Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: modum  (gelezen 443 keer)

Offline silat

  • Lid
modum
« Gepost op: 2008/06/10, 10:25:23 »
de internetverbinding gaat hier via de kabel,(home) nu doet zich het volgende voor vorige maand heb ik een ander modum gekregen, omdat ik ben overgestapt op bellen via de kabel echter als ik nu wat een het downloaden ben dan loopt hij geregeld vast, moet ik de stekker even uit de stroom halen van het modum en dan doet hij het weer,
vanaf de kabel gezien komt dus eerst het modum dan een router hier zitten 3 dingen achter een ubuntu pc een xbox360 en een windows pc ik zelf heb met name het idee dat wanneer ik op de ubuntu pc begin te downloaden dat het modum snel vast loopt.
ik gebruik bittornada om torrents te downloaden, ik heb ook al transmission gebruikt.
maar dit geeft geen verschil.
als iemand een idee heeft graag ?

Mightya

  • Gast
modum
« Reactie #1 Gepost op: 2008/06/10, 10:45:10 »
Citaat van: silat
de internetverbinding gaat hier via de kabel,(home) nu doet zich het volgende voor vorige maand heb ik een ander modum gekregen, omdat ik ben overgestapt op bellen via de kabel echter als ik nu wat een het downloaden ben dan loopt hij geregeld vast, moet ik de stekker even uit de stroom halen van het modum en dan doet hij het weer,
vanaf de kabel gezien komt dus eerst het modum dan een router hier zitten 3 dingen achter een ubuntu pc een xbox360 en een windows pc ik zelf heb met name het idee dat wanneer ik op de ubuntu pc begin te downloaden dat het modum snel vast loopt.
ik gebruik bittornada om torrents te downloaden, ik heb ook al transmission gebruikt.
maar dit geeft geen verschil.
als iemand een idee heeft graag ?
Ik zelf heb ook @home, maar ik heb geen download probleem. De router is van Netgear bij mij.

Ik heb een keer gelezen dat het te maken kan hebben met je windows mac adress...  http://computertip.googlepages.com/geennetwerkverbinding

Bij mijn neefje die ook ps3 en pc had aangesloten zelfde provider en router, moest de ps3 wel op de 3e of 4e lan poort op de router.

Misschien heb je er wat aan, in ieder geval succes

Mightya