Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: zin in een iphone4 mét Android ?  (gelezen 6175 keer)

zin in een iphone4 mét Android ?
« Gepost op: 2011/04/19, 11:36:33 »
wel leuk om te lezen XD.

Android on the move !!

http://www.replicaphones.be/product.php?id_product=160
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

Re: zin in een iphone4 mét Android ?
« Reactie #1 Gepost op: 2011/04/19, 13:34:54 »
Raar, ik zie op de foto's toch duidelijk een Jailbroken iOS Device, geen Android.

Re: zin in een iphone4 mét Android ?
« Reactie #2 Gepost op: 2011/04/19, 16:57:03 »
De duistere hoekjes van internet...
Echt zo een site waar ik NOOOIT iets zou kopen, hoe goedkoop het ook mag zijn.

Offline TopGear

  • Forumteam
Re: zin in een iphone4 mét Android ?
« Reactie #3 Gepost op: 2011/04/19, 18:00:54 »
iPhone 4 met een CPU Samsang ARM-Cortex A8 processor  ipv een A4 en een non-retina display. Lol. Fake.

Offline kasper2

  • Lid
Re: zin in een iphone4 mét Android ?
« Reactie #4 Gepost op: 2011/04/19, 18:45:02 »
Dat een echte iPhone een Cortex A8 heeft, klopt wel. De A4 is wat het CPU gedeelte betreft gewoon een A8.
Toch is deze iPhone wel Chinese meuk (eigenlijk net als 'the real thing'). Het staat zelfs in de algemene voorwaarden van die site. Er zal wel een iOS skin over android heen zijn gegooid.
Wat ze trouwens ook verkopen: een 8 inch iPad. Zó nieuw dat Apple hem zelf nog niet heeft uitgebracht, denk ik :P.
En sinds wanneer is België geen lid meer van de EU? Ik dacht dat het in de EU verboden was om namaakartikelen te verkopen, dus die site is niet erg legaal bezig.

Als je wél een echte iPhone hebt en je zet er Android op, dan moet je toch echt eens afvragen waar je mee bezig bent. Je betaalt grof geld voor een iPhone en je gaat er daarna Android naar porten. Dan heb je er weliswaar een fatsoenlijk OS op staan, maar je hebt nog steeds dure, brakke hardware. De software zal er hoogstwaarschijnlijk niet helemaal goed op werken. Dan kun je beter direct een mooie Android kopen. Dan heb je wél alle voordelen van Android en niet de (meeste) nadelen van een iPhone.
Alles is relatief

Re: zin in een iphone4 mét Android ?
« Reactie #5 Gepost op: 2011/04/19, 20:27:35 »
Dan een vraagje; wat zijn dan goede Android toestellen ?

Ik heb écht getwijfeld om zo'n replica te kopen, maar ja er legaal is het niet .... XD

Weet iemand een goed Android toestel ?
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

Re: zin in een iphone4 mét Android ?
« Reactie #6 Gepost op: 2011/04/19, 20:35:59 »
Motorola Defy, Motorola Milestone 2 (heeft een toetsenbordje eronder) en de aankomende Motorola Atrix :) (met dual-core processor, snelste Android-telefoon ter wereld op het moment). Verder de Samsung Galaxy S en de Nexus S.

Offline kasper2

  • Lid
Re: zin in een iphone4 mét Android ?
« Reactie #7 Gepost op: 2011/04/19, 22:54:25 »
HTC Sensation, HTC Desire S, de toestellen die Vistaus opnoemde, Samsung Galaxy S II (komt binnenkort uit, ook met dualcore), Samsung Galaxy Ace, Sony Ericsson Xperia Arc, Sony Ericsson Xperia Play en zo kun je nog wel even doorgaan (klik anders DEZE link aan, dan zie je zo'n beetje alles wat te koop is, inclusief prijzen en over het algemeen vrij uitgebreide reviews.
Android telefoons variëren nogal in prijs, maar vooral de iets duurdere (en toch goedkoper dan een iPhone) kunnen vrijwel alles wat de iPhone kan (en beter), voor minder geld.

Zo'n replica zou ik nooit kopen. dat het illegaal is, ist mir egal. Het probleem is dat de kwaliteit van dat soort kopiën vaak om te janken is en daardoor zou ik nooit zoiets kopen. Ik heb zelf geen ervaring met nep-iPhones, maar reviews op Youtube zeggen wat mij betreft genoeg.
Alles is relatief

Re: zin in een iphone4 mét Android ?
« Reactie #8 Gepost op: 2011/04/20, 10:10:02 »
Weet iemand een goed Android toestel ?
Ik heb een Google Nexus One, want er zijn bar weinig Android Phones, zonder een fabrieks-UI, en het meest actueel is qua updates.
Mocht ik een andere Android Phone nemen, wil ik op z'n minst kunnen Rooten en een Custom ROM op kunnen draaien.

Hier in Aichi hebben te veel mensen een iPhone, zo ver ik rond heb gelopen.
Wel is die hier gewoon te koop, voor ¥ 66,800 (€ 565,-).

Re: zin in een iphone4 mét Android ?
« Reactie #9 Gepost op: 2011/04/21, 00:51:08 »
Tja omwille van het budget probeer ik mijn focus te houden op de SE X10 met Android 2.1 .

Iemand daar een ervaring mee? (Ik heb er eentje gevonden op Kapaza voor 150 €)

Lijkt me een geinig ding.
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: zin in een iphone4 mét Android ?
« Reactie #10 Gepost op: 2011/04/21, 07:14:35 »
Tja omwille van het budget probeer ik mijn focus te houden op de SE X10 met Android 2.1 .

Iemand daar een ervaring mee? (Ik heb er eentje gevonden op Kapaza voor 150 €)

Lijkt me een geinig ding.

Ik zou voor een Samsung gaan of een htc. Volgens mij heeft de Sony geen multitouch en een trage processor ;)

Re: zin in een iphone4 mét Android ?
« Reactie #11 Gepost op: 2011/04/21, 10:02:24 »
En Sony Ericsson doet er jaren over, om een update te pushen, wat niet gebeurt bij Nexus (meestal direct beschikbaar), of HTC (aantal weken later, maar soms ook nooit), bij de rest weet ik het niet, aangezien ik geen Samsung, Sony Ericsson of LG fan ben, en Motorola na de Droid steeds Custom ROMs blokkeren (HTC gaat dit ook op korte termijn doen).

Offline kasper2

  • Lid
Re: zin in een iphone4 mét Android ?
« Reactie #12 Gepost op: 2011/04/21, 14:43:06 »
In de praktijk komt het erop neer dat je alleen bij een telefoon die Google zelf uitbrengt (Nexus One of Nexus S) snel updates krijgt. HTC doet er vaak ook wel vrij lang over totdat er een update komt, maar uiteindelijk komen ze meestal wel.
Bij mijn Samsung Galaxy Spica duurde het ook erg lang totdat er in Nederland een officiële Android 2.1 rom uitkwam, maar er lekten regelmatig tussentijdse builds (wel van Samsung zelf) die vrijwel volledig werkten.
Ik weet nog dat LG bij een van hun eerste Androids beloofde dat er een update zou komen, maar achteraf zijn ze hun belofte niet nagekomen. Bij LG zijn ze dus niet echt betrouwbaar. Ik heb sowieso niet zo'n hoge pet op van de kwaliteit van LG, maar hun toestellen zijn wel relatief goedkoop.

Die Xperia X10 is een mooi toestel, maar al wel iets verouderd. Nieuw kost hij nog ruim 300 euro, dus 150 euro lijkt mij een erg goede prijs, mits het om een net exemplaar gaat. SE is niet erg snel met updates, maar het schijnt dat ze hem nog gaan updaten naar de (op dit moment) nieuwse Android versie (BRON). De X10 schijnt inmiddels ook multitouch te hebben (BRON).

Multitouch vind ik trouwens wel zwaar overrated. Ik heb het zelf op mijn Spica, maar de enige toegevoegde waarde is dat je met z'n tweeën Pong kunt spelen. Dat zoomen met twee vingers ziet er leuk uit, maar dan heb je je twee handen nodig om te kunnen zoomen. Eén om je telefoon vast te houden en één om te zoomen. Dan is het veel handiger om gewoon op een zoomknopje te drukken of het scherm twee keer achter elkaar aantikken, zodat je maar één hand nodig hebt.
Alles is relatief

Re: zin in een iphone4 mét Android ?
« Reactie #13 Gepost op: 2011/04/21, 14:55:28 »
Inderdaad, ik neem alleen Android toestellen van Google zelf, omdat het én het snelst is met updates, én er staat vrijwel nooit bloatware op, wat een extreme minpunt is van alle andere merken (althans, op de US ROM staat geen bloatware op, op lokale ROMs wel).

De hoofd reden waarom het altijd zo lang duurt, is de interface die per fabrikant anders zijn, maar ook de kernels, die ze zelf aanpassen.
Daarnaast komen ze met veel zooi, die je nooit nodig hebt, en niks met Android te maken hebben.
Oké, de Swipe van Samsung is wel leuk, maar voegt verder niks toe.

Offline Luuk58

  • Lid
Re: zin in een iphone4 mét Android ?
« Reactie #14 Gepost op: 2011/04/21, 20:30:04 »
Samsung is nu wel weer één van de eersten met de Android 2.3-update. Die voor de Galaxy S wordt nu uitgerold in de Scandinavische landen en komt er aan voor Nederland.

*tong uitsteekt naar Samsung-bashende HTC'ers*

Offline emiel1976

  • Lid
Re: zin in een iphone4 mét Android ?
« Reactie #15 Gepost op: 2011/04/21, 20:50:31 »
Samsung is nu wel weer één van de eersten met de Android 2.3-update. Die voor de Galaxy S wordt nu uitgerold in de Scandinavische landen en komt er aan voor Nederland.

*tong uitsteekt naar Samsung-bashende HTC'ers*

Eind deze maand is het er.
Zag je berichten op een ander topic. Ben je een echte Linux gebruiker Luuk ;)

Vraagje waarom tong uit steken naar HTC'ers?
Had je stiekem toch liever een HTC gehad, maar nu ze een keer iets eerder hebben dan de rest is het toch een goed product?

Offline Luuk58

  • Lid
Re: zin in een iphone4 mét Android ?
« Reactie #16 Gepost op: 2011/04/21, 21:21:06 »
Eind deze maand is het er.
Met een registerknutseltje heb ik 'm nu al :)

Zag je berichten op een ander topic. Ben je een echte Linux gebruiker Luuk ;)
???

Vraagje waarom tong uit steken naar HTC'ers? Had je stiekem toch liever een HTC gehad, maar nu ze een keer iets eerder hebben dan de rest is het toch een goed product?
Nee, maar ik ken wat HTC-eigenaars die altijd lopen te zeuren dat HTC zo snel is met updates en Samsung niet.

Re: zin in een iphone4 mét Android ?
« Reactie #17 Gepost op: 2011/04/21, 21:34:04 »
Eind deze maand is het er.
Met een registerknutseltje heb ik 'm nu al :)


Wat bedoel je daarmee? Want je kan hem met wat geknutsel ook nu al krijgen voor de HTC telefoons.
(Ik zal overigens netjes tot de zomer (met wat geluk) wachten voor mijn update :|)
PC: Processor - AMD Athlon II X4 640 (quad core, 3.0GHz), 4GB DDR2 RAM 800MHz, Videokaart: ATI Sapphire HD4850 met 512MB geheugen, 500gb 7200RPM HDD, Ubuntu 12.04 LTS

Wat doe je als je vraag is opgelost?

Offline emiel1976

  • Lid
Re: zin in een iphone4 mét Android ?
« Reactie #18 Gepost op: 2011/04/21, 21:37:41 »
Op een Android nieuws site heb je wat berichten achter gelaten.

Offline Luuk58

  • Lid
Re: zin in een iphone4 mét Android ?
« Reactie #19 Gepost op: 2011/04/22, 10:18:13 »
Wat bedoel je daarmee? Want je kan hem met wat geknutsel ook nu al krijgen voor de HTC telefoons.
In het register één waarde veranderen waardoor Kies denkt dat je uit Scandinavië komt.


Op een Android nieuws site heb je wat berichten achter gelaten.
Ik laat zo veel berichten achter, over welke heb je het :')

Re: zin in een iphone4 mét Android ?
« Reactie #20 Gepost op: 2011/04/22, 11:44:14 »
Nee, maar ik ken wat HTC-eigenaars die altijd lopen te zeuren dat HTC zo snel is met updates en Samsung niet.
Waarom denk je dan dat ik eerlijk zei dat ik niet weet hoe het bij Samsung zit?
Ik ging niks bashen, als ik een keer wil bashen, doe ik dit wel in de Terminal. ( ̄∧ ̄ゞ)

Offline emiel1976

  • Lid
Re: zin in een iphone4 mét Android ?
« Reactie #21 Gepost op: 2011/04/22, 18:13:29 »
Wat bedoel je daarmee? Want je kan hem met wat geknutsel ook nu al krijgen voor de HTC telefoons.
In het register één waarde veranderen waardoor Kies denkt dat je uit Scandinavië komt.


Op een Android nieuws site heb je wat berichten achter gelaten.
Ik laat zo veel berichten achter, over welke heb je het :')

Androidworld.

ja dat zag ik dat je overal zit. Verdraait wat laat jij een hoop berichten achter. Kom je nog net niet overal tegen maar voor een aantal forums hebben de meeste ook geen interesse.