Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [Antw gehad, opl volgt later] Met welke toepassing 'Uitzending gemist' bekijken?  (gelezen 4820 keer)

Re: [GEEN oplossing] Met welke toepassing kan ik 'Uitzending gemist' bekijken?
« Reactie #25 Gepost op: 2012/05/07, 16:58:58 »
Ja, HTML5 geraakt steeds meer en meer af en ook Microsoft draagt bij en gaat dus stoppen met Silverlight :)

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: [GEEN oplossing] Met welke toepassing kan ik 'Uitzending gemist' bekijken?
« Reactie #26 Gepost op: 2012/05/07, 17:08:02 »
Ik denk (hoop) dat de meesten over gaan stappen naar HTML5. Maar het kan ook zijn dat ookal is Zilverlicht dood, ze blijven werken ermee. Rabobank gebruikt tenslotte ook nog altijd Internet Explorer 6...

Re: [GEEN oplossing] Met welke toepassing kan ik 'Uitzending gemist' bekijken?
« Reactie #27 Gepost op: 2012/05/07, 17:09:21 »
Ik denk (hoop) dat de meesten over gaan stappen naar HTML5. Maar het kan ook zijn dat ookal is Zilverlicht dood, ze blijven werken ermee. Rabobank gebruikt tenslotte ook nog altijd Internet Explorer 6...

Silverligt 5 wordt nog een paar jaar ondersteund. Zeg maar a la Windows XP van "we willen dat je het niet meer gebruikt, maar we blijven het toch ondersteunen voor enige tijd".

Re: [GEEN oplossing] Met welke toepassing kan ik 'Uitzending gemist' bekijken?
« Reactie #28 Gepost op: 2012/05/07, 17:50:03 »
Ja, HTML5 geraakt steeds meer en meer af en ook Microsoft draagt bij en gaat dus stoppen met Silverlight :)

Kan ik nu ook al dat HTML5 oppakken (installeren) en genieten van het gemiste programma bij RTL4?  =D
Zou ik heeeeel blij mee zijn! Waar is HTML5 te vinden? Thanxx!
Ik gebruik sinds 9 juni 2011 Ubuntu 10.4 Lucid Lynx met de HP 1050 printer/ scanner/ kopieerapparaat. Drie-in-één.

Bedankt dat je mij wilt helpen!
Wil je alsjeblieft eenvoudige Jip-en-Janneke taal gebruiken?

Re: [GEEN oplossing] Met welke toepassing kan ik 'Uitzending gemist' bekijken?
« Reactie #29 Gepost op: 2012/05/07, 17:54:41 »
Ja, HTML5 geraakt steeds meer en meer af en ook Microsoft draagt bij en gaat dus stoppen met Silverlight :)

Kan ik nu ook al dat HTML5 oppakken (installeren) en genieten van het gemiste programma bij RTL4?  =D
Zou ik heeeeel blij mee zijn! Waar is HTML5 te vinden? Thanxx!

HTML5 zit ingebouwd in alle moderne browsers, dus daar hoef je niks voor te doen. Wel moet de 'aanbieder' (in dit geval RTL) de filmpjes in HTML5 zetten. Helaas hebben de Nederlandsche televisiezenders (RTL, SBS, publiek etc.) dit nog niet gedaan dus helaas is het op dit moment niet mogelijk. Voor RTL zit je voorlopig nog vast aan Silverlight, voor SBS aan Moonlight (SBS werkt wel met Moonlight) en voor publieke omroepen aan Flash totdat men het gaat aanbieden in HTML5 in de komenden jaren.

Offline DeBaas

  • Lid
Re: [GEEN oplossing] Met welke toepassing kan ik 'Uitzending gemist' bekijken?
« Reactie #30 Gepost op: 2012/05/07, 20:44:34 »
Vele zaken off topic ;)
@Timo
"Rabobank gebruikt tenslotte ook nog altijd Internet Explorer 6..."
En ING doet het niet goed (meer) onder IE 7 (als je ING account is updated)
on topic
Laten we hopen dat Silverlight snel het "loodje" legt.
Ik beantwoord GEEN hulpvragen via PB en/of MAIL

Re: [GEEN oplossing] Met welke toepassing kan ik 'Uitzending gemist' bekijken?
« Reactie #31 Gepost op: 2012/05/07, 21:33:32 »


HTML5 zit ingebouwd in alle moderne browsers, dus daar hoef je niks voor te doen (... ) totdat men het gaat aanbieden in HTML5 in de komenden jaren.
[/quote]

Dankje... nog even wachten dus...  ^-^ Jammer... Ik zal dit topic op 'Opgelost' zetten.
Ik gebruik sinds 9 juni 2011 Ubuntu 10.4 Lucid Lynx met de HP 1050 printer/ scanner/ kopieerapparaat. Drie-in-één.

Bedankt dat je mij wilt helpen!
Wil je alsjeblieft eenvoudige Jip-en-Janneke taal gebruiken?