Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Problemen met bijlages in hotmail nadat Firefox 3.5 is geinstalleerd  (gelezen 1255 keer)

Offline JPtja

  • Lid
Nadat Firefox 3 is vervangen door 3.5, heb ik niet meer de mogelijkheid om een bijlage toe te voegen in hotmail.
Wel kan ik op alle andere knoppen drukken die er hetzelfde uitzien, die doen het namelijk wel.

Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?

Offline welrob

  • Lid
    • robvanderwel
Re: Problemen met bijlages in hotmail nadat Firefox 3.5 is geinstalleerd
« Reactie #1 Gepost op: 2009/08/09, 14:56:23 »
Als het goed is en je drukt op nieuwe e-mail krijg je het mail venster.

dan zie je boven je mail Verzenden | Concept Opslaan | Toevoegen

Druk op toevoegen en het lukt weer.

Hier ook met 3.5 en geen problemen ;)

Als je dan niet een invoeg veld krijgt heb je waarschijnlijk java niet aan staan volg http://sites.google.com/site/computertip/multimedia en dan met name de stukken over Java en Flash. maar de rest kan je natuurlijk ook gelijk doen
« Laatst bewerkt op: 2009/08/09, 15:00:13 door welrob »
Kubuntu  15.04 -- Plasma 5.3 <------> Loving IT

Een dag niet gelachen is een dag niet .........

Offline JPtja

  • Lid
Re: Problemen met bijlages in hotmail nadat Firefox 3.5 is geinstalleerd
« Reactie #2 Gepost op: 2009/08/12, 22:21:27 »
Hmm.. Had beide pakketjes van de multimediahandleiding al op de computer staan.. dat is het probleem dus niet bij mij..
Alleen de Verzenden en Concept opslaan linkjes zijn ook JavaScript, en die doen het dus wel..
Javascript en java staan ingesteld in firefox.
Ik gebruik trouwens versie 3.5.3pre opeens, had eerst 3.0, die vervangen is door deze versie en zelf een andere beta van 3.5 en 3.6 gebruikt.. :p Dus eerst even proberen 3.5 final installeren ;)

Offline JPtja

  • Lid
Re: Problemen met bijlages in hotmail nadat Firefox 3.5 is geinstalleerd
« Reactie #3 Gepost op: 2009/08/13, 23:26:13 »
Problemen blijken groter te zijn dan gedacht; alle mail die ik via firefox op hotmail heb verstuurd, werd leeg verstuurd.. :S
Ik ga maar gewoon proberen 3.0 hiernaast te installeren, alhoewel ik liever zou willen weten hóe het komt natuurlijk :p
Op de andere laptop hier in huis zag ik hetzelfde probleem, alleen daarvoor is het niet echt een last, omdat daar geen hotmail op gebruikt wordt  ;)