Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Computer uitvallen.  (gelezen 470 keer)

Offline Berco

  • Lid
Computer uitvallen.
« Gepost op: 2014/05/26, 01:29:30 »
Hallo, Ik heb een probleem met mijn computer die uitvalt zonder dat ik iets doe.
Hij draait tussen 2-3 uur en valt dan uit.
Specs:
Processor: AMD FX(tm)-6100 Six-Core   3.30 GHz
RAM: 8 GB
Windows 7 Home Premium
De graficscard is nog redelijk nieuw.
Er komt geen blue screen of melding dat hij te warm wordt of wat dan ook.
Als hij uitvalt kan ik hem ook meteen weer aanzetten zonder problemen.
Ik heb hem al helemaal schoon gemaakt van binnen dus dat zou het probleem ook niet moeten zijn.

Alvast bedankt voor alle help.

Offline jan11000

  • Lid
Re: Computer uitvallen.
« Reactie #1 Gepost op: 2014/05/26, 05:36:35 »
Dit is een linux forum!

Je zegt zelf temps, meet deze dan ook.

Re: Computer uitvallen.
« Reactie #2 Gepost op: 2014/05/26, 11:33:21 »
Zoals je kunt lezen op de homepage is dit een forum over besturingssysteem Ubuntu en niet over Windows. Voor Windows-vragen kun je beter terecht bij bijv. helpmij.nl

Offline Berco

  • Lid
Re: Computer uitvallen.
« Reactie #3 Gepost op: 2014/05/26, 13:53:32 »
Sorry voor het ongemak.

Re: Computer uitvallen.
« Reactie #4 Gepost op: 2014/06/25, 12:58:07 »
Zoals je kunt lezen op de homepage is dit een forum over besturingssysteem Ubuntu en niet over Windows. Voor Windows-vragen kun je beter terecht bij bijv. helpmij.nl

ik heb dit ook gehad sinds een nieuwe grafische kaart, kan zijn dat de grafische kaart toch te warm word door defecte passieve of actieve koeling, dus voorkeur is toch de temps te meten eventueel via de software van de fabrikant, bij amd kun je via het catalyst center, de tempraturen bekijken. zijn deze in orde, normaal bij het opnieuw opstarten vraagt microsoft of je een log wilt bekijken omdat je pc onverwachts is afgesloten. tenminste is dat mijn ervaring. maar zoals reeds vermeld dit is een linux forum . beste is inderdaad naar helpmij.nl of naar je retailer te gaan.