Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST] Filmpje niet opstarten in Iceweasel (Firefox van Debian)  (gelezen 657 keer)

L.S.

Ik kreeg recent een link doorgestuurd van een filmpje afkomstig van de Harvard University. Het lukt echter niet deze onder Debian 7, nog in Iceweasel, noch in Chromium aan de praat te krijgen. In Firefox onder Windows (7) lukt het zonder enkel probleem. Iemand een idee welke plugin ik moet downloaden om dit ook binnen Linux/Debian mogelijk te maken?

http://sciencedemonstrations.fas.harvard.edu/icb/icb.do?keyword=k16940&pageid=icb.page80863&pageContentId=icb.pagecontent341734&state=maximize&view=view.do&viewParam_name=indepth.html#a_icb_pagecontent341734

gegroet,
mrt
« Laatst bewerkt op: 2012/11/25, 16:04:24 door Plotinus »
Ach! Waren alle Menschen wijs, en wilden daarbij wel! De Aard waar haar een Paradijs, Nu isse meest een Hel.

Re: Filmpje niet opstarten in Iceweasel (Firefox van Debian)
« Reactie #1 Gepost op: 2012/11/25, 14:15:20 »
Werkt hier prima in Chrome op Xubuntu.

Plugins:  (about:plugins in  de adresbalk) zie bestand.

Offline joop905

  • Lid
Re: Filmpje niet opstarten in Iceweasel (Firefox van Debian)
« Reactie #2 Gepost op: 2012/11/25, 15:29:32 »
Werkt ook hier prima in Debian 6.0.6 en Iceweasel/3.5.16 & flashplugin-nonfree

Re: Filmpje niet opstarten in Iceweasel (Firefox van Debian)
« Reactie #3 Gepost op: 2012/11/25, 15:45:24 »
Dat is bizar: ik heb ook flashplugin:nonfree geïnstalleerd; ik zie die trouwens niet bij mijn plugins of extensies staan. Toch werkt het niet. Zou het kunnen dat dit te wijten is aan mijn  64-bits versie van Debian 7?
Ach! Waren alle Menschen wijs, en wilden daarbij wel! De Aard waar haar een Paradijs, Nu isse meest een Hel.

Re: Filmpje niet opstarten in Iceweasel (Firefox van Debian)
« Reactie #4 Gepost op: 2012/11/25, 16:03:28 »
ik ben eruit: ik heb flasplugin-ninfree opgezocht op internet en kwam toen uit bij Debian. Hier het van toepassing zijnde pakket gedownloaded en geïnstalleerd en toen werkte het zowel in Iceweasel als in Chromium.

bedankt heren!
mrt
Ach! Waren alle Menschen wijs, en wilden daarbij wel! De Aard waar haar een Paradijs, Nu isse meest een Hel.

Offline joop905

  • Lid
Re: [OPGELOST] Filmpje niet opstarten in Iceweasel (Firefox van Debian)
« Reactie #5 Gepost op: 2012/11/25, 16:10:20 »
Mooi dat het werkt.

GrJoop905