Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: tekstdoc uploaden naar facebook  (gelezen 1164 keer)

tekstdoc uploaden naar facebook
« Gepost op: 2012/11/10, 15:07:19 »
hoi, heb een protestflyer gemaakt om door te mailen en per post te versturen.
kan via facebook alleen foto's uploaden.
Hoe krijg ik die bij "foto's" of hoe kan ik die op facebook krijgen? het moet via printscreen gaan en een soort paint maar ik ben zo moe gekeken.... kan printscreen ( al heet dat geloof ik anders) niet eens meer vinden.
Help, is haast bij en zou er interesse zijn de de flyer, wil ik hem wel mailen. Flyer is echt goed en nu is het ijzer nog heet, dus  smeden maar.
bvd en groeten
In hoeverre zijn wij computergebruikers mede verantwoordelijk voor (toekomstige) kernrampen.
Computer is interessant en indrukwekkend maar...http://www.hoedoe.nl/natuur-milieu/milieu/hoe-verklein-ik-mijn-mondiale-voetafdruk

Re: tekstdoc uploaden naar facebook
« Reactie #1 Gepost op: 2012/11/10, 15:29:38 »
Kan je niet naar png exporteren via Open/LibreOffice? Of eerst naar PDF exporteren en dan via je PDF viewer naar PNG (ik weet niet wat de standaard PDF viewer op Ubuntu juist kan, op Kubuntu en OS X kan je het).
I use a Unix-based system, that means I'll get laid as often as I have to reboot.
LibSylph
SeySayux.net

Re: tekstdoc uploaden naar facebook
« Reactie #2 Gepost op: 2012/11/10, 17:22:32 »
Heb PNG opgezocht, weet nu wat het is, maar pdf-viewer??? graag nog beetje hulp voor deze dummy
In hoeverre zijn wij computergebruikers mede verantwoordelijk voor (toekomstige) kernrampen.
Computer is interessant en indrukwekkend maar...http://www.hoedoe.nl/natuur-milieu/milieu/hoe-verklein-ik-mijn-mondiale-voetafdruk

Offline asphyxia

  • Forumteam
Re: tekstdoc uploaden naar facebook
« Reactie #3 Gepost op: 2012/11/10, 17:32:58 »
Als het een tekst is in een Open Office of Libre Office document, dan kan je (zoek linksboven in balk) via een knop het tekstdocument direct omzetten in een pdf.
Wat wordt bedoeld met een pdf-viewer: als je het pdf document opent vanuit je file-manager, dan wordt het vanzelf geopend met een programma dat pdf's leest. Onder Kubuntu is dat Okular, Ubuntu zal iets soortgelijks hebben.
Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]