Interactief > Ubuntu-NL

Voortzetten Stichting Ondersteuning Ubuntu NL

<< < (8/10) > >>

DarkEra:

--- Citaat van: siegi op 2020/04/27, 20:25:15 ---.....
Waarom bijv niet HCC, zei zijn degene die al die jaren geleden heel wat middelen gedonneerd hebben in de vorm van server/hosting.
.....

--- Einde van citaat ---
Lijkt me wel zo op z'n plaats het geld te doneren aan HCC. Ze hebben er immers ook voor gezorgd het forum weer online te krijgen na het fiasco van de hardware failure destijds.

asphyxia:
Ik zou nog even wel wat kwijt willen.

Om een officiele LoCo te zijn, hadden we jaren geleden een audit moeten ondergaan. Daar zouden we nooit door zijn gekomen, precies om de redenen die TonH hier aanhaalt. Dat we nog in een bestandje staan, zegt niet zoveel. Misschien staan we in een soort wachtstand of zo. Je kan ook zien dat collega Soul-Sing nog genoemd wordt, terwijl Leon deze community al jaren geleden heeft verlaten (dit heeft te maken met zijn gezondheid, maar daar wil ik verder niets over kwijt).   

De community is veel meer dan een forum. Ik heb hierboven al wat aangehaald, maar realiseert men zich bv. dat er ook een server beheerd en onderhouden wordt? Het is allemaal vrijwilligerswerk.

Ik respecteer ieders mening, maar mijn voorstel zou zijn om eerst eens uit te zoeken waar we precies staan. Misschien moeten we voor promotie een andere vorm zoeken, laten we eerst eens kijken.

JorisC:

--- Citaat ---Ik respecteer ieders mening, maar mijn voorstel zou zijn om eerst eens uit te zoeken waar we precies staan. Misschien moeten we voor promotie een andere vorm zoeken, laten we eerst eens kijken.
--- Einde van citaat ---

Ik meende dat jullie gesponsord werden door Canocical . Misschien daar dan eens gaan luisteren. tenslotte gaat het om Ubuntu .

asphyxia:
"Ik meende dat jullie gesponsord werden door Canocical . Misschien daar dan eens gaan luisteren. tenslotte gaat het om Ubuntu ."

Wij zijn nooit gesponsord. Ook niet door Canonical.

Raadsleden hebben nemens de LoCo jarenlang maandrapportages aan de worldwide community gestuurd, met bijzonderheden, en status en voortgang binnen de teams. Dat hoort bij een LoCo zijn. ik heb het ook een tijd lang gedaan.
Velen van jullie hebben dit nooit geweten, ik zeg (schrijf) het nu maar eens hardop.

Ik zeg het maar eens bot: een community betekent zoveel meer dan meningkjes ventileren op een forum. Als je dit wil, maak dan een account aan op GeenStijl (let wel op, vergeleken met hun oppermod GUnite ben ik nog heel aardig). Er zijn vele manieren om Ubuntu te helpen en te promoten, ik heb er al een aantal genoemd. er is nog zoveel te doen, we kunnen het.

DarkEra:

--- Citaat van: JorisC op 2020/04/27, 21:48:08 ---
--- Citaat ---Ik respecteer ieders mening, maar mijn voorstel zou zijn om eerst eens uit te zoeken waar we precies staan. Misschien moeten we voor promotie een andere vorm zoeken, laten we eerst eens kijken.
--- Einde van citaat ---

Ik meende dat jullie gesponsord werden door Canocical . Misschien daar dan eens gaan luisteren. tenslotte gaat het om Ubuntu .

--- Einde van citaat ---
Zover ik weet is Ubuntu NL nooit gesponsord geweest door Canonical. Misschien in een ver verleden met wat promotie materiaal voor op de release parties maar that's it. Financiƫel niks dus, dat kwam soms uit de zakken van de leden/teamleden zelf.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie