Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Heel dringend hulp nodig!  (gelezen 11861 keer)

Heel dringend hulp nodig!
« Reactie #75 Gepost op: 2008/06/14, 10:04:08 »
Citaat van: HapsHash
>Gandyman< gaat wel heel kort door de bocht met zijn opmerkingen,
je moet het zo zien met windows = het is heel erg moeilijk om te stoppen met roken= want eens verslaaft altijd verslaaft van daar dat de meeste Linux gebruikers er graag Windows er naast hebben (toch maar weer een sjagie op steken) breng rust in je hooft. Ik heb hier  eens op dit forum gevraagt over wie er uitsluitend met Linux werk (dus Windows volledig het huis uit (coldturky)) ik zit nog steets op een reaktie te wachten,of moet ik aannemen geen een!!

M.v.g.
Kerel, lees eens goed. Ik dacht dat ik daar al op had gereageerd.

mvg

En nu graag on-topic, op deze manier jagen we nieuwe leden weg, en komen ze geen stap verder.
Op de chat te vinden als debiantux

rainbow

  • Gast
Heel dringend hulp nodig!
« Reactie #76 Gepost op: 2008/06/14, 10:32:35 »
Citaat van: jan11000
Overstappen naar ubuntu heb ik op 2 programma's na, newsleecher(om in de groep zelf te kijken) en een spel, de rest is alles in ubuntu.
Dit heeft ongeveer 1/2 jaar in vmware en 1/2 jaar dual boot aan tijd gekost.
Dit om linux te leren en software te zoeken en te testen. Oh ja elke dag forums en info site's lezen en proberen dingen te leren.
En ja ik heb nog steeds xp erop.

Indien je echt wilt overstappen moet je dit gewoon doen en goed doorzetten, en dat laatste is moeilijk en kost tijd.
offtopic
zucht, ja dat komt bekend voor, in de 2 maanden dat ik het heb uitgeprobeerd ben ik alleen maar aan het stoeien geweest om software aan de praat te krijgen, een spel installeren was helemaal een crime met booten en opdracht regels dat is volgens mij niet van deze tijd, dus dan maar Compiz Fusion installeren want dat ziet er wel leuk uit ook daar ben ik een uur of 5 mee bezig geweest zonder dat het is gelukt en zo kan ik nog wel eventjes bezig blijven wil dit systeem een kans krijgen dan moet er meer mondelinge voorlichting komen zelf ben ik lid van een pc club maar daar is niemand bekend met Linux, dus wat blijft over.........................XP

MrTerror

  • Gast
Heel dringend hulp nodig!
« Reactie #77 Gepost op: 2008/06/14, 14:36:45 »
Even on-topic blijven graag! Maak anders ff een nieuw topic over XP/linux aan :P als die er nog niet zijn.

Kijk het probleem is(voor de mensen die te lui zijn om terug te lezen): Ik krijg zoiezo al geen menu, ik krijg meteen een error 21. En super grub weet er ook geen raad mee! Ik heb nog iets toegemailt gekregen over wat instellingen in de bios! Dat ga ik eerst even proberen.

Bedankt voor alle replies en moeite! (zeker beter support als bij windows ;) )

MrTerror

  • Gast
Heel dringend hulp nodig!
« Reactie #78 Gepost op: 2008/06/14, 18:12:03 »
Hij doet het!!!!
Ik heb het SATA stekkertje van de harde schijf in een andere SATA poort gedaan.. XP geïnstalleerd, daarna Ubuntu. En ik heb ze nu mooi op dualboot draaien! Ben nu de updates aan het installeren!

Bedankt allemaal voor alle hulp!

Offline Mikkel

  • Lid
Heel dringend hulp nodig!
« Reactie #79 Gepost op: 2008/06/14, 20:40:22 »
De aanhouder wint.  :D Gefeliciteerd. :)

Offline Nick1890

  • Lid
Heel dringend hulp nodig!
« Reactie #80 Gepost op: 2008/06/24, 15:25:25 »
Citaat van: MrTerror
Hij doet het!!!!
Ik heb het SATA stekkertje van de harde schijf in een andere SATA poort gedaan.. XP geïnstalleerd, daarna Ubuntu. En ik heb ze nu mooi op dualboot draaien! Ben nu de updates aan het installeren!

Bedankt allemaal voor alle hulp!
Je bedankt iedereen voor de geboden hulp, maar onrechtstreeks biedt je zélf hulp door hier te vermelden HOE je het nu precies in zijn werk gekregen hebt.
Dat laatste is -- jammer genoeg -- op ons Ubuntu-help-forum soms een beetje zoek. Dit item heeft nl. reeds een lengte van 4 paginas...
PackardBell Notebook E3//Athlon XP-M 2000+//768Mb RAM//S3 Graphics//HD 100GB//Award BIOS: 09/10/03//DualBoot: Ubuntu 8.04.3 & WinXP Pro.
Selfmade PC//Athlon XP 2200+//1028Mb RAM//ATI 9600 128 MB//HD1 80GB//HD