Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Pardon? Hoezo, Ubuntero van de maand?  (gelezen 139387 keer)


Offline Tom

  • Lid
Re: Pardon? Hoezo, Ubuntero van de maand?
« Reactie #551 Gepost op: 2011/03/02, 15:36:34 »
Een bezig persoon moet ik zeggen ,zou die nog wel vrije tijd hebben ?.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline heir4c

  • Lid
Re: Pardon? Hoezo, Ubuntero van de maand?
« Reactie #552 Gepost op: 2011/03/02, 17:27:18 »
 :o :o :o :o :o :o :o Jawadde!  =D
Tip: https://makkelijkelinuxtips.blogspot.com/p/1.html en http://wiki.ubuntu-nl.org/   Upload-site:http://imgur.com/
be Open be Free be Ubuntu

Re: Pardon? Hoezo, Ubuntero van de maand?
« Reactie #553 Gepost op: 2011/03/02, 17:54:52 »
@UndiFineD, een erg goed verhaal wat je hebt geschreven en geweldig om al die kennis te hebben. En zoals eerder gememoreerd, waar haal je de tijd vandaan? Laat de soldeerbout maar aan mij over kan jij lekker verder met programmeren verder. ;) Jammer dat IRC mij niet zo goed afgaat, anders had ik wel eerder je naam horen vallen. In ieder geval succes verder met al je werk, zakelijk en privé.  8)
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline heir4c

  • Lid
Re: Pardon? Hoezo, Ubuntero van de maand?
« Reactie #554 Gepost op: 2011/03/02, 18:07:35 »
Yep, ik ben er weer. Wat persoonlijke probleempjes.
En dank voor de bezorgdheid.  :)
Tip: https://makkelijkelinuxtips.blogspot.com/p/1.html en http://wiki.ubuntu-nl.org/   Upload-site:http://imgur.com/
be Open be Free be Ubuntu

Re: Pardon? Hoezo, Ubuntero van de maand?
« Reactie #555 Gepost op: 2011/03/02, 19:37:19 »
UnDiFineD, onbekend is onbemind. IRC gaat me niet af en dus ken ik dergelijke stuwende krachten niet.
't Is dat ik mijn hoed al heb afgenomen voor één van de vorige Ubuntero's... Awel, weet je. Ik zet 'm speciaal voor jou weer even op. Dan kan ik hem even nederig weer afzetten voor jou.
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Pardon? Hoezo, Ubuntero van de maand?
« Reactie #556 Gepost op: 2011/09/05, 09:24:34 »
http://prikbord.ubuntu-nl.org/

De prikbordcommissie had denk ik een half jaar nodig om bij te komen na het stukje van UndiFineD :P. Via mijn RSS reader kwam ik er net achter dat ik de Sjaak was. Ondertussen ben ik trouwens geen student meer 8-).
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Pardon? Hoezo, Ubuntero van de maand?
« Reactie #557 Gepost op: 2011/09/05, 11:45:24 »
Mooi stukje. Goed dat je bezig bent met vertaalprogramma's, want de huidige geautomatiseerde "fuzzy" vertalingen op Transifex en Pootle zijn meestal gruwelijk slecht.... Hopelijk kun jij daar wat aan doen.  :)

Offline Tom

  • Lid
Re: Pardon? Hoezo, Ubuntero van de maand?
« Reactie #558 Gepost op: 2012/01/08, 19:24:27 »
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: Pardon? Hoezo, Ubuntero van de maand?
« Reactie #559 Gepost op: 2012/01/08, 20:18:34 »
Mooie traditie weer in ere hersteld. En met een fameus lid ook. Ik had anders het gedacht dat ie al lang voorbij zou gekomen zijn. Niet dus, net zoals Johanvd die hier ook hopen werk verzet.

Leoquant, ik had al een groot respect voor jou als forumlid voor je bijdragen, je technische kennis, je inzet en je "zen". Na het lezen van deze bijdrage is dat respect alleen maar dieper geworden.
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Re: Pardon? Hoezo, Ubuntero van de maand?
« Reactie #560 Gepost op: 2012/01/08, 20:40:33 »
@leoquant en de reactie van Prosper; het geeft me hoop om ook die status te behalen (ik werk eraan) .

Diep respect en ook het 'zen' zit in mij. Inspiratie geeft me vleugels.
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

Re: Pardon? Hoezo, Ubuntero van de maand?
« Reactie #561 Gepost op: 2012/01/08, 20:52:31 »
Leoquant mooi stukje, zoals je weet zou voor mij een spraakherkenning-programma ook een goede oplossing zijn. Wellicht ga ik dit jaar, daar eens wat meer tijd insteken, misschien heb jij nog wat informatie over de huidige stand van zaken in Linux.
 
Dat jij en Johan nooit Ubuentero zijn geweest verbaast mij ten zeerste. Gelukkig ben jij deze maand en Johan volgende maand Ubentero. :)
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline RikRik

  • Lid
Re: Pardon? Hoezo, Ubuntero van de maand?
« Reactie #562 Gepost op: 2012/01/08, 20:53:27 »
Prachtig om je verhaal te lezen leoquant.  

Offline asphyxia

  • Forumteam
Re: Pardon? Hoezo, Ubuntero van de maand?
« Reactie #563 Gepost op: 2012/01/08, 21:11:01 »
Mooi verhaal, leoquant  ;)

En ook goed dat deze traditie weer is opgepakt.
Btw, voor de wat minder ingewijden: johanvd is de IRC-nick van Johan van Dijk.
Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]

Offline Bobbie

  • Lid
Re: Pardon? Hoezo, Ubuntero van de maand?
« Reactie #564 Gepost op: 2012/01/08, 21:20:42 »
@leoquant, voor mij kwam je een beetje mysterieus over op het forum, maar door je verhaal heb ik zeer veel respect gekregen voor je en ik kan me nog heel goed herinneren dat jij mijn aller eerste vraag op het forum hebt beantwoord over sun-java.  :)  
Top

Re: Pardon? Hoezo, Ubuntero van de maand?
« Reactie #565 Gepost op: 2012/01/08, 22:13:53 »
Mooi verhaal inderdaad, en erg leuk om te lezen. Hopen dat tussen dit deel en het komende minder tijd zal zitten dan tussen dit en het voorgaande :P

Re: Pardon? Hoezo, Ubuntero van de maand?
« Reactie #566 Gepost op: 2012/01/09, 00:36:55 »
Er is nochtans iedere maand een "Ubuntero van de maand" geweest. Ofja, de laatste maanden toch.
« Laatst bewerkt op: 2012/01/09, 00:38:49 door Nunslaughter »

Re: Pardon? Hoezo, Ubuntero van de maand?
« Reactie #567 Gepost op: 2012/01/09, 00:46:16 »
Nun +1

Plus dat ik nu ook lid van het Webteam ben, dus ik verlicht daarmee ook commandoline's taken en ik zal er zorg voor dragen dat het op schema verloopt :)

Offline asphyxia

  • Forumteam
Re: Pardon? Hoezo, Ubuntero van de maand?
« Reactie #568 Gepost op: 2012/01/09, 00:50:45 »
Er is nochtans iedere maand een "Ubuntero van de maand" geweest. Ofja, de laatste maanden toch.

Geen speld tussen te krijgen.

Nochthans zal het de nodige mensen niet direct opgevallen zijn. Maar, bij deze: Ronnie, Idroy en Commandoline, ook jullie bedankt voor jullie mooie inkijken in jullie leven met Ubuntu  ;)
« Laatst bewerkt op: 2012/01/09, 09:45:51 door asphyxia »
Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]

Re: Pardon? Hoezo, Ubuntero van de maand?
« Reactie #569 Gepost op: 2012/01/09, 01:02:57 »
Ik heb ook even een lijstje in de eerste post van dit topic gezet. Prosper had er al eentje gemaakt ergens in dit topic, en heb de rest bijgevuld.

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Pardon? Hoezo, Ubuntero van de maand?
« Reactie #570 Gepost op: 2012/01/09, 07:18:53 »
Mooie traditie weer in ere hersteld. En met een fameus lid ook. Ik had anders het gedacht dat ie al lang voorbij zou gekomen zijn. Niet dus, net zoals Johanvd die hier ook hopen werk verzet.

Leoquant, ik had al een groot respect voor jou als forumlid voor je bijdragen, je technische kennis, je inzet en je "zen". Na het lezen van deze bijdrage is dat respect alleen maar dieper geworden.
Het is dat +1 niet meer  mag, maar ik kan het alleen er maar mee eens zijn. Leoquant, ook zeer veel respect van mijn kant.

Re: Pardon? Hoezo, Ubuntero van de maand?
« Reactie #571 Gepost op: 2012/01/09, 08:39:24 »
Er is nochtans iedere maand een "Ubuntero van de maand" geweest. Ofja, de laatste maanden toch.

Oeps, dan had ik wat beter moeten kijken :P Had dit topic al lang niet meer gezien.

Offline Tom

  • Lid
Re: Pardon? Hoezo, Ubuntero van de maand?
« Reactie #572 Gepost op: 2012/01/09, 09:57:41 »
Nun +1

Plus dat ik nu ook lid van het Webteam ben, dus ik verlicht daarmee ook commandoline's taken en ik zal er zorg voor dragen dat het op schema verloopt :)
Hier (Forum) zal ik het draadje wel bijhouden.
Zorgen jullie maar voor de rest en zet op Twitter van Ubuntu.nl dan de juiste URL link want die klopte niet.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: Pardon? Hoezo, Ubuntero van de maand?
« Reactie #573 Gepost op: 2012/01/09, 10:19:41 »
/offtopic
Bestaat dat Twitter-account dan nog? Toen ik laatst keek bestond ie niet meer ???

Offline Tom

  • Lid
Re: Pardon? Hoezo, Ubuntero van de maand?
« Reactie #574 Gepost op: 2012/01/09, 10:31:27 »
Ze hebben intussen de juiste url erop gezet :) dus ja hij bestaat nog.


« Laatst bewerkt op: 2012/01/09, 10:42:57 door Wanda »
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.