Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: E-mail  (gelezen 1351 keer)

E-mail
« Gepost op: 2009/01/02, 23:19:23 »
Beste toehoorder,

Ik heb problemen met mijn e-mail. Op Ubunte stond bij de installatie evolution e-mail bij mijn toepassigen. Met dit programma kan ik alleen e-mails versturen en niet ontvangen. Daarom heb ik in mijn enthousiasme Mozilla Thunderbird geinstalleerd. Met dit programma kan ik alleen e-mails ontvangen. Wil ik een e-mail versturen vraag hij bij SMTP-server een wachtwoord. Ik tik het mij bekende wachtwoord in en wederom vraagt hij om een wachtwoord. Ik weet het niet meer. Gaarne uw support aub.

Alvast dank,

Otto

 ???

Offline Drummies

  • Lid
Re: E-mail
« Reactie #1 Gepost op: 2009/01/02, 23:28:06 »
Beste toehoorder,
 Wil ik een e-mail versturen vraag hij bij SMTP-server een wachtwoord. Ik tik het mij bekende wachtwoord in en wederom vraagt hij om een wachtwoord. Ik weet het niet meer. Gaarne uw support aub.

Alvast dank,

Otto

 ???

dat kan kloppen bij thunderbird moet je een gebruikersnaam invullen en een wachtwoord,is door je internet provider verstrekt

kijk eens of je accounts instellingen goed staan,thunderbird>>bewerken>>accountinstellingen
Gestopt als aktief Forumlid 17/10/2011

Offline ivo

  • Lid
Re: E-mail
« Reactie #2 Gepost op: 2009/01/02, 23:30:12 »
Je gebruikt hoogstwaarschijnlijk een verkeerd wachtwoord.
Heb je CAPS-lock aan staan? Zet die dan uit en try again.
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

Re: E-mail
« Reactie #3 Gepost op: 2009/01/04, 20:21:17 »
Je gebruikt hoogstwaarschijnlijk een verkeerd wachtwoord.
Heb je CAPS-lock aan staan? Zet die dan uit en try again.
Er is meestal geen wachtwoord vereist voor een SMTP-server.

Re: E-mail
« Reactie #4 Gepost op: 2009/01/04, 23:51:13 »
Je gebruikt hoogstwaarschijnlijk een verkeerd wachtwoord.
Heb je CAPS-lock aan staan? Zet die dan uit en try again.
Er is meestal geen wachtwoord vereist voor een SMTP-server.
Dat klopt, je moet ook dan het hokje van wachtwoord niet aanvinken/selecteren
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Tico

  • Lid
Re: E-mail
« Reactie #5 Gepost op: 2009/01/05, 09:56:56 »
Over het algemeen kun je slechts mail verzenden van de smtp-server waar je een internetaccount hebt. (relaying is niet toegestaan o.i.d) Heb je nu meerdere accounts bij verschillende providers moet je gebruik maken van de smtp server van je eigen provider.

Voorbeeld: Je hebt internet (en ook een mailadres) van Telfort, maar je hebt nog een oud emailadres van Zonnet. Dan vul je bij het verzenden vanaf Zonnet de smtp-gegevens in van Telfort