Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Steunpunten: hulp/vragen/tips&tricks  (gelezen 372465 keer)

Re: Steunpunten: hulp/vragen/tips&tricks
« Reactie #650 Gepost op: 2012/06/14, 10:23:14 »
Welke browser gebruik je? Blokkeer je scripts via een add-on? Blokkeer je advertenties en dergelijke?

Ik heb het geprobeerd in Firefox 14, ik blokkeer niks.
Ik heb het tevens geprobeerd in Opera 12, volledig schoon, maar ik blokkeer niks.

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: Steunpunten: hulp/vragen/tips&tricks
« Reactie #651 Gepost op: 2012/06/14, 10:41:49 »
Ik heb de rechten in de forumsoftware aangepast. Blijkbaar horen leden die in sommige teams zitten niet bij de "algemene leden"-groep.
Nu zou je er wel bij moeten kunnen.

Hetzelfde geldt overigens voor deze link: http://forum.ubuntu-nl.org/index.php?action=googlemap
Mag je die niet bekijken, meld dat dan even, dan moet ik weer verder graven in de rechten.
Op die kaart is geen informatie over steunpunten bekend, en die gaat er ook niet komen (veel teveel veranderingen binnen de forumsoftware/mod).

Re: Steunpunten: hulp/vragen/tips&tricks
« Reactie #652 Gepost op: 2012/06/14, 10:49:14 »
Ik zag nu wel de kaart en kon mezelf erop pinnen :) Ook kan ik die kaart in je tweede link bekijken.
Vielen dank, Johan! :)

Offline UndiFineD

  • Lid
Re: Steunpunten: hulp/vragen/tips&tricks
« Reactie #653 Gepost op: 2012/09/01, 21:10:42 »
https://wiki.ubuntu.com/UndiFineD

natuurlijk blijf ik steunpunt, al hoewel ik eigenlijk nooit verzoekjes krijg. in totaal heb ik 3 keer een vraag gehad.
Ubuntu steunpunt Ureterp, Linux gebruiker sinds 1995

Offline rman

  • Lid
Re: Steunpunten: hulp/vragen/tips&tricks
« Reactie #654 Gepost op: 2012/10/16, 22:13:40 »
In de lijst staat ook steunpunt Den Haag; dat ben ik(ook?) alleen userno. is wellicht niet goed mijn userno is 1028.
steunpunt: Delft
Happy throngs, where ever you go

Re: Steunpunten: hulp/vragen/tips&tricks
« Reactie #655 Gepost op: 2013/07/13, 21:09:29 »
Ik sta erop voor Almere-Haven maar ik geef net als jij in heel Almere ondersteuning.

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Steunpunten: hulp/vragen/tips&tricks
« Reactie #656 Gepost op: 2013/07/13, 21:28:54 »
Als we toch gaan zeuren .......
In de lijst sta ik voor Tholen, maar er zijn 3 namen Tholen:
1. De stad Tholen.
2. Het eiland Tholen.
3. De gemeente Tholen (de eilanden Tholen en Sint Philipsland)

Mag ik er op voor Tholen en omstreken, dan is een gedeelte van Schouwen-Duiveland en West-Brabant ook gedekt.
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Re: Steunpunten: hulp/vragen/tips&tricks
« Reactie #657 Gepost op: 2013/07/13, 22:18:04 »
Zeuren? Hoho, Ron. Je hebt geen idee wat je zegt. Almere is net als New York opgedeeld in stadsdelen. 1 daarvan is genaamd Haven, waar ik woon. Maar ik geef ook in de andere stadsdelen ondersteuning. En de 'gemeente' Almere bestaat uit... alleen Almere. Er is dus wel een verschil en ik vind het niet gepast dat je de term 'zeuren' daarvoor gebruikt.
« Laatst bewerkt op: 2013/07/13, 22:19:43 door Vistaus »

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Steunpunten: hulp/vragen/tips&tricks
« Reactie #658 Gepost op: 2013/07/14, 00:32:26 »
ik vind het niet gepast dat je de term 'zeuren' daarvoor gebruikt.
[offtopic]Wat ben jij serieus, en dat terwijl Almere niet eens een stad is, jullie hebben nooit stadsrechten gekregen :lol:
[/offtopic]
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Re: Steunpunten: hulp/vragen/tips&tricks
« Reactie #659 Gepost op: 2013/07/14, 11:49:03 »
ik vind het niet gepast dat je de term 'zeuren' daarvoor gebruikt.
[offtopic]Wat ben jij serieus, en dat terwijl Almere niet eens een stad is, jullie hebben nooit stadsrechten gekregen :lol:
[/offtopic]

Toch hebben we 'stadsdelen', en die term wordt gehandhaafd door zowel de gemeente als de *landelijke* overheid.
Trouwens, dan kunnen we Den Haag ook wel stoppen een stad te noemen want die heeft ook geen stadsrechten. En Lelystad, Dronten, Apeldoorn, Zoetermeer, enz. enz.

Re: Steunpunten: hulp/vragen/tips&tricks
« Reactie #660 Gepost op: 2013/07/14, 11:49:45 »
De mensen die nu op de lijst staan, hebben altijd aangegeven zo op de lijst te willen.
Dit hebben jullie toch echt zo zelf aangegeven!! (zeurneuzen .....hahaha  ;) ;) ;))


Dat heb ik niet zo aangegeven. Kijk maar op de eerste pagina, ik heb gezegd "Ik bied hulp aan in ALMERE".
http://forum.ubuntu-nl.org/ubuntu-nl/steunpunten-hulpvragentipstrick%27s/msg428506/#msg428506

;)

Re: Steunpunten: hulp/vragen/tips&tricks
« Reactie #661 Gepost op: 2013/07/14, 12:37:04 »
@femke: Ik zeg toch ook niet dat jij het fout hebt neergezet? Alleen *dat* het er fout staat (stond) omdat ik het niet zo had aangegeven. Maar maakt verder niet uit, ik heb er nooit om gegeven omdat ik deze lijst nooit bekeek; ik wacht gewoon tot ik een mailtje voor hulp krijg ;) Bedankt voor het aanpassen :)

Re: Steunpunten: hulp/vragen/tips&tricks
« Reactie #662 Gepost op: 2013/08/27, 17:36:29 »
Zijn er ook steunpunten in Enschede? bijv. bij de Universiteit in Enschede?

Re: Steunpunten: hulp/vragen/tips&tricks
« Reactie #663 Gepost op: 2013/08/27, 18:35:11 »
Op de steunpuntenkaart staan geen steunpunten in Enschede, dichtsbijzijnde is Almelo, Rijssen of Neuenhaus.
http://kaart.ubuntu-nl.org/
Je kan natuurlijk altijd op de Universiteit of de campus vragen of er iemand is die je kan helpen. Of sttuur een e-mail naar een van de steunpunten, wellicht dat je probleem via de mail opgelost kan worden. :)
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: Steunpunten: hulp/vragen/tips&tricks
« Reactie #664 Gepost op: 2013/08/27, 20:04:32 »
Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat er niet één Ubuntu/Linux-gebruikers op de Uni van Enschede zit.

Offline IHC1000

  • Lid
Re: Steunpunten: hulp/vragen/tips&tricks
« Reactie #665 Gepost op: 2013/08/28, 19:07:56 »
Als ik op die link van twee posts eerder klik en daarna op alleen steunpunten,
dan zie ik geen steunpunten in Almere.

Offline IHC1000

  • Lid
Re: Steunpunten: hulp/vragen/tips&tricks
« Reactie #666 Gepost op: 2013/08/29, 19:44:12 »
Ja ik heb het licht gezien,

Bedankt.

Re: Steunpunten: hulp/vragen/tips&tricks
« Reactie #667 Gepost op: 2014/02/27, 14:10:05 »
Ik ben gestopt als steunpunt dus je mag mij van de lijst afhalen, femke98.

Offline frits1954

  • Lid
Re: Steunpunten: hulp/vragen/tips&tricks
« Reactie #668 Gepost op: 2014/02/28, 20:29:29 »
Dag Femke

Ik heb mij netjes af gemeld
je kan het zien op
<a href="http://forum.ubuntu-nl.org/index.php?action=profile;u=5836/">steunpunt Amsterdam(2)</a>

 :'(     :'(  misschien in de toekomst weer wat

Frits
Linux ook voor morgen
ik ben leesblind 
Mvg
Frits1954

Re: Steunpunten: hulp/vragen/tips&tricks
« Reactie #669 Gepost op: 2014/03/03, 15:21:33 »
Ik had mezelf al van de kaart verwijderd maar de kaart is momenteel kapot, weet je nog?

Re: Steunpunten: hulp/vragen/tips&tricks
« Reactie #670 Gepost op: 2014/03/03, 20:08:33 »
Ah, ik wist niet dat het helemaal kapot was......dus dat je dit niet kan veranderen. Mijn excuus hoor!

Kan gebeuren, bij deze weet je het alsnog ;)

Re: Steunpunten: hulp/vragen/tips&tricks
« Reactie #671 Gepost op: 2014/03/12, 13:37:02 »
Hallo, Ik zie dat er in Raalte een steunpunt zit volgens de steunpunten kaart. Hoe kan ik die persoon bereiken? Ik zou graag 1 pc in eerste instantie willen laten draaien op UBUNTU. Had ook gekeken in de lijst met steunpunten dan zou er iemand in Olst/Boskamp zitten ben ik druk aan het mailen met deze meneer zie ik dat hij toch geen steunpunt is. Wat dus wel in de lijst staat. Ik kan nu dus niet verder helaas want ik ben erg nieuwsgierig hoe Ubuntu werkt en of ik daar mee ka wat ik graag wil. Radio programma via internet. Ik hoor het graag als iemand mij kan helpen. Het liefst telefonisch of persoonlijk. Het Engels ligt me niet goed dus daar kom ik niet verder mee helaas.
Ik ben zo fanatiek geweest om het gelijk te installeren, maar dat was in het Engels dus heb ik in mijn fanatieke bui waarschijnlijk teveel weg gegooid. Ook heb ik geprobeerd om Windows XP er opnieuw op te zetten zodat ik opnieuw kon downloaden. Maar helaas ik krijg het niet voor elkaar.

Re: Steunpunten: hulp/vragen/tips&tricks
« Reactie #672 Gepost op: 2014/03/12, 13:53:18 »
De Steunpuntenkaart is momenteel niet werkzaam: http://forum.ubuntu-nl.org/index.php?topic=82096.0
Als alternatief is er: http://steunpunt-almere.nl/steunpunten-nl-be/

Re: Steunpunten: hulp/vragen/tips&tricks
« Reactie #673 Gepost op: 2014/03/12, 14:28:40 »
Dank jullie wel. Ik heb een mailtje gestuurd naar het steunpunt in Apeldoorn. Dat is ook redelijk in de buurt. Ik hoop dat hij mij kan helpen.

Groetjes Janet

Offline TonH

  • Promotieteam
Re: Steunpunten: hulp/vragen/tips&tricks
« Reactie #674 Gepost op: 2014/03/16, 16:36:15 »
Mocht het niet lukken op die manier, op 10 mei is er een release party in Apeldoorn. Hier is altijd de mogelijkheid om Ubuntu te zien en te installeren op meegebrachte computers, laptops.