Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ruim 5200 forum leden met 0 posts.....is dat erg?  (gelezen 20753 keer)

Quatroking

  • Gast
Ruim 5200 forum leden met 0 posts.....is dat erg?
« Reactie #100 Gepost op: 2008/09/26, 15:39:26 »
Ik ben zelf een standaard gebruiker van linux,ik ken een enkele commando's in de terminal uit m'n hoofd, maar daar blijft het ook bij. Gewoon vragen die vraag.

Ruim 5200 forum leden met 0 posts.....is dat erg?
« Reactie #101 Gepost op: 2008/09/26, 21:43:30 »
Dit (gewoon midden in dit topic een hier niet terzake doende vraag van een beginneling) kan ook allemaal dankzij onze Mods. Ik vind dat nou Prachtig mooi!
Je zult er maar mee tobben en ook nog pattattezak genoemd willen worden.
Ik hoop wel dat hij ook snel vaststelt dat je het best begint te lezen vanaf de index op dit forum.
En dus niet vanuit google...
¨ik respecteer u zoals ik ben¨
Herman Brood

Ruim 5200 forum leden met 0 posts.....is dat erg?
« Reactie #102 Gepost op: 2008/09/27, 04:45:16 »
Tja, stel nou dat je een boer bent die zakken nodig heeft voor zijn aardappelen....
Schrijft die zich dan ook in om deze bijdragen te lezen... ?
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Quatroking

  • Gast
Ruim 5200 forum leden met 0 posts.....is dat erg?
« Reactie #103 Gepost op: 2008/09/27, 11:32:28 »
Hoe post ik een bericht?

Ruim 5200 forum leden met 0 posts.....is dat erg?
« Reactie #104 Gepost op: 2008/09/27, 11:45:25 »
Nou het is ietsje meer:
Hoe je een bericht post EN hoe je je vraag opgelost krijgt.
Hoe dan?.. nou ...eigenlijk vergelijkbaar met hoe een gemiddeld iemend winkelt:
1. weten wat je zoekt,
2. een geschikte (locatie, prijs, kwaliteit) winkel zoeken die dat produkt in zijn collectie heeft
3. winkel bezoeken; het produkt zoeken of aan de verkoper vragen.
4 de rest (afrekenen of verder zoeken) afhankelijk of je wel of niet iets koopt.
¨ik respecteer u zoals ik ben¨
Herman Brood

Ruim 5200 forum leden met 0 posts.....is dat erg?
« Reactie #105 Gepost op: 2008/09/28, 00:16:56 »
Mij zo zitten jennen.... Ik kan het geloven dat er zoveel leden zijn met nul posts. :P :D ;)

Ruim 5200 forum leden met 0 posts.....is dat erg?
« Reactie #106 Gepost op: 2008/09/28, 09:47:06 »
Ach niets menselijks is ons vreemd hier. En nul posts is een goed begin, maar een slecht eind.
En aan alles komt een eind (...ook aan een pattattezak; begrijp me goed: niet persoonlijk bedoeld).
Om nog even in de spreekwoorden en gezegdes te blijven: een goed begin is het halve werk. Inmiddels heb je al 14 posts dus het loopt lekker door.
¨ik respecteer u zoals ik ben¨
Herman Brood

Ruim 5200 forum leden met 0 posts.....is dat erg?
« Reactie #107 Gepost op: 2008/09/29, 00:41:19 »
Citaat van: "Peterbeter"
Ach niets menselijks is ons vreemd hier.
Ooo, jawel!!! Indien u even goed oplet als mezelf, moet u het beslist reeds opgevallen zijn. Onder iedere forumnaam hangt er een "Lid". Alsof er hier geen vrouwen langs komen?? Nochtans ben ik nog nergens op dit forum een forumnaam tegen gekomen met "K..*" eronder ... :P

*: Voor de minderjarigen onder ons: K.. leest u het best als: Kortgerokte uitlokster van tentenoprichtersvorming. Indien u, als minderjarige zijnde, iets anders leest of de afkorting gebruikt, kan er mij geen enkele verantwoordelijkheid gesteld worden, voor de sancties die uw opvoedkundigen nemen, om uw ongewenst taalgebruik tegen te gaan.
Citaat van: "Peterbeter"
Inmiddels heb je al 14 posts dus het loopt lekker door.
Helaas is er nog niks uit de bus gekomen ... Ik heb nog niemand kunnen helpen en Prosper doet hard zijn best om mij te kunnen helpen...

Ruim 5200 forum leden met 0 posts.....is dat erg?
« Reactie #108 Gepost op: 2008/09/29, 10:46:43 »
@Pattattezak: Wel behoorlijk offtopic allemaal.
Gelukkig houdt Benelux de Fortis nu in stand, anders had ik ook nog een probleem (erbij).
Wens je intussen succes met de oplossing van Ubuntu-gerelateerde problemen.
Die andere mag je elders proberen op te lossen.
En bedenk: als Prosper je helpt is het meer dan OK.
¨ik respecteer u zoals ik ben¨
Herman Brood

Ruim 5200 forum leden met 0 posts.....is dat erg?
« Reactie #109 Gepost op: 2008/09/29, 11:11:52 »
Nu we toch al zwaar in de offtopic zitten......

Citaat van: Pattattezak
Onder iedere forumnaam hangt er een "Lid". Alsof er hier geen vrouwen langs komen?? Nochtans ben ik nog nergens op dit forum een forumnaam tegen gekomen met "K..*" eronder ... :P
Wat moet er dan onder jouw naam staan dan? De P? Van zak in de vorm van een patatje? ;)

En ach ja, wat maakt het eigenlijk uit he, we zijn allemaal met Ubuntu bezig. Het is hier niet een relatieplanet of zo.
Voorlopig blijf ik lid zonder lid.
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Ruim 5200 forum leden met 0 posts.....is dat erg?
« Reactie #110 Gepost op: 2008/09/29, 11:28:13 »
Citaat van: laacque
Voorlopig blijf ik lid zonder lid.
En die vinden wij (...met lid) toch altijd weer de leukste....
De mens blijft blijkbaar (och..meestal dan toch) zoeken naar dat wat je NIET hebt.
Zie ook mijn vaste tekst.
¨ik respecteer u zoals ik ben¨
Herman Brood

Quatroking

  • Gast
Ruim 5200 forum leden met 0 posts.....is dat erg?
« Reactie #111 Gepost op: 2008/09/29, 16:44:23 »
lid is toch unisex?

Ruim 5200 forum leden met 0 posts.....is dat erg?
« Reactie #112 Gepost op: 2008/09/29, 17:22:17 »
Ja inderdaad en leden is multi van leed.
Daar weten ze bij Fortis alles van, maar daar is blijkbaar nog niet alle leed geleden.......
[/url][/img]
¨ik respecteer u zoals ik ben¨
Herman Brood

Ruim 5200 forum leden met 0 posts.....is dat erg?
« Reactie #113 Gepost op: 2008/09/29, 17:28:16 »
Het ligt er aan Quatroking uit  de Dikke van Dale:
uni·seks bn gelijk voor beide seksen: ~ kleding in hoofdzaak over kleding en schoenen
het NL woordenboek, er zullen er nog meer zijn dit is uit het NL woordenboek uit 1982
lid [leden]; deksel; klep van de oogbol; (beweegbaar)lichaamsdeel; deel; wie deel uitmaakt v.e. vereniging of kerk; gewricht; (iron.) mens; verwantschapsgraad; onder de leden hebben; in de kiem hebben
Maak je keuze.

@Peterbeter, voor de belastingplichtige moet het leed nog beginnen, hoe verdeel je de last van 4 miljard onder hen.

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Ruim 5200 forum leden met 0 posts.....is dat erg?
« Reactie #114 Gepost op: 2008/09/29, 17:44:11 »
Citaat van: gijsbert
hoe verdeel je de last van 4 miljard
Ik ben blij dat IK dat niet hoef te doen. Bovendien blijft het daar misschien niet bij.....
Maak me overigens wel zorgen om die situatie.
Loopt in ras tempo volledig uit de hand en de remmen zijn nog steeds los (ondanks of dankzij Bos).
....Dank u wel mijnheertje Bush met je oorlogjes van 1-2 miljard per dag. En al je andere economische verstoppertjes-spelletjes. Wordt nog eens echt boos op die man.
¨ik respecteer u zoals ik ben¨
Herman Brood

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Ruim 5200 forum leden met 0 posts.....is dat erg?
« Reactie #115 Gepost op: 2008/09/29, 18:59:12 »
Citaat van: Peterbeter
....Dank u wel mijnheertje Bush met je oorlogjes van 1-2 miljard per dag. En al je andere economische verstoppertjes-spelletjes. Wordt nog eens echt boos op die man.
Ik ben geen fan van Bush, maar dit kun je hem niet aanwrijven.... De kredietcrisis is niet de schuld van de overheid van de V.S., maar van de financiële sector zelf.

Gelukkig ben ik maar een arme sloeber, dus heb ik zelf weinig last van deze storm....  :-)

Ruim 5200 forum leden met 0 posts.....is dat erg?
« Reactie #116 Gepost op: 2008/09/29, 19:03:52 »
Tjonge jonge..... we dwalen nu wel erg ver af van de beginpost he..
Nu maar weer on topic?
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Offline dallco

  • Lid
    • stormsail.nl
Ruim 5200 forum leden met 0 posts.....is dat erg?
« Reactie #117 Gepost op: 2008/09/29, 19:16:01 »
Citaat van: pjotr123
Ik ben geen fan van Bush, maar dit kun je hem niet aanwrijven.... De kredietcrisis is niet de schuld van de overheid van de V.S., maar van de financiële sector zelf.

Gelukkig ben ik maar een arme sloeber, dus heb ik zelf weinig last van deze storm....  :-)
Boes had natuurlijk wel wat beter toezicht kunnen houden, sinds de val van de muur is het systeem daar wel enorm loos gegaan. Enne de gegarandeerde armoe die het ambtenaren bestaan mij biedt moet ook na mijn pensioen gecontinueerd worden. Gezien de hoeveelheid junk die het ABP zich overzee heeft aangeschaft ben ik bang dat ook de sloebers nog wat van het ineenstortende kapitalisch systeem gaan merken!

Oeps gaat wel erg off topic

On Topic:  Ruim 5200 forum leden met 0 posts.....is dat erg?  Nee natuurlijk niet dat zijn in ieder geval 5200 die ubuntu kennen.
Blije (L)Ubuntu gebruikende familie  12.04 en 13.10

Offline lizardman

  • Lid
Ruim 5200 forum leden met 0 posts.....is dat erg?
« Reactie #118 Gepost op: 2008/09/29, 19:23:19 »
Citaat van: pjotr123
(....) .... De kredietcrisis is niet de schuld van de overheid van de V.S., maar van de financiële sector zelf.  (.....)
Toch wel een beetje. Mede door een "laissez faire" houding van de overheden, die grote winsten mogelijk moest maken, heeft het zover kunnen komen...
"Het is een teken van een ontwikkelde geest om met een gedachte te kunnen spelen zonder die te accepteren."

Aristoteles Grieks filosoof (384 v.C. - 322 v.C.)

Ruim 5200 forum leden met 0 posts.....is dat erg?
« Reactie #119 Gepost op: 2008/09/29, 19:29:53 »
Pfffffffff. En nu weer on topic hoor. Voor politiek verwijs ik graag naar www.fok.nl
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Offline Kev

  • Lid
Ruim 5200 forum leden met 0 posts.....is dat erg?
« Reactie #120 Gepost op: 2008/09/29, 19:32:23 »
achja, het moet kunnen de stille mensen van nu kunnen best productieve mensen van morgen worden.
Neem mij nu, ok geen goed voorbeeld ik zat van dag 2 al off-topic vol te spammen.
All Hail Lelouch, The 99th Emperor of Britannia
All Hail Lelouch! All Hail Lelouch!
Iedereen heeft het recht op mijn waarheid, zo wees geprezen.

Offline Soul-Sing

  • Lid
Ruim 5200 forum leden met 0 posts.....is dat erg?
« Reactie #121 Gepost op: 2008/09/29, 20:01:43 »
mensen dit is allemaal offtopic. dit draadje vliegt alle kanten uit, erg boeiend allemaal, maar laten we het in ieder geval a-politiek houden, of er tenminste naar streven het mogelijk politieke apect te beperken. voordat we het weten zijn we allemaal zefbenoemde financiële experts en politici op een ubuntu forum. :)

Offline lizardman

  • Lid
Ruim 5200 forum leden met 0 posts.....is dat erg?
« Reactie #122 Gepost op: 2008/09/29, 20:14:21 »
Vaak zijn er meer gasten on-line dan gebruikers, dus er zijn er nog veel meer die niets posten maar wel lezen... en ik ben het met hun eens... Ubuntu is gewoon boeiend. ;-)
"Het is een teken van een ontwikkelde geest om met een gedachte te kunnen spelen zonder die te accepteren."

Aristoteles Grieks filosoof (384 v.C. - 322 v.C.)

Ruim 5200 forum leden met 0 posts.....is dat erg?
« Reactie #123 Gepost op: 2008/09/29, 22:04:35 »
Ja dat kunnen dus ook mensen zijn die niet inloggen op Ubuntu maar wel lid zijn. Ik doe dat soms ook. Ik log op 5 verschillende pc's in en log niet op elke pc in op het forum om te voorkomen dat op een gegeven ogenblik niet meer ziet wat de jongste posts op het forum zijn. Zoals hierboven ook al is beschreven. Weet niet hoeveel mensen dit ook zo doen.
¨ik respecteer u zoals ik ben¨
Herman Brood