Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Opgelost! Oproep is vervallen (foutmelding op Launchpad voor Natty)  (gelezen 1664 keer)

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
In een Nederlandstalige Natty, zit er in Firefox standaard geen Nederlandse spellingscontrole. Die moet je handmatig achteraf erbij installeren. Lastig natuurlijk. Duidelijk een foutje.

Ondersteun daarom snel de foutmelding op Launchpad, wie weet fiksen ze 't nog voor donderdag:
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/firefox/+bug/770719
« Laatst bewerkt op: 2011/04/26, 14:23:23 door Pjotr »

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Oproep: ondersteun foutmelding op Launchpad voor Natty!
« Reactie #1 Gepost op: 2011/04/26, 12:20:35 »
Voor de duidelijkheid. Je kunt Pjotrs bugmelding ondersteunen door te klikken op:
This bug affects X people. Does this bug affect you?

Probeer geen dubbel/onnodig commentaar toe te voegen. Dit heeft geen toegevoegde waarde en maakt de kans kleiner dat nuttige info wel wordt gelezen. Wat weer resulteert in een kleinere kans dat het wordt opgepikt.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Re: Oproep: ondersteun foutmelding op Launchpad voor Natty!
« Reactie #2 Gepost op: 2011/04/26, 13:37:05 »
Hier was dat gewoon keurig automatisch geïnstalleerd, dus ik kan helaas niet helpen.

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Opgelost! Oproep is vervallen (foutmelding op Launchpad voor Natty)
« Reactie #3 Gepost op: 2011/04/26, 14:22:20 »
Actie geslaagd: Ubuntu-ontwikkelaar Chris Coulson is er direct mee aan de slag gegaan en heeft een reparatie uitgebracht: http://tinyurl.com/6ev7kuu

Goed werk, Chris! Sneller kan het niet.  :)
« Laatst bewerkt op: 2011/04/26, 14:27:30 door Pjotr »

Offline ruujan

  • Lid
Re: Opgelost! Oproep is vervallen (foutmelding op Launchpad voor Natty)
« Reactie #4 Gepost op: 2011/04/26, 21:23:01 »
Ik ben iedere keer weer verbaasd over de snelheid van de Open Source Community.

Re: Opgelost! Oproep is vervallen (foutmelding op Launchpad voor Natty)
« Reactie #5 Gepost op: 2011/04/26, 21:24:36 »
Snap nog steeds niet hoe het nu kon dat deze bug er was terwijl ik zelf nergens last van had. Ook met Unity niet toen ik die installeerde in het Nederlands. Maar soit.

Re: Opgelost! Oproep is vervallen (foutmelding op Launchpad voor Natty)
« Reactie #6 Gepost op: 2011/04/29, 15:11:33 »
Ik heb de addon nu ook geinstalleerd, maar ik vroeg me af of je zelf bepaalde woorden eruit kan halen. Per abuis heb ik een verkeerd woord toegevoegd aan het woordenboek terwijl een suggestie er net boven moest hebben. (kwestie van te snel klikken denk ik) Dit woord wil ik er nu uit hebben. Is dat mogelijk?