Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Logitech Harmony afstandsbedieningen - binnenkort weg?  (gelezen 674 keer)

Offline Bloom

  • Lid
Logitech Harmony afstandsbedieningen - binnenkort weg?
« Gepost op: 2013/01/24, 15:58:50 »

Logitech wil de Harmony afstandsbedieningen van de hand doen.

Dat ze Harmony weer weg gaan doen, vind ik heel slecht nieuws. Die afstandsbedieningen vind ik de allerbeste die ik ooit in mijn handen gehad heb en ik wil natuurlijk dat ze gewoon blijven verderbestaan. Bijkomend probleem: de configuratie is een cloudoplossing, dus als Logitech de configuratieservers stillegt kan ik de afstandsbediening niet meer configureren! Dat zou een GROOT probleem zijn!
Nu, als ze de boel verkopen ipv stilleggen neem ik aan dat de nieuwe eigenaar ook de updateservers overneemt.
Ik vind het wel bizar dat Logitech zijn twee meest succesvolle producten afstoot: de Squeezebox en de Harmony UAB's...

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Logitech Harmony afstandsbedieningen - binnenkort weg?
« Reactie #1 Gepost op: 2013/01/24, 16:02:14 »
De squeezeboxdevisie is ook laatst van de hand gedaan. www.mysqueezebox.com bleef echter gewoon werken. Ik zou me er dus niet al te druk om maken ;)

Offline Patch

  • Lid
Re: Logitech Harmony afstandsbedieningen - binnenkort weg?
« Reactie #2 Gepost op: 2013/01/24, 18:06:25 »
Ondersteuning blijft, aldus quote vanaf tweakers.net: ¨De directeur belooft dat klanten met een Harmony wel ondersteuning zullen blijven krijgen. ¨
Computing is not about computers any more. It is about living.

Offline Bloom

  • Lid
Re: Logitech Harmony afstandsbedieningen - binnenkort weg?
« Reactie #3 Gepost op: 2013/01/24, 18:54:25 »
Alleen kan die directeur niet weten wat de nieuwe eigenaar zal doen, eenmaal dat de Harmony-lijn verkocht werd...

Re: Logitech Harmony afstandsbedieningen - binnenkort weg?
« Reactie #4 Gepost op: 2013/01/24, 22:48:58 »
Tv's bestuurbaar via Wifi middels een smartphone-app zijn de toekomst.


Re: Logitech Harmony afstandsbedieningen - binnenkort weg?
« Reactie #6 Gepost op: 2013/01/24, 23:19:26 »
Ik vind het persoonlijk nog steeds het fijnst om elk apparaat afzonderlijk te kunnen bedienen zonder 1 afstandsbediening voor alles, maar goed.

Offline Bloom

  • Lid
Re: Logitech Harmony afstandsbedieningen - binnenkort weg?
« Reactie #7 Gepost op: 2013/01/24, 23:53:09 »
Ik heb 12 toestellen staan die op afstand bediend kunnen worden, dus mijn Logitech Harmony One+ was een ware verademing voor me! Al die toestellen met individuele AB's of zelfs zonder bedienen is voor mij echt geen optie hoor.

Offline niekn

  • Lid
    • omega-xis
Re: Logitech Harmony afstandsbedieningen - binnenkort weg?
« Reactie #8 Gepost op: 2013/01/27, 12:02:44 »
Ik vind het persoonlijk nog steeds het fijnst om elk apparaat afzonderlijk te kunnen bedienen zonder 1 afstandsbediening voor alles, maar goed.
ik heb een universele omdat de oorspronkelijke afstandsbediening van mijn tv stuk is, heb hem ook uitgeprobeerd op de dvd-speler en kwam tot een vreemde conclusie:
een philips universele-afstandsbediening werkt NIET met een philips-dvd-speler (maar wel met een lifetec van de aldi  =D =D)