Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Welke PDA?  (gelezen 925 keer)

Offline annemia

  • Lid
Welke PDA?
« Gepost op: 2009/02/26, 23:20:35 »
Op het forum kan ik niet echt een goed antwoord vinden, vandaar dat ik daarom deze vraag stel.
Tot nu toe werk ik met een Qtek 9100 en die synchroniseer ik met Outlook. Omdat ik van de windows-omgeving af wil zoek ik naar een andere PDA. Welk merk/type is geschikt en werkt goed onder Ubuntu 8.04? Zelf denk ik aan een Palm Tungsten E2. Heeft iemand daar ervaring mee en zo ja met welk programma wordt dan gesynchroniseerd (agenda, contact, bestanden) Evolution of Thunderbird?
Groet,
Winus

haerts

  • Gast
Re: Palm TX PDA SYNC
« Reactie #1 Gepost op: 2009/05/24, 21:57:04 »
Hallo Ubuntu users,
Ik ben nieuw op dit forum en ook nieuw bij Ubuntu. Heb Ubuntu 9.1 geinstalleerd op een HP laptop serie DV6xxx en dit werkt prima. Kon echter mijn Palm TX niet synchroniseren met Kpalm of Evolution (geen toegang tot /dev/palm). Heb verder gezocht en ben op Jpilot gestoten - installeren - sync kabel aansluiten - en alles ging direkt en zeer snel.
Misschien is ook een andere Palm gebruiker hiermee geholpen,
Beste Groeten,
Harry,

Offline joop13

  • Lid
Re: Welke PDA?
« Reactie #2 Gepost op: 2009/05/24, 22:41:27 »
Hallo Ubuntu users,
Ik ben nieuw op dit forum en ook nieuw bij Ubuntu. Heb Ubuntu 9.1 geinstalleerd op een HP laptop serie DV6xxx en dit werkt prima. Kon echter mijn Palm TX niet synchroniseren met Kpalm of Evolution (geen toegang tot /dev/palm). Heb verder gezocht en ben op Jpilot gestoten - installeren - sync kabel aansluiten - en alles ging direkt en zeer snel.
Misschien is ook een andere Palm gebruiker hiermee geholpen,
Beste Groeten,
Harry,

Ik werk ook al jaren met mijn palm's, nu treo 600, met Jpilot tot volle tevredenheid.
Door gebrek aan visie gaat het volk ten onder, een keur van raadgevers brengt het tot bloei.

Twee laptops 16.04 Ubuntu, 1 laptop Linux Mint,