Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST] Ubuntu gedownload  (gelezen 1111 keer)

[OPGELOST] Ubuntu gedownload
« Gepost op: 2010/02/18, 20:02:44 »
Heb Ubuntu 9.10 gedownload, deze staat nu als zip file op mijn computer, moet ik nu deze zip file eerst uitpakken voordat ik hem kan branden op cd.
« Laatst bewerkt op: 2010/02/19, 14:05:39 door Sjoerd Broekhuijsen »

Offline rebunturu

  • Lid
Re: Ubuntu gedownload
« Reactie #1 Gepost op: 2010/02/18, 20:04:55 »
hij staat er niet als zip maar als iso file.
het kan zijn dat winrar dit bestandtype kent en het icoontje van een rar of zipfile er bij zet.
je moet een progama als imgburn gebruiken om te instaleren.
je kunt het ook uitpakken met winrar en dan branden maar dat kost meer tijd

Offline Ronnie

  • Lid
    • ronnie.vd.c
Re: Ubuntu gedownload
« Reactie #2 Gepost op: 2010/02/18, 20:10:57 »
Heb Ubuntu 9.10 gedownload, deze staat nu als zip file op mijn computer, moet ik nu deze zip file eerst uitpakken voordat ik hem kan branden op cd.

Ter aanvullig op rebunturu: kijk eens op deze wiki pagina
http://wiki.ubuntu-nl.org/UbuntuBranden
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Documentatie Terminal

Re: Ubuntu gedownload
« Reactie #3 Gepost op: 2010/02/19, 13:16:36 »
Het is gelukt bedankt voor de hulp

Re: Ubuntu gedownload
« Reactie #4 Gepost op: 2010/02/19, 13:24:24 »
je kunt het ook uitpakken met winrar en dan branden maar dat kost meer tijd
Zeker niet uitpakken. het iso bestand branden met daartoe bestemde programma's (zoals imgburn)

Re: Ubuntu gedownload
« Reactie #5 Gepost op: 2010/02/19, 14:05:24 »
Zeker niet uitpakken. het iso bestand branden met daartoe bestemde programma's (zoals imgburn)

Het is al opgelost ;)

Peter Buyk, zou je in het vervolg even [OPGELOST] in de titel kunnen zetten? Dit maakt het voor mensen die hulp bieden gemakkelijker, alvast bedankt :)
(Dat doe je dus door het eerste bericht te wijzigen, dan kan je de titel ook veranderen)
Als het goed is komt er nog een knop op het forum waar je op opgelost kan drukken, het laat nog wel op zich wachten.
PC: Processor - AMD Athlon II X4 640 (quad core, 3.0GHz), 4GB DDR2 RAM 800MHz, Videokaart: ATI Sapphire HD4850 met 512MB geheugen, 500gb 7200RPM HDD, Ubuntu 12.04 LTS

Wat doe je als je vraag is opgelost?