Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Monitor  (gelezen 1146 keer)

Offline am11

  • Lid
Monitor
« Gepost op: 2017/10/29, 10:13:23 »
Hoi ik had een vraag mijn externe monitor een Akai wordt niet herkend bij scherminstellingen is hier wat aan te doen en zo wat kan ik het beste doen?
Met vriendelijke groet

Offline RikRik

  • Lid
Re: Monitor
« Reactie #1 Gepost op: 2017/10/29, 10:19:38 »
Welk besturingssysteem gebruik je? Welke aansluiting vga of hdmi? Met beidde aansluitingen heb ikzelf nog nooit een probleem ondervonden.

Offline am11

  • Lid
Re: Monitor
« Reactie #2 Gepost op: 2017/10/29, 11:03:00 »
Welk besturingssysteem gebruik je? Welke aansluiting vga of hdmi? Met beidde aansluitingen heb ikzelf nog nooit een probleem ondervonden.
Gewoon VGA ik gebruik Ubuntu LTS, dus heen HDMI

Offline RikRik

  • Lid
Re: Monitor
« Reactie #3 Gepost op: 2017/10/29, 12:17:34 »
Weet je zeker dat je vga-kabel nog goed is? En als je voor het aansluiten naar schermen gaat, en je sluit dan de monitor aan, zou direct het tweede scherm zichtbaar moeten worden. De optie spiegelen zou dan zichtbaar moeten worden.

 

Offline am11

  • Lid
Re: Monitor
« Reactie #4 Gepost op: 2017/10/29, 14:32:08 »
Weet je zeker dat je vga-kabel nog goed is? En als je voor het aansluiten naar schermen gaat, en je sluit dan de monitor aan, zou direct het tweede scherm zichtbaar moeten worden. De optie spiegelen zou dan zichtbaar moeten worden.

Misschien heb ik het een beetje verkeerd uitgelegd, ik bedoel ik heb wel beeld op beide schermen  maar bedoel met herkennen de type monitor en merknaam die worden niet heken, ik kan ook maar tot resolutie komen van 1024x768 4-3 en dit is een 22 inch en breedbeeld dus bekijk ik een portret foto dan klopt de verhouding natuurlijk niet.
 

Offline RikRik

  • Lid
Re: Monitor
« Reactie #5 Gepost op: 2017/10/29, 17:51:25 »
Het komt wel vaker voor dat het merk niet wordt herkend..kan je de resolutie niet handmatig aanpassen? Als het antwoord nee is, kan ik je niet verder helpen.

Offline am11

  • Lid
Re: Monitor
« Reactie #6 Gepost op: 2017/11/01, 21:35:41 »
Het komt wel vaker voor dat het merk niet wordt herkend..kan je de resolutie niet handmatig aanpassen? Als het antwoord nee is, kan ik je niet verder helpen.
Nee helaas kan ik dat niet handmatig aanpassen
met vriendelijke groet