Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Vertaal spurt 2  (gelezen 20750 keer)

Vertaal spurt 2
« Gepost op: 2006/03/16, 19:03:10 »
Binnen nu en een maand wil Ubuntu NL weer gaan vertalen! Wie weet er een relatief goedkope lokatie voor een groep mensen met laptops om zoveel mogelijk te vertalen? (internetverbinding noodzakelijk) En belangrijker: wie wil er mee doen?

Het is de bedoeling om een (lang) weekend lang met z'n allen zo veel mogelijk van Ubuntu te gaan vertalen. Iedereen betaalt mee aan onderdak en voedsel (goedkoop is dus ook in je eigen belang ;)).

De vorige keer dat we dit deden was een succes te noemen, deze keer moet het nog beter!

eubank

  • Gast
Vertaal spurt 2
« Reactie #1 Gepost op: 2006/03/16, 20:52:50 »
http://www.vakantieparkeigenwijze.nl/groepen.php

WE hebben daar vorig jaar met ons bedrijf een programmeergame gehouden. Slapen deden we in huisjes op het park. Programmeren in een oude schuur. Erg leuk en een blind paard kan er geen schade aan richten. Biertap is te regelen. In de boerderij ligt een 6mbit kpn verbinding (ik meen planet of xs4all, maar dat maakt verder niet uit natuurlijk) Het was toen geen probleem om 60 meter utp uit te rollen van de huiskamer naar de schuur. Lunch een BBQ zat er bij in, maar misschien kan dit wel wat goedkoper als je dat zou willen. Ik weet niet precies wat het budget is maar misschien is dit wel een optie.

Offline zappa

  • Lid
    • http://www.c3c.be
Vertaal spurt 2
« Reactie #2 Gepost op: 2006/03/19, 21:59:15 »
Ik wil graag helpen, maar dan online of zo. Ik kan niet naar die meeting komen vrees ik :(

Offline wutnubu

  • Lid
Vertaal spurt 2
« Reactie #3 Gepost op: 2006/03/20, 06:33:31 »
Dennis,

Vandaag zal ik eens gaan vragen of ik in de basisschool van mijn dochter terecht zou kunnen, lokalen, internet, gymzaal met douches etc. Welk weekend had je in gedachten en van hoelaat tot hoelaat is dit dan. Hoeveel personen...
De kosten zijn naar ik denk miniem en eten kan ik prima verzorgen.
De krant is ook te regelen.
Lokatie in het Gooi.

Willem

Vertaal spurt 2
« Reactie #4 Gepost op: 2006/03/20, 11:08:55 »
Het gooi is lekker centraal - er staat nog geen datum vast, maar halverwege april zou mooi zijn.