Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Draadloos toetsenbord en muis  (gelezen 884 keer)

vervo

  • Gast
Draadloos toetsenbord en muis
« Gepost op: 2008/04/11, 13:39:53 »
Ik heb ubuntu 7.10 naast windows gezet en als ik opstart krijg ik de keus ubuntu of  windows maar dat moet via het toetsen bord gaan maar op dat moment werkt het draadlozen toetsenbord dan nog niet.is dat op te lossen of moet ik een ander toetsenbord met een draad er op aan sluiten.
wie kan mij daar wat over vertellen.
mvrgr
vervo

Azalin

  • Gast
Draadloos toetsenbord en muis
« Reactie #1 Gepost op: 2008/04/11, 14:02:02 »
Je zal in je BIOS moeten aangeven dat je je USB Legacy Support wil. Even een PS/2 toetsenbord dus aansluiten, bij het opstarten van je PC op F2/DEL/F1/de knop om in je BIOS te geraken drukken, zoeken naar USB Legacy Support, die aanzetten, instellingen opslaan, afsluiten, PS/2 toetsenbord eruit en wellicht nog even opnieuw resetten.

Draadloos toetsenbord en muis
« Reactie #2 Gepost op: 2008/04/11, 14:17:01 »
idd ik werk niet anders dan met draadloos en alles werkt zelfs in de bios.

Dus moet dit bij jouw ook kunnen.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Microsoft geeft je een raam, Linux geeft je een heel huis :D

vervo

  • Gast
Draadloos toetsenbord en muis
« Reactie #3 Gepost op: 2008/04/12, 20:55:32 »
Ga ik proberen in te stellen in de bios alvast bedankt
gr vervo

vervo

  • Gast
Draadloos toetsenbord en muis
« Reactie #4 Gepost op: 2008/04/13, 14:48:17 »
Nee hij staat al zo ingesteld op aan, het gaat om het opstarten van ubuntu of windows. start hij door dan werkt het ook verder goed,maar je kan geen keus maken

vervo

  • Gast
Draadloos toetsenbord en muis
« Reactie #5 Gepost op: 2008/04/16, 12:04:22 »
Ik heb nu een ander toetsenbord met ps2 draad aan gesloten en zo kan ik er wel mee werken
nu nog een netwerk op zetten maar hoe, onder windows zien de pc elkaar hoe werkt dat in ubuntu 7.10
ik hoorde iets over samba wat je moet installeren ,wie kan mij helpen ik ben maar een leek op dat  gebied
mvrgr
vervo