Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Xubuntu 12.04 pictogram geluidsinstelling  (gelezen 700 keer)

Offline coos

  • Lid
Xubuntu 12.04 pictogram geluidsinstelling
« Gepost op: 2013/03/05, 11:54:39 »
Op een gegeven moment kwam ik er achter dat het pictogram niet in de werkbalk staat. Ik weet echter niet meer of het pictogram er wel heeft gestaan en later is verdwenen.
Het betreft de desktop van mijn zuster waarop ik Xubuntu 12.04 heb gezet en alle programma´s die ze onder Ubuntu 10.04 gebruikte.
Het geluid had ik niet anders geprobeerd dan dat er geluid uit kwam. Maar ja ze vond het geluid te zacht en toen zag ik geen pictogram.
De gmusicbrowser heb ik vervangen door de rhytmbox-muziekspeler, maar of dat invloed heeft weet ik niet.
Hoe kan ik het pictogram, en de geluidsinstelling weer op de bovenste werkbalk terugkrijgen?
Groetjes Coos

Offline joop905

  • Lid
Re: Xubuntu 12.04 pictogram geluidsinstelling
« Reactie #1 Gepost op: 2013/03/05, 12:08:30 »
Klik met rechts op de werkbalk, selecteer werkbalk en dan nieuwe elementen toevoegen

Offline coos

  • Lid
Re: Xubuntu 12.04 pictogram geluidsinstelling
« Reactie #2 Gepost op: 2013/03/06, 19:10:33 »
Helaas komt de mogelijkheid van de volumecontrole niet voor in de lijst van toe te voegen mogelijkheden.
Ik heb nog verder gezocht en heb de volgende oplossing geprobeerd maar deze gaf ook geen oplossing: http://forum.xfce.org/viewtopic.php?id=6927
Groetjes Coos

Offline Tom

  • Lid
Re: Xubuntu 12.04 pictogram geluidsinstelling
« Reactie #3 Gepost op: 2013/03/07, 17:18:37 »
Indicator plugin staat normaal standaard geïnstalleerd bij Xuby 12.04 of de 12.10 en daar staan dus de geluid-regelaar en uw netwerkbeheer.
Staat het er om gelijk welke reden niet in ,dan rechtsklik op uw paneel en ga naar Nieuwe elementen toevoegen ,daar zoekt u naar de Indicator-plugin. :)



Ik heb mijn paneel links staan.
« Laatst bewerkt op: 2013/03/07, 17:20:34 door Wanda »
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Xubuntu 12.04 pictogram geluidsinstelling
« Reactie #4 Gepost op: 2013/03/07, 17:26:53 »
Daarna recht-klikken, op de luisspreker en dan op "verplaatsen", dan kan je hem neerzetten waar hij hoort.
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Offline coos

  • Lid
Re: Xubuntu 12.04 pictogram geluidsinstelling
« Reactie #5 Gepost op: 2013/03/08, 16:10:18 »
Bij mij werkte het, ik krijg nu alles dubbel en ik kan de ¨indicator¨ ook weer verwijderen.
Ik heb een mailtje aan mijn zus gestuurd zodat ze het zelf even aanpast, anders doe ik wel met teamviewer, de afstand is iets te groot .

Hartelijk dank voor alle reacties!
Groetjes Coos