Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: DVD schrijver ... problemen.  (gelezen 753 keer)

doke2

  • Gast
DVD schrijver ... problemen.
« Gepost op: 2011/01/07, 17:20:25 »
'k Kocht, omdat mijn cd.dvd- schrijver het niet meer goed deed, een externe schrijver die 'k op mijn pc aansloot, zonder de oude te verwijderen.
'K Heb geprobeerd een slide, gemaakt met 'n progje om video dvd's te maken, nl. ProShow Gold, op dvd te schrijven, met de nieuwe dvd-schrijver maar dit lukt niet...
't Programma, ProShow, gaat zoeken naar de oude schrijver en niet naar de nieuwe... dus probleem om goede dvd's te maken zijn niet opgelost.

'k Kan die slideshow ook niet exporteren of opslaan in 'n ander bestand dan datgene dat in Proshow is ingebakken...

Moet de oude dvd schrijver uitgeschakeld worden ? Hoe doe 'k dat, liefst zonder mijn pc te openen ???
Of zijn er andere oplossingen mogelijk ?
Heb geprobeerd toch 'n slideshow te schrijven , na 't uitschakelen onder Apparaatbeheer van de oude schrijver, maar op de geschreven dvd staat alleen de muziek en geen foto's ???? Kan dit ook liggen aan de videokaart ????
Groetjes en bedankt !

Offline HarzG

  • Lid
Re: DVD schrijver ... problemen.
« Reactie #1 Gepost op: 2011/01/08, 21:49:09 »
1. Geef a.u.b. bij een vraag aan welke versie versie van Ubuntu je gebruikt.

2. Ik zie bij ProShow Gold:
Citaat
Besturingssystemen die worden ondersteund door ProShow Gold
Windows Xp,Windows Vista,Windows 7
Als je een Linux/Ubuntu-programma gebruikt voor je presentaties, dan zie je hier waarschijnlijk reacties/antwoorden.
Zodra je een share-ware Windows-programma neemt, dan is het de vraag of iemand daar een zinnig antwoord op kan geven. De meesten gebruiken namelijk de Ubuntu-programma's voor foto/video en kunnen daar een advies over geven.

3. Waar wil je de presentatie laten zien?
Op een pc of op een huiskamer-dvd-speler?
Xubuntu 20.04; siduction-15.1.0 Xfce

Offline Mikkel

  • Lid
Re: DVD schrijver ... problemen.
« Reactie #2 Gepost op: 2011/01/09, 00:40:18 »
1. Geef a.u.b. bij een vraag aan welke versie versie van Ubuntu je gebruikt.

2. Ik zie bij ProShow Gold:
Citaat
Besturingssystemen die worden ondersteund door ProShow Gold
Windows Xp,Windows Vista,Windows 7

Misschien op een 'verkeerd' forum terechtgekomen? Apparaatbeheer is iets van Windows.

............... na 't uitschakelen onder Apparaatbeheer van de oude schrijver,.........