Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: ubuntuzilla  (gelezen 838 keer)

Offline Tom

  • Lid
ubuntuzilla
« Gepost op: 2008/01/04, 13:58:19 »
Ik kreeg vandaag een e mail uit cannondal  als antwoord op een verstuurde crach raport.
Daar stond Plaese download Ubuntuzilla .
Wat is dat voor een program ?.
Grtz Tom.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline friarTuxs

  • Lid
ubuntuzilla
« Reactie #1 Gepost op: 2008/01/04, 14:02:32 »
In Feisty kon ik met Ubuntuzilla de Nederlandsche Thunderbird en Firefox installeren, verder zegt het programma dat het updates van bovengenoemde programma's automatisch update. (Onder Gutsy niet meer nodig....)
"Wie zijn billen brand mag blij zijn dat ie niet andersom stond"

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
ubuntuzilla
« Reactie #2 Gepost op: 2008/01/04, 14:04:24 »
Van wie kreeg je dat mailtje en stond er verder nog een toelichting bij?

Offline Tom

  • Lid
ubuntuzilla
« Reactie #3 Gepost op: 2008/01/04, 16:53:51 »
Citaat van: Johanvd
Van wie kreeg je dat mailtje en stond er verder nog een toelichting bij?
Sorry voor het laate antwoord moest inkopen met de Vrouw in Hasselt.
Spijtig dat ik het bericht heb verwijdert maar het kwam van ene Alexander uit Canonical.
Ik heb dus inderdaad eens een crach rapport verzonden met dat nummer.
Ik heb ubuntuzilla gedownload maar niet geinstalleerd wou eerst weten wat dat is.
Ik heb Firefox 2.0.0.11 +nobinon| zo staat het in synaptic en ik denk dat het de laatste versie is in Gutsy.
Wat ik toen ook gek vond mijn Firefox is nog nooit gecracht maar ik zag dat toen staan en heb het maar verstuurt.
Grtz Tom


Oeps niemand ?.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

ubuntuzilla
« Reactie #4 Gepost op: 2008/01/05, 11:12:53 »
Je hebt dat paket niet nodig.
Het dient ervoor, om mozilla-produkten toch de nieuwste versie te kunnen oen, wanneer je Ubuntu deze niet in Synaptic heeft. Maar jij hebt de juiste versie.

Heb je (voor de crash) misschien proberen te upgraden naar een nieuwere versie van Firefox?

Hoe dan ook: ik zou het verwijderen - in elk geval niet installeren.

Succes ermee :-)

Offline Tom

  • Lid
ubuntuzilla
« Reactie #5 Gepost op: 2008/01/05, 12:08:14 »
Citaat van: sisosteven
Je hebt dat paket niet nodig.
Het dient ervoor, om mozilla-produkten toch de nieuwste versie te kunnen oen, wanneer je Ubuntu deze niet in Synaptic heeft. Maar jij hebt de juiste versie.

Heb je (voor de crash) misschien proberen te upgraden naar een nieuwere versie van Firefox?

Hoe dan ook: ik zou het verwijderen - in elk geval niet installeren.

Succes ermee :-)
Neen ik probeer nooit iets te upgrade dat laat ik over aan de mensen die mij de de updates bezorgen (canonnical).
Ik heb dat niet geinstalleerde program ook nu verwijdert.
Vriendelijke dank voor Uw reactie groetjes Tom.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.