Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Apple gestraft voor monopolie gedrag....  (gelezen 708 keer)

Apple gestraft voor monopolie gedrag....
« Gepost op: 2014/02/02, 10:17:58 »
Zoals de titel al zegt gaat Apple gestraft worden voor hun monopolie gedrag betreffend E-books.
Kijk dat we als burger bij alles en nog wat genaaid worden en we niet overal vat op hebben zal blijven,
maar dat er dan af en toe zo'n groot bedrijf gepakt word en een dikke boete moet betalen (BTW waar wij als burger geen flikker aan hebben) is natuurlijk wel weer leuk.

Net als dat ze een schade vergoeding moeten betalen (wel aan de klanten) omdat hun kinderen zonder het te weten veel geld hebben uitgegeven aan games...

Lees hier het relaas

Dit gaat weer een diepe deuk in hun winst slaan.....
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Microsoft geeft je een raam, Linux geeft je een heel huis :D

Offline niekn

  • Lid
    • omega-xis
Re: Apple gestraft voor monopolie gedrag....
« Reactie #1 Gepost op: 2014/02/02, 11:13:33 »
nou... gisteren bij de media-markt in roermond stonden er 3 studenten met een microsoft-windows-8 stand
toen ik naar binnen liep stond er niemand (leek niet veel belangstelling voor te zijn)
toen ik naar buiten ging stonden er 2 oude mensen ik wilde nog roepen "NIET DOEEEEN!! het is een val!!" maar heb ik toch maar niet gedaan.  ;) ;)
misschien moeten we er de volgende keer met deze flyer gaan staan: https://www.fsf.org/windows8 onder het motto "vertel het hele verhaal"  =D

Re: Apple gestraft voor monopolie gedrag....
« Reactie #2 Gepost op: 2014/02/02, 11:39:19 »
Nu MS nog voor koppelverkoop en we zijn helemaal blij.  ;)

Zelfs meer koppelverkoop dan ooit tevoren want zelfs Apple ondersteunt nu Windows ;) ;)

Offline daido

  • Lid
Re: Apple gestraft voor monopolie gedrag....
« Reactie #3 Gepost op: 2014/02/02, 14:48:27 »
Nu MS nog voor koppelverkoop en we zijn helemaal blij.  ;)

Zelfs meer koppelverkoop dan ooit tevoren want zelfs Apple ondersteunt nu Windows ;) ;)

Dit is ten minste leuk ipv het eeuwige geklaag en afgeven  op andere besturingssytemen.