Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Foto op forum plaatsen  (gelezen 5168 keer)

Offline HWE64

  • Lid
Re: Foto op forum plaatsen
« Reactie #25 Gepost op: 2018/01/25, 15:10:52 »
- Klik, terwijl je een bericht aan het maken bent, op het knopje "voeg afbeelding toe".
- Twee codes verschijnen. Typ tussen de codes de URI van je afbeelding.
- Bericht opslaan, klaar. Op de plaats waar je codes en URI invoegt, zie je nu de gelinkte afbeelding.
@vanadium, dat had ik ook gedaan en als ik zeg opslaan en ga daarna terug zoeken dan staat er niks meer zie bijlage #12
Niet panikeren, er is een Ubuntuforum.

1] Linux Mint 21.3 Xfce (Desktop hoofd pc). 2] LMDE 6 Xfce/LM21.3 Xfce (Clevo laptop) 3] LMDE 6 Xfce (Dell Laptop ). 4] LMDE 6 Xfce/Linux Mint 21.3 Xfce (HP Desktop test pc).   5] Xubuntu 22.04.3 Xfce (Dell desktop). 6] W10 (Dell Desktop)

Offline vanadium

  • Lid
Re: Foto op forum plaatsen
« Reactie #26 Gepost op: 2018/01/25, 18:09:54 »
Zo werkt het, maar de URL moet natuurlijk wel direct naar de afbeelding verwijzen.

Offline HWE64

  • Lid
Re: Foto op forum plaatsen
« Reactie #27 Gepost op: 2018/01/25, 19:44:03 »
Zo werkt het, maar de URL moet natuurlijk wel direct naar de afbeelding verwijzen.
@vanadium, Thx. Ik denk dat dat de URL fout is en dat ga ik uitzoeken. Onderhand met dit topic al weer vel geleerd. :)
Niet panikeren, er is een Ubuntuforum.

1] Linux Mint 21.3 Xfce (Desktop hoofd pc). 2] LMDE 6 Xfce/LM21.3 Xfce (Clevo laptop) 3] LMDE 6 Xfce (Dell Laptop ). 4] LMDE 6 Xfce/Linux Mint 21.3 Xfce (HP Desktop test pc).   5] Xubuntu 22.04.3 Xfce (Dell desktop). 6] W10 (Dell Desktop)

Re: Foto op forum plaatsen
« Reactie #28 Gepost op: 2018/01/26, 15:39:03 »
Volgens mij bedoeld Paul zijn Flickr account
Inderdaad die, en ik heb niet echt een galerie, moet ik toch eens een keer maken.
Die Wordpress-sites gaan meer over hoe je foto's digitaal kunt bewerken. Is een beetje in slaap gevallen overigens, moet dat ook weer eens een keer opstarten.

Re: Foto op forum plaatsen
« Reactie #29 Gepost op: 2018/01/26, 16:30:23 »
p.s misschien in bijlage beter te lezen. :|
Ik weet niet meer wie die bijlage heeft geschreven (een van ons drieën was dat), maar ik zie nergens staan dat ik beroepsfotograaf ben geweest. Ik ben wel theaterfotograaf geweest gedurende een jaar of vijf, maar als freelancer en ik kon er niet van leven. Ik 'deed' de categorie "als ik het niet voor heel weinig doe, dan doet niemand het want ze (theatergroepen en bands) hebben geen poen". Geweldige tijd was dat!

Off-topic. Hier een plaatje gemaakt in het Amsterdamse Shaffy Theater (Felix Meritus), diep in de jaren '80. Een groep uit Californië waarvan ik de naam nog ergens moet hebben, met poppen en levensecht lijkende lijken en een galg en een zangeres die haast niet onder deed voor Janis Joplin. Ik stond slechts op een paar meter afstand van ze, haast op het podium.

Offline HWE64

  • Lid
Re: Foto op forum plaatsen
« Reactie #30 Gepost op: 2018/01/26, 16:43:08 »
p.s misschien in bijlage beter te lezen. :|
Ik weet niet meer wie die bijlage heeft geschreven (een van ons drieën was dat), maar ik zie nergens staan dat ik beroepsfotograaf ben geweest. Ik ben wel theaterfotograaf geweest gedurende een jaar of vijf, maar als freelancer en ik kon er niet van leven. Ik 'deed' de categorie "als ik het niet voor heel weinig doe, dan doet niemand het want ze (theatergroepen en bands) hebben geen poen". Geweldige tijd was dat!

Off-topic. Hier een plaatje gemaakt in het Amsterdamse Shaffy Theater (Felix Meritus), diep in de jaren '80. Een groep uit Californië waarvan ik de naam nog ergens moet hebben, met poppen en levensecht lijkende lijken en een galg en een zangeres die haast niet onder deed voor Janis Joplin. Ik stond slechts op een paar meter afstand van ze, haast op het podium.
Kijk maar op Bol.com. Daar heb ik hem ook van (afgelopen dinsdag gekregen).
Henk
« Laatst bewerkt op: 2018/01/26, 16:45:05 door HWE64 »
Niet panikeren, er is een Ubuntuforum.

1] Linux Mint 21.3 Xfce (Desktop hoofd pc). 2] LMDE 6 Xfce/LM21.3 Xfce (Clevo laptop) 3] LMDE 6 Xfce (Dell Laptop ). 4] LMDE 6 Xfce/Linux Mint 21.3 Xfce (HP Desktop test pc).   5] Xubuntu 22.04.3 Xfce (Dell desktop). 6] W10 (Dell Desktop)