Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Minitube loopt altijd vast 1.9  (gelezen 866 keer)

Minitube loopt altijd vast 1.9
« Gepost op: 2012/11/17, 12:55:37 »
Hallo Mensen =D

Ik heb net Minitube geinstalleerd op ubuntu 12.10 , maar het programma loopt altijd vast bij welk filmpje dan ook op ongeveer 0.58 seconden , weet iemand hoe dit komt of wat ik fout doe? , misschien mis ik iets?

Greetz =D

Offline RikRik

  • Lid
Re: Minitube loopt altijd vast 1.9
« Reactie #1 Gepost op: 2012/11/17, 13:44:04 »
Beste Mysticmaus, ik had Minitube met diverse disto's geprobeerd, het heeft bij mij nog nooit goed gelopen.
De laatste keer had ik Minitube geprobeerd in Voyager, ook met vastlopers

Re: Minitube loopt altijd vast 1.9
« Reactie #2 Gepost op: 2012/11/17, 13:45:26 »
Heb hetzelfde probleem. Kan je niet helpen maar ik moet toch ff dit kwijt. Een paar maanden geleden werkte alles perfect.
Ook de filmpjes downloaden werkte goed. Toen ging het achteruit, nu is het zover dat niks meer werkt (minitube).
Hoe dit komt zou ik toch weleens willen weten. Want het is zo frustrerend als alles goed werkt en dan opeens zonder dat je
weet waarom het over en uit is. Ik heb Minitube verwijderd en weer geinstalleerd. Doe maar niet want dit werkt ook niet.
Sorry

Re: Minitube loopt altijd vast 1.9
« Reactie #3 Gepost op: 2012/11/17, 13:47:30 »
Nou dit zegt al genoeg natuurlijk , dit prorgamma zit duidelijk nog in de kinderschoenen.... :|

Re: Minitube loopt altijd vast 1.9
« Reactie #4 Gepost op: 2012/11/17, 14:25:47 »
Nou dit zegt al genoeg natuurlijk , dit prorgamma zit duidelijk nog in de kinderschoenen.... :|

LOL. Minitube bestaat al een paar jaar en wordt al een paar jaar geaward. 'Kinderschoenen' is dus helemaal niet van toepassing.

Overigens hier geen problemen. Wat het probleem wel op kan lossen is dit:
http://www.webupd8.org/2012/06/fix-mp4-playback-in-ubuntu-1204.html
(ook toepasbaar op 12.10)

Dus het is meer GStreamer dat in de kinderschoenen staat als we het zo gaan bekijken.

Re: Minitube loopt altijd vast 1.9
« Reactie #5 Gepost op: 2012/11/18, 13:06:04 »
Om de laatste versie van minitube te krijgen heb ik het volgende gevonden
In de terminal de volgende opdracht geven:
sudo add-apt-repository ppa:nilarimogard/webupd8

dan wachten, dan intoetsen:
sudo apt-get update

dan wachten, daarna
sudo apt-get install minitube

nu heb ik versie 1.9 binnen en hij werkt weer perfect

Re: Minitube loopt altijd vast 1.9
« Reactie #6 Gepost op: 2012/11/18, 13:09:59 »
Nou dit zegt al genoeg natuurlijk , dit prorgamma zit duidelijk nog in de kinderschoenen.... :|

LOL. Minitube bestaat al een paar jaar en wordt al een paar jaar geaward. 'Kinderschoenen' is dus helemaal niet van toepassing.

Overigens hier geen problemen. Wat het probleem wel op kan lossen is dit:
http://www.webupd8.org/2012/06/fix-mp4-playback-in-ubuntu-1204.html
(ook toepasbaar op 12.10)

Dus het is meer GStreamer dat in de kinderschoenen staat als we het zo gaan bekijken.

Bedankt Vistaus , dit heeft bij mij gewerkt! , :) , nu loopt het niet meer vast . :D

Offline RikRik

  • Lid
Re: Minitube loopt altijd vast 1.9
« Reactie #7 Gepost op: 2012/11/18, 13:36:46 »
Als ik thuis ben ga ik de methode die Vistaus geeft ook proberen, alvast bedankt voor de tip Vistaus  ^-^

Re: Minitube loopt altijd vast 1.9
« Reactie #8 Gepost op: 2012/11/18, 13:40:37 »
Graag gedaan! :)

Re: Minitube loopt altijd vast 1.9
« Reactie #9 Gepost op: 2012/11/18, 15:56:49 »
Heb 'm geinstalleerd via het softwarecenrum en hier loopt ie als een zonnetje hoor ( althans tot nog toe  :rolleyes: ) in Ubuntu 12.10.
Hij liep ook al lekker onder voyager hier. Kan het ook niet iets te maken hebben met je hardware?
Off Topic, ben toch maar weer terug gegaan van voyager naar ubuntu met unity en moet zeggen dat ik er steeds meer aan begin te wennen. Blijf voorlopig bij unity denk ik.

Groet, Ben

Offline RikRik

  • Lid
Re: Minitube loopt altijd vast 1.9
« Reactie #10 Gepost op: 2012/11/18, 17:37:29 »
Hier draait Minitube nu ook, geweldige app  :D