Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: melding politie virus ontvangen  (gelezen 4400 keer)

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: melding politie virus ontvangen
« Reactie #25 Gepost op: 2013/11/19, 22:13:58 »
Z**ken is ook een kunst. Maar sommigen maken er wel een hele grote kunst van..... :o
« Laatst bewerkt op: 2013/11/19, 22:15:43 door Pjotr »

Re: melding politie virus ontvangen
« Reactie #26 Gepost op: 2013/11/19, 22:14:50 »
Z**ken is ook een kunst.  :laugh:

Ik had het niet beter kunnen verwoorden dan dat! :D

Offline asphyxia

  • Forumteam
Re: melding politie virus ontvangen
« Reactie #27 Gepost op: 2013/11/19, 23:57:50 »
Zoeken is zeker een kunst. Gevonden worden wordt al een stuk lastiger als je bv. Adblock en Noscript gebruikt  ;)

Ach, vroeger heb ik ooit een collega een geintje geflikt. Bij een bepaalde toetsaanslag kreeg hij duistere schermen op zijn terminal met omineuze foutmeldingen, complexe hexcodes en 'fatal errors', en leek het net of al zijn files gedelete werden.
Het waren printcommando's dus hij kon op zijn toetsenbord roffelen wat hij wilde, niets hielp.
Na enkele minuten angstkreten stond hij in de deuropening, alweer grijnzend: 'Volgens mij weet jij hier meer van'.

Disclaimer1: Dit soort acties, die tot een langdurig diepgekwetste etsing kunnen leiden van de toch al broze persoonlijke verhouding van een slachtoffer met een ecosysteem van een boze buitenwereld, moet u wellicht beslist laten.

Disclaimer2: We gaan best hier geen uitnodigingen plaatsen voor waar je deze meuk oploopt. Er lopen genoeg onnozelen rond die alles van de zoekboer volgen. Voor hobbyisten die meer van wanten weten, per PB of anderszins is prima  ;)
Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: melding politie virus ontvangen
« Reactie #28 Gepost op: 2013/11/20, 00:18:04 »
Zoeken is zeker een kunst.
Mooie vondst! Dat had ik er nog niet achter gez*cht.  =D  =D

Citaat
Voor hobbyisten die meer van wanten weten, per PB of anderszins is prima  ;)
Lijkt mij ook.