Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: nieuwsgroepen programmas Installeren/verwijderen..." of synaptic?  (gelezen 1108 keer)

Gunball

  • Gast
Hi iedereen,

weet iemand goede post en en download programmas voor nieuwsgroepen die in de installeren/verwijderen of in synaps staan heb zitten kijken maar vind niks:S en kunnen jullie mij ook zeggen of er ook zo een progge zijn zoals vitualdub voor linux? of zijn die te draaien op wine?

nieuwsgroepen programmas Installeren/verwijderen..." of synaptic?
« Reactie #1 Gepost op: 2008/02/22, 21:02:48 »
pan
Staat in de repro's maar je kunt het ook installeren met sudo apt-get install pan
[AMD X2 4600+] [8GB geheugen] [540 GB + 2 x 200 GB + 1 x 320 GBHD] [Kubuntu 8.10 + Vista Home Premium]

Offline rja

  • Lid
nieuwsgroepen programmas Installeren/verwijderen..." of synaptic?
« Reactie #2 Gepost op: 2008/02/22, 23:10:34 »
Ik gebruik SABnzbd, webbased en op basis van nzb's.

Zit niet niet in repro's.

Maar via deze link kun je deze installeren.

http://www.xs4all.nl/~mgj1/SABnzbd%20for%20linux/

Ik heb zelf zijn scripts, aangepast, omdat ik geen zin heb, om elke keer dat ik Sabnzbd opstart, iets van zijn site te downloaden.

Je hebt ook nog Hellonzb, zit wel in de repro's nooit gebruikt, dat is van de commandline, maar dat heb je webbased frontend voor. volgens mij.

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
nieuwsgroepen programmas Installeren/verwijderen..." of synaptic?
« Reactie #3 Gepost op: 2008/02/22, 23:51:57 »
Kuch.... jongens, het is "repo's", niet "repro's"..... Want afgeleid van "repositories", oftewel pakketbronnen. De repro is de kamer met kopieermachines op je werk.....   :-)

nieuwsgroepen programmas Installeren/verwijderen..." of synaptic?
« Reactie #4 Gepost op: 2008/02/22, 23:59:04 »
Hellanzb!

Een goeie guide is hier te vinden: http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=650832, Het is wel engels... Ook FTD bestaat voor ubuntu, maar het heet openftd: http://www.openftd.org/site/

Gunball

  • Gast
nieuwsgroepen programmas Installeren/verwijderen..." of synaptic?
« Reactie #5 Gepost op: 2008/02/23, 17:20:09 »
hmmm en weet iemand ook of er een yenc is voor ubuntu? heb die proberen te installeren via wine maaar het lukt niet zo echt

Offline rja

  • Lid
nieuwsgroepen programmas Installeren/verwijderen..." of synaptic?
« Reactie #6 Gepost op: 2008/02/24, 01:35:47 »
Citaat van: Gunball
hmmm en weet iemand ook of er een yenc is voor ubuntu? heb die proberen te installeren via wine maaar het lukt niet zo echt
Waarvoor heb je yenc nodig ?

De meeste files, worden als rar gepost en de par2 om de files compleet te krijgen.

Offline jan11000

  • Lid
nieuwsgroepen programmas Installeren/verwijderen..." of synaptic?
« Reactie #7 Gepost op: 2008/02/24, 09:21:53 »
www.binaries4all.nl  hier is veel info.

hellanzb werkt goed, om met nzb te downloaden, via website's(zoeksite) en bijv ftd(is zeer goed), er wordt automatisch gerepareerd.

Een vervanger voor newsleecher is er volgens mij niet, dus de rest moet je dus met pan doen, om zelf in de groep gaan zoeken.

Offline Jan E.

  • Lid
nieuwsgroepen programmas Installeren/verwijderen..." of synaptic?
« Reactie #8 Gepost op: 2008/02/24, 16:23:18 »
Ik gebruik OpenFTD en Klibido (is van KDE geloof ik, maar werkt ook in Gnome). Werkt gewoon goed. Posten doe ik (nog) niet vanuit Ubuntu, dus dat weet ik niet.


Dell Vostro 3360
Ubuntu 20.04