk pc - iPhone - iPad Wifi 16GB - Packard Bell Dot S met Ubuntu 10.10.

Ubuntu Center! Mijn interpretatie van iTunes (open source, wordt nog aan gewerkt): https://bitbucket.org/peterwilli/ubuntu-center