Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [irc vergadering 10 sept] Offtopic indammen  (gelezen 52583 keer)

Offline heir4c

  • Lid
Re: [irc vergadering 10 sept] Offtopic indammen
« Reactie #175 Gepost op: 2010/08/30, 19:38:57 »
Meneer Janssen, ik begrijp je reactie en er zit veel waarheid in, maar deze chat-facebook-twitter-ofwatnogallemaal-reacties zijn nog niet zo lang aanwezig op dit forum. Zit hier zelf al twee jaar op en dat was toen niet. Is het tijdelijk, of niet? Het is vakantie geweest en mensen vervelen zich dan wel eens, krijgen plots tijd vrij en dan ... Ja, dan gebeurd het wel eens dat het uit de hand loopt.
Maar inderdaad, het is een beetje van het goede teveel, zeker dat dit ook in het Ondersteunings-gedeelte zich voordoet.
Het is al herhaaldelijk aangegeven dat dit geen chat is, geen facebook, geen twitter, of wat voor ander "mattie"-forum ook.
Snappen ze het niet of... Ik weet het niet. Duidelijker kan men toch niet zijn.
Dat je eens een grapje uithaalt, een kwinkslag geeft, een smiley etaleert, ok, maar het begint wat overdreven te worden.


En wat al die bijvoegingen aan de regels betreft. Ik heb het al geschreven en is ook hierboven door anderen aangehaald. Alles staat al in de regels en de belangrijkste is: Respect.
Tip: https://makkelijkelinuxtips.blogspot.com/p/1.html en http://wiki.ubuntu-nl.org/   Upload-site:http://imgur.com/
be Open be Free be Ubuntu

Re: [irc vergadering 10 sept] Offtopic indammen
« Reactie #176 Gepost op: 2010/08/30, 19:48:44 »
IT nieuws kan idd een eigen rubriek worden, maar waar wil je dat onder plaatsen? Onder Ondersteuning kan niet, dat is een technische rubriek, onder Interactief zou kunnen, onder Teams gaat helemaal niet. Maar een rubriek IT nieuws zou best een goede aanvulling kunnen zijn.

Ik zou zeggen onder interactief inderdaad ;)
PC: Processor - AMD Athlon II X4 640 (quad core, 3.0GHz), 4GB DDR2 RAM 800MHz, Videokaart: ATI Sapphire HD4850 met 512MB geheugen, 500gb 7200RPM HDD, Ubuntu 12.04 LTS

Wat doe je als je vraag is opgelost?

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: [irc vergadering 10 sept] Offtopic indammen
« Reactie #177 Gepost op: 2010/08/30, 19:59:43 »
Onder Interactief zou ik ook zeggen. Alleen vind ik IT nieuws niet de juiste naam. Ik ben er meer voor om offtopic te laten heten zoals het is. En dat daar alle onderwerpen komen die je niet in een ander forum kunt stellen (een soort van overige). Daarnaast komt er een nieuw forum "babbelhoek" of hoe je het ook wilt noemen. Waar je "echt offtopic" los kunt gaan. Hierheen verhuis je dan ook topics a la Stamkroeg, moppen, wat *** jij vandaag, en de rest van de semi-sticky topics in het offtopicforum.

In offtopic kun je dan nog steeds vragen stellen als:
Vraagje over Apple oplaadbare batterijen
Systeemherstel (Windows XP) Samsung NC10 via bootable sticky?
Spreekbeurt ubuntu
OPGELOST: Mp3 speler ziet muziek niet.

De naam maakt me niet zoveel uit. Als er maar een onderscheid is tussen dingen die enigszins nog met Ubuntu of computers te maken hebben en de LOL topics.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Offline nomko

  • Lid
    • Ubuntu Linux Gebruiker Site
Re: [irc vergadering 10 sept] Offtopic indammen
« Reactie #178 Gepost op: 2010/08/30, 20:04:43 »
Meneer Janssen, ik begrijp je reactie en er zit veel waarheid in, maar deze chat-facebook-twitter-ofwatnogallemaal-reacties zijn nog niet zo lang aanwezig op dit forum. Zit hier zelf al twee jaar op en dat was toen niet. Is het tijdelijk, of niet? Het is vakantie geweest en mensen vervelen zich dan wel eens, krijgen plots tijd vrij en dan ... Ja, dan gebeurd het wel eens dat het uit de hand loopt.
Maar inderdaad, het is een beetje van het goede teveel, zeker dat dit ook in het Ondersteunings-gedeelte zich voordoet.
Het is al herhaaldelijk aangegeven dat dit geen chat is, geen facebook, geen twitter, of wat voor ander "mattie"-forum ook.
Snappen ze het niet of... Ik weet het niet. Duidelijker kan men toch niet zijn.
Nee, dat snappen ze niet. T'is zoals Meneer Janssen al aangaf, vroeger was je buiten om je "matties" te zien, vroeger ging je de kroeg in om je "matties"  te zien, vroeger had je geen Hyves/Facebook/Twitter/Msn en al die andere "onzin" om je te vermaken. Vroeger ging je niet op een ietwat technisch aangelegde forum lopen trollen of spammen of irritant bezig zijn. En nee, het is niet van tijdelijke aard. En nee, het heeft niks met de vakantieperiode te maken. Het heeft gewoon te maken dat de jeugd van vandaag de dag zich te pletter verveelt en van ellende niet weten wat ze moeten doen. Uit verveling komen ze dan op een forum als deze lopen te trollen. En als je er wat van zegt, tja.... Dan snappen ze het niet en begrijpen ze het ook niet.

Citaat
Dat je eens een grapje uithaalt, een kwinkslag geeft, een smiley etaleert, ok, maar het begint wat overdreven te worden.
Tuurlijk moet er ruimte zijn op een forum voor een beetje lol en plezier. Zo maak je het forum levendig voor iedereen. Want hoe zou deze forum eruit zien als we allemaal van die vreselijke zuurpruimen zouden zijn?? Een geintje op zijn tijd moet kunnen.

Citaat
En wat al die bijvoegingen aan de regels betreft. Ik heb het al geschreven en is ook hierboven door anderen aangehaald. Alles staat al in de regels en de belangrijkste is: Respect.
respect is een gemeengoed waar we allemaal naar moeten handelen. Heb respect voor elkaars mening, opvatting en gedachte en toon respect voor de ander, ook al ben je er niet mee eens of kan je je niet vinden in andermans mening, opvatting of gedachte.
Handige site voor de Ubuntu gebruiker:
https://sites.google.com/site/ubuntulinuxgebruiker
-------------------------
https://www.dropbox.com/referrals/NTQ4MzUwNDc5
-------------------------
Linux user number 515471
----------------------

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: [irc vergadering 10 sept] Offtopic indammen
« Reactie #179 Gepost op: 2010/08/30, 20:08:35 »
respect is een gemeengoed waar we allemaal naar moeten handelen. Heb respect voor elkaars mening, opvatting en gedachte en toon respect voor de ander, ook al ben je er niet mee eens of kan je je niet vinden in andermans mening, opvatting of gedachte.
Hele goede! Fijn dat je dat nog ff benadrukt. Ik zal em onthouden. :)
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Offline Luuk58

  • Lid
Re: [irc vergadering 10 sept] Offtopic indammen
« Reactie #180 Gepost op: 2010/08/30, 20:42:26 »
Volgens mij hebben jullie een paar letters gemist, ik schreef namelijk ubuntumatties.
In offtopic kun je praten met mensen die sowieso één zelfde interesse hebben als jij: Ubuntu.

Offline heir4c

  • Lid
Re: [irc vergadering 10 sept] Offtopic indammen
« Reactie #181 Gepost op: 2010/08/30, 21:01:22 »
Was ook niet direct persoonlijk aan jou gericht maar meer algemeen, heb het woordje mattie daar dan maar voor gebruikt.
En dan nog: het is hier geen chat, facebook, twitter, of wat ook.

De reactie die iemand geeft hangt in de eerste plaats af van het forum-onderdeel. In Ondersteuning kan eens een ontopic-grapje wel.

In Offtopic kan meer maar moet toch zoveel mogelijk ontopic blijven.

Maar reacties die op een vraag volgen moeten toch enigszins relevant zijn en bijdragen tot een oplossing.
Bijv.: antwoorden op de vraag dat je 'enkel ubuntu wil laten staan op je computer', met: "Je hebt groot gelijk" is geen antwoord in Ondersteuning. (kort voorbeeld om even weer te geven wat ik bedoel). Het voegt niets toe en is een totaal overbodige reactie.

In het onderdeel "Forum" is het de bedoeling dat men praat over een onderwerp dat Ubuntu-NL in zijn geheel aangaat. En daar moet het heel serieus blijven. Dat het daar wel eens een zijspoor neemt is enigszins begrijpelijk en aanvaardbaar, daar men een gesprek aangaat met de andere leden. (Dit kan later afgesplitst worden). (En dus geen discussie, wat iets anders is).
Tip: https://makkelijkelinuxtips.blogspot.com/p/1.html en http://wiki.ubuntu-nl.org/   Upload-site:http://imgur.com/
be Open be Free be Ubuntu

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: [irc vergadering 10 sept] Offtopic indammen
« Reactie #182 Gepost op: 2010/08/30, 21:10:27 »
Het gaat hier beslist niet alleen om de jeugd. Die is nog het minste probleem.

Het grootste probleem zijn schreeuwers en brulapen, die nu te veel speelruimte krijgen. Niet alleen om mensen persoonlijk aan te vallen en te beledigen, maar ook om hun sexuele frustraties bot te vieren met gore moppen in het moppendraadje.

Re: [irc vergadering 10 sept] Offtopic indammen
« Reactie #183 Gepost op: 2010/08/30, 21:22:41 »
[weer even offtopic]Pjotr draai niet om de hete brei heen en noem gewoon namen.[/weer even offtopic]
Daarnaast gaat het over Offtopic indammen en niet over eventuele misstanden of vermeende misstanden.
Zoals eerder voorgesteld, Offtopic scheiden en niet zichtbaar voor Jan en alleman, alleen voor leden en al het Technospul in ontopic. Maar 10 september kan een ieder zijn zegje doen. En zie ik dit topic als voorbereiding, de ruimte om voorstellen te doen en niet de discussie weer op te rakelen over van alles en nog wat.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: [irc vergadering 10 sept] Offtopic indammen
« Reactie #184 Gepost op: 2010/08/30, 21:26:16 »
[weer even offtopic]Pjotr draai niet om de hete brei heen en noem gewoon namen.[/weer even offtopic]

Dat is tegen de forumregels. Ik bedoel in elk geval jou niet.  :)

Overigens: wie de schoen past, trekke hem aan.

Offline Thijsg

  • Lid
Re: [irc vergadering 10 sept] Offtopic indammen
« Reactie #185 Gepost op: 2010/08/30, 21:33:05 »
Het heeft gewoon te maken dat de jeugd van vandaag de dag zich te pletter verveelt en van ellende niet weten wat ze moeten doen. Uit verveling komen ze dan op een forum als deze lopen te trollen. En als je er wat van zegt, tja.... Dan snappen ze het niet en begrijpen ze het ook niet.
Dit vind ik behoorlijk generaliserend. Moet ik nu mijn leeftijd weghalen om serieus over te komen?

Het gaat hier beslist niet alleen om de jeugd. Die is nog het minste probleem.

Het grootste probleem zijn schreeuwers en brulapen, die nu te veel speelruimte krijgen. Niet alleen om mensen persoonlijk aan te vallen en te beledigen, maar ook om hun sexuele frustraties bot te vieren met gore moppen in het moppendraadje.
+1

Omdat dit topic tenslotte over Offtopic gaat, zou ik willen vragen in hoeverre het moppentopic vrijgesteld is van regel 4.
Citaat van: regel 4
# Plaats geen seksueel geladen of discriminerende content op het forum. *
Citaat van: *
* Overtredingen van deze forumregels worden oogluikend toegestaan in het moppentopic en de stamkroeg, mits het humor betreft.

Re: [irc vergadering 10 sept] Offtopic indammen
« Reactie #186 Gepost op: 2010/08/30, 21:37:52 »
@Pjotr en ook gij Thijsg,
Mij gaat het er niet om of ik wel of niet tot de brulboeien met een sexuele afwijking of eventueel tot de technocraten met een afwijking behoor.
Er wordt een stelling gedeponeerd, Offtopic indammen, IRC vergadering 10 september en hoe je het went of keert, elke keer worden er weer andere onderwerpen aan gesneden. Die totaal niet over het genoemde onderwerp gaan, maar misschien een eigen draadje nodig hebben.

P.S. Als iemand zich stoort aan het woord afwijking, die heb ik zelf genoeg.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Thijsg

  • Lid
Re: [irc vergadering 10 sept] Offtopic indammen
« Reactie #187 Gepost op: 2010/08/30, 21:44:04 »
@Pjotr en ook gij Thijsg,
Mij gaat het er niet om of ik wel of niet tot de brulboeien met een sexuele afwijking of eventueel tot de technocraten met een afwijking behoor.
Er wordt een stelling gedeponeerd, Offtopic indammen, IRC vergadering 10 september en hoe je het went of keert, elke keer worden er weer andere onderwerpen aan gesneden. Die totaal niet over het genoemde onderwerp gaan, maar misschien een eigen draadje nodig hebben.

P.S. Als iemand zich stoort aan het woord afwijking, die heb ik zelf genoeg.
Mijn laatste vraag ging nog wel een beetje over offtopic. ;)

Enerzijds gaat dit draadje over offtopic en kan 90% hiervan linea recta naar het ronde archief, anderzijds is dit topic een uiting van symptomen van een verkeerde cultuur. Oplossingen hiervoor horen dan hier ook bij, want anders gebeurt er weinig... De keuze is aan eenieder.

Overigens heb ik zelf ook genoeg afwijkingen, maar heb ik nogal de neiging net te doen alsof ik niets heb. :rolleyes:

Re: [irc vergadering 10 sept] Offtopic indammen
« Reactie #188 Gepost op: 2010/08/30, 22:37:03 »
Die neiging heb ik niet, maar is bij jou misschien te wijten aan jeugdige overmoed? ;)
Dat het nodig is om het Offtopic gedeelte in te dammen ben ik best van overtuigd, en ik ben ook niet zonder zonde. Zoals meerdere met mij.
En of je dit wel of niet over symptomen van een verkeerde cultuur vindt vallen of niet, er zal iets mee moeten gebeuren. Daarom propageer ik ook twee gedeelten, een voor de echte techneuten die problemen oplossen voor hulp behoevende mede/beginnende Ubuntuers en eventueel een apart deel waar je kan discussiëren over de nieuwste proccesor. En een voor de moegestreden techneut die een hapje, een drankje, een praatje, een muziekje, de kerstboom opzetten en ander vermaak kan waarderen, binnen de perken(lees forumregels) en niet zichtbaar voor de buiten wereld.
Of het technisch mogelijk is ??? Maar het is dan ook maar een voorstel.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: [irc vergadering 10 sept] Offtopic indammen
« Reactie #189 Gepost op: 2010/08/30, 22:40:14 »
@Ph3ak: Niet lullig bedoeld hoor, maar als je geen trek hebt in hulp bieden, wat doe je hier dan? ??? Het uitgangspunt van dit forum is mensen helpen met Ubuntu/Kubuntu etc. en geholpen worden hiermee.
Dit kan je natuurlijk niet zeggen. Ookal bedoel je het niet lullig, je hebt het al wel gezegd en dat kan je niet maken.
Phr3ak heeft al meerdere keren goed geholpen en momenteel heeft hij er even geen zin meer in, wat ik heel goed kan begrijpen.
De vraag wat hij hier dan doet, vind ik erg misplaatst. Ik kan het dus niet met een mede teamlid eens zijn.

Sorry hoor, maar ik ga alleen maar uit van het standpunt en de gedachte van dit forum. Offtopic kun je je inderdaad aan storen, maar als er ergens offtopic gegaan wordt, dan pak ik dat aan.
Ik ga uit van de gedachte van dit forum, en dat is mensen helpen en geholpen worden. Meer niet. Offtopic doe je in offtopic, hulp bieden/geholpen worden in Ondersteuning. Zo simpel is het. En ook al heb je daar geen zin in, we moeten allemaal wel eens iets doen waar we geen zin in hebben. Lukt dat niet? Dan neem je even afstand en probeer je het later weer wanneer het je weer wel lukt.

Offline 10o

  • Lid
Re: [irc vergadering 10 sept] Offtopic indammen
« Reactie #190 Gepost op: 2010/08/30, 22:55:37 »
Persoonlijk heb ik weinig tot niets met de off-topic topics op dit forum. Heel eerlijk gezegd kom ik hier dan ook bijna puur uit inhoudelijk oppertunisme.  ;)
Ik kan me echter zeer wel voorstellen dat er buiten het technisch-inhoudelijke verhaal andere common ground is tussen Ubuntu gebruikers. De mogelijkheid om ook off-topic digitaal te socializen binnen deze groep is natuurlijk fantastisch. Mits het binnen de perken blijft, de reputatie van dit forum (incl. leden, linux en Ubuntu) niet te grabbel gooit én het in de daarvoor bestemde categorie blijft.

Ik heb dit forum leren kennen als een inhoudelijk platform voor ondersteuning en informatie. Daar maak dan ook zeer regelmatig dankbaar gebruik van. Mede dankzij dit forum en de welwillende leden en moderators (chapeau!) ben ik al ruim 2 jaar een intensief Ubuntu-gebruiker. Door de - meestal zeer snelle - ondersteuning zijn mij veel technische drama's en frustaties bespaard gebleven. Zo blijf ik niet alleen mooi up-and-running met mijn linux-systemen - die ik als zelfstandig ondernemer dagelijks professioneel gebruik (o.a. voor webdesign) - en leer ik continu veel bij door bepaalde topics (in de categorie "Ondersteuning") te volgen.

Op zich heb ik dus geen probleem met een categorie off-topic, maar misschien zou het minder storend zijn als off-topic topics zelf en discussies daaromtrent wat minder prominent in de aandacht zouden komen. Zo klik ik bij binnenkomst meestal meteen op "Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek" en kijk ik wat er aan interessants tussen zit. Als de forum-software die mogelijkheid biedt, is het misschien een idee om bepaalde categorieën uit te sluiten in deze lijst of om per categorie de ongelezen berichten te checken. Dan leiden ze de puur inhoudelijk geïnsteresseerden ook niet af.

Natuurlijk filter ik de off-topics er op het oog wel uit. Maar een minder promente hangplek lijkt ook mij wel wat...

Dank en succes!
Workstation:  i7-5820K 16GiB - GeForce GTX 960 2GiB - 4K  (Ubuntu 16.04.1)
Server: Asus E35M1-I Deluxe - AMD Fusion APU E-350 (Ubuntu Server 16.04.1)

Offline heir4c

  • Lid
Re: [irc vergadering 10 sept] Offtopic indammen
« Reactie #191 Gepost op: 2010/08/30, 23:01:07 »
Nou, 10o, een mooi bericht. +1
Tip: https://makkelijkelinuxtips.blogspot.com/p/1.html en http://wiki.ubuntu-nl.org/   Upload-site:http://imgur.com/
be Open be Free be Ubuntu

Offline nomko

  • Lid
    • Ubuntu Linux Gebruiker Site
Re: [irc vergadering 10 sept] Offtopic indammen
« Reactie #192 Gepost op: 2010/08/31, 06:22:57 »
Het gaat hier beslist niet alleen om de jeugd. Die is nog het minste probleem.

Het grootste probleem zijn schreeuwers en brulapen, die nu te veel speelruimte krijgen. Niet alleen om mensen persoonlijk aan te vallen en te beledigen, maar ook om hun sexuele frustraties bot te vieren met gore moppen in het moppendraadje.

Waarom blijf jij hameren op die zogenaamde "schreeuwers en brulapen"?? Elke topic van jou hier begint en eindigt er zowat mee. Je zou haast zeggen dat je zelf bij die groep hoort... Kom nu es een keer met een constructieve bijdrage ipv. constant hetzelfde te blijven herhalen!!
« Laatst bewerkt op: 2010/08/31, 06:24:44 door nomko »
Handige site voor de Ubuntu gebruiker:
https://sites.google.com/site/ubuntulinuxgebruiker
-------------------------
https://www.dropbox.com/referrals/NTQ4MzUwNDc5
-------------------------
Linux user number 515471
----------------------

Re: [irc vergadering 10 sept] Offtopic indammen
« Reactie #193 Gepost op: 2010/08/31, 08:24:29 »
Zo klik ik bij binnenkomst meestal meteen op "Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek" en kijk ik wat er aan interessants tussen zit. Als de forum-software die mogelijkheid biedt, is het misschien een idee om bepaalde categorieën uit te sluiten in deze lijst of om per categorie de ongelezen berichten te checken.

Dit zou denk ik vallen onder het idee om te kunnen abonneren op bepaalde forumonderdelen. Topics uit andere onderdelen zou je dan niet zien. Het is de vraag of dit met de huidige of volgende versie van de forumsoftware mogelijk is. Maar het staat als idee in het lijstje.

Re: [irc vergadering 10 sept] Offtopic indammen
« Reactie #194 Gepost op: 2010/08/31, 08:37:53 »
[offtopic]
Omdat dit topic tenslotte over Offtopic gaat, zou ik willen vragen in hoeverre het moppentopic vrijgesteld is van regel 4.
Citaat van: regel 4
# Plaats geen seksueel geladen of discriminerende content op het forum. *
Citaat van: *
* Overtredingen van deze forumregels worden oogluikend toegestaan in het moppentopic en de stamkroeg, mits het humor betreft.

Zoals het er staat. Het wordt oogluikend toegestaan mits het humor betreft. Dat betekent dat er geen recht is op het plaatsen van content die voldoet aan regel 4 in het moppentopic en de stamkroeg, maar dat het oogluikend wordt toegestaan door de moderators als het humor betreft. Wat er dus precies wel en niet wordt gedoogd hangt af van het gevoel voor humor dat de moderators hebben.

Edit. Aangezien dit offtopic gaat hier liever niet verder op doordiscussiëren in deze draad. Is de vraag hiermee niet beantwoord, of is er behoefte aan meer discussie hierover open dan even een nieuwe draad waarin verwezen wordt naar dit bericht.
« Laatst bewerkt op: 2010/08/31, 08:39:27 door Thomas de Graaff »

Phr3ak

  • Gast
Re: [irc vergadering 10 sept] Offtopic indammen
« Reactie #195 Gepost op: 2010/08/31, 08:49:12 »
Dus volgens punt 4, paragraaf 2.3a, regel 25, betstaat er dan weer wel een uitzondering op de spreekwoordelijke regel ?!  :evil:

Re: [irc vergadering 10 sept] Offtopic indammen
« Reactie #196 Gepost op: 2010/08/31, 09:12:17 »
Ik zal zelf wel even een nieuwe draad maken Phr3ak als je het teveel moeite vind....

Hier dus verder over uitzonderingen op de regel voor stamkroeg en moppentopic:
http://forum.ubuntu-nl.org/forum/forum-regel-4-uitzondering-voor-moppentopic-en-stamkroeg/msg645283/#msg645283
« Laatst bewerkt op: 2010/08/31, 09:18:59 door Thomas de Graaff »

Phr3ak

  • Gast
Re: [irc vergadering 10 sept] Offtopic indammen
« Reactie #197 Gepost op: 2010/08/31, 09:42:57 »
Ik zal zelf wel even een nieuwe draad maken Phr3ak als je het teveel moeite vind....

Hier dus verder over uitzonderingen op de regel voor stamkroeg en moppentopic:
http://forum.ubuntu-nl.org/forum/forum-regel-4-uitzondering-voor-moppentopic-en-stamkroeg/msg645283/#msg645283

Geen moeite is me teveel, en voel je eigen niet gehinderd door mijn nederige brabels op dit forum :)

Re: [irc vergadering 10 sept] Offtopic indammen
« Reactie #198 Gepost op: 2010/08/31, 10:14:16 »
Geen moeite is me teveel, en voel je eigen niet gehinderd door mijn nederige brabels op dit forum :)

Dat is interessant. Er was toch een duidelijk en volgens mij ook vriendelijk verzoek om verdere discussie over afwijkingen van de regel in stamkroeg en moppentopic in een nieuwe draad te voeren omdat dat onderwerp in deze draad offtopic is. Ik ben wel benieuwd wat dan de reden was dat je geen gehoor gaf aan dit verzoek als het niet teveel moeite was?

Lijkt me ook wel een relevante vraag in deze draad omdat het inzicht kan geven in de motivatie om offtopic te posten terwijl er verzocht wordt dat niet te doen.

Re: [irc vergadering 10 sept] Offtopic indammen
« Reactie #199 Gepost op: 2010/08/31, 18:00:18 »
Kijk eerst naar de balk in je eigen oog voordat je naar de splinter in een ander zijn oog kijkt