Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Engelse 'uitzending gemist'  (gelezen 1684 keer)

Engelse 'uitzending gemist'
« Gepost op: 2013/03/18, 17:27:20 »
OS = Xubuntu 12.04

Ik  wil graag de Engelse 'uitzending gemist' bekijken (het liefst via een Android app) maar dit kan maar niet zomaar :

http://www.computeridee.nl/workshops/hotspot-shield-bekijk-de-britse-uitzending-gemist

Expatshield is er alleen voor Windows.

Weet iemand misschien hoe ik via (X)Ubuntu toch naar de Engelse 'uitzending gemist' kan kijken door je ip-address zo te faken dat het een engels ip-address lijkt?
Een boek doet het altijd...

Offline Wout55

  • Lid
Re: Engelse 'uitzending gemist'
« Reactie #1 Gepost op: 2013/03/18, 17:37:22 »
Dat kan via het TOR netwerk, daarbij wordt niks gefaked maar wordt je via een Internettunnel naar een ipadres in het UK geleid vanwaar je wel gerechtigd bent om de Iplayer te gebruiken. Ik heb het wel eens geprobeerd maar gebruik het niet meer. TOR wordt voor meer nobele en voor veel minder nobele doeleinden gebruikt. Daarom laat ik het liever links liggen.

Re: Engelse 'uitzending gemist'
« Reactie #2 Gepost op: 2013/03/18, 17:42:43 »
Je bedoelt de BBC? Dan moet je een Abonnement bij een VPN-provider afsluiten. Gratis VPN's kennen reclame, zijn traag of hebben datalimieten.
Dat kan via het TOR netwerk, daarbij wordt niks gefaked maar wordt je via een Internettunnel naar een ipadres in het UK geleid vanwaar je wel gerechtigd bent om de Iplayer te gebruiken. Ik heb het wel eens geprobeerd maar gebruik het niet meer. TOR wordt voor meer nobele en voor veel minder nobele doeleinden gebruikt. Daarom laat ik het liever links liggen.
TOR is onnoemelijk traag en Flash staat erom bekend maling te hebben aan dingen als proxies.

Offline joop905

  • Lid
Re: Engelse 'uitzending gemist'
« Reactie #3 Gepost op: 2013/03/18, 17:43:03 »
Zelf een proxy opzetten lijkt me beter

Re: Engelse 'uitzending gemist'
« Reactie #4 Gepost op: 2013/03/18, 18:48:54 »
Thanks! Ik weet voldoende...
Een boek doet het altijd...

Re: Engelse 'uitzending gemist'
« Reactie #5 Gepost op: 2013/03/18, 20:07:56 »
@Wout55: Dat werkt niet. Heb Tor al geprobeerd met Nickelodeon US en idinges van de BBC maar het werkt niet.

Offline Wout55

  • Lid
Re: Engelse 'uitzending gemist'
« Reactie #6 Gepost op: 2013/03/19, 17:32:20 »
Bij mij liep het als een zonnetje. Als ik wat meer tijd heb zal ik het nog eens proberen te activeren.  :)