Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Geen geluid bij Movie Maker  (gelezen 798 keer)

Offline pioen

  • Lid
Geen geluid bij Movie Maker
« Gepost op: 2013/05/01, 19:11:53 »
Hallo,

ik wilde even een kort filmpje maken met Windows Movie Maker met de bedoeling om dit als bijlage naar iemand op te sturen.Ik heb Windows Movie Maker gebruikt maar krijg helaas geen geluid. Mijn Asus netbookje (Eee pc) heeft een ingebouwde camera en microfoon. Het  beeld is goed alleen krijg ik dus geen geluid als ik het filmpje afspeel. ??? Ik heb alle geluidsinstellingen nagelopen, ook de ' normale' van mijn netbookje dus weet niet wat te doen. Ik ben ook op zoek gegaan naar een ander gratis programmaatje waarbij ik ook nog wat zou kunnen bewerken maar dat heb ik niet gevonden. Of beter: ik vond wel wat maar dan snapte ik het niet helemaal :-[. Dus een tip voor een ander leuk programmaatje voor digibeten mag natuurlijk ook. Maar ik ben natuurlijk ook wel nieuwsgierig of ik iets over het hoofd zie. Ergens op internet las ik dat dit bij Asus vaker voorkomt maar ik kon het fijne daarvan niet achterhalen. Asus zelf gaf wat dat betreft niet thuis: zij zien het als een software probleem.( wat het misschien inderdaad ook is)

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Geen geluid bij Movie Maker
« Reactie #1 Gepost op: 2013/05/01, 20:48:43 »
Dit is een forum voor vragen over Ubuntu Linux. Deze vraag gaat over Windows, en hoort dus thuis op een Windowsforum. Bijv. Helpmij.

Slotje ;)